Problem z centralnym, zamkiem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
*GoŁa*
mazowsze squad
mazowsze squad
Posty: 113
Rejestracja: wt lis 03, 2009 22:25
Lokalizacja: Lipsko/Kielce

Problem z centralnym, zamkiem

Post autor: *GoŁa* » wt maja 18, 2010 18:35

Witam mam kolejny problem w moich mk3 :( po wymianie prowadnicy do tylnej szyby a dokładniej sterownika miałem sterownik z 97r a teraz mam z 94 szyba działa i chodzi prawidłowo ale pojawił się problem z centralnym zamkiem ;( rygielki w drzwiach wogóle nie opadają i słychać aby jak silniczek od centralnego chodzi tak z 1min może 2 po czym przestaje a drzwi jak były tak nadal są otwarte :grrr: Co może być sprawcą coś się przeprogramował komputer czy coś bo nie mam pojęcia i jestem załamy bo po całym dniu walki z tylna szybą dostałem teraz taką niespodziankę :crazy: :crazy: :crazy:



Awatar użytkownika
brateq
VWholic ;D
VWholic ;D
Posty: 274
Rejestracja: pn paź 12, 2009 00:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: brateq » wt maja 18, 2010 19:08

Kolego zamki w III są pneumatyczne, więc ucieka Ci gdzieś ciśnienie.

Podłączyłeś rurkę od centralnego zamka w drzwiach które rozbierałeś?

Upewnij się też że jest szczelna i nic jej nie zrobiłeś podczas zabaw z szybą.
Ostatnio zmieniony wt maja 18, 2010 19:11 przez brateq, łącznie zmieniany 1 raz.


3 Victorie, lewa, prawa jedna na górze, jeżdżę Volkswagen-em, to leży w mojej naturze =)
Golf 3 Red Devil By Me ;D

Awatar użytkownika
*GoŁa*
mazowsze squad
mazowsze squad
Posty: 113
Rejestracja: wt lis 03, 2009 22:25
Lokalizacja: Lipsko/Kielce

Post autor: *GoŁa* » wt maja 18, 2010 19:48

brateq, dokładnie to było przyczyną :goof: wielkie dzięki za pomoc :partyman:
Rurka właśnie w tych drzwiach rozbieranych wypieła się tam od słupka w drzwiach ...

A mam jeszcze jedno pytanie odnośnie elektryki a nie będę nowego tematu zakładał żeby nie robić śmieci na forum .
A dokłądniej w kostce iso od radia mam poprowadzony z żółtego kabelka bezpośrednio pod bezpiecznik taki doddatkowy kabelek . Dodam że dopiero przy wymianie radio to dostrzegłem i na nowej kostce iso radio nie chce działać bez takiego zestawu nawet jak jest kluczyk w stacyjce przekręcony. Aktualnie radio działa bez kluczyka. W czym jest tutaj problem ??



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt maja 18, 2010 20:31

Otym radio poszukaj, było. Chodzi o to że radio fabryczne ma inny rozkład kabli w kostce, konkretnie plus stały jest amieniony z plusem po kluczyku. Radia dokładane mają na odwrót i trzeba te kable zamienić albo zrobić jak masz. Szkopuł jest taki że po takiej zamianie prąd zasilający płynie przez delikatny styk w stacyjce, łatwo sie upala, więc lepiej zrobić to poprzez przekaxnik.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
brateq
VWholic ;D
VWholic ;D
Posty: 274
Rejestracja: pn paź 12, 2009 00:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: brateq » wt maja 18, 2010 23:45

proszę :bigok:

Kolego jak masz miernik to możesz śmiało zobaczyć gdzie jest stałe 12 V a gdzie po stacyjce, choć to po stacyjce jest złe :green_fuck: bo musisz mieć kluczyk w stacyjce żeby cuś grało.


3 Victorie, lewa, prawa jedna na górze, jeżdżę Volkswagen-em, to leży w mojej naturze =)
Golf 3 Red Devil By Me ;D

Awatar użytkownika
*GoŁa*
mazowsze squad
mazowsze squad
Posty: 113
Rejestracja: wt lis 03, 2009 22:25
Lokalizacja: Lipsko/Kielce

Post autor: *GoŁa* » śr maja 19, 2010 17:53

brateq, no akurat miernik mam :) ale tak jak teraz też może być ??? Mam zamiar do doprowadzić do ładu jak zakupie skrzynkę do bagażnika bo jednak tak na krótko pod bezpiecznik to średnio mi się to widzi ;/



Awatar użytkownika
brateq
VWholic ;D
VWholic ;D
Posty: 274
Rejestracja: pn paź 12, 2009 00:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: brateq » czw maja 20, 2010 00:06

Nio to po kolei:

Rozumiem że skrzynka będzie pod wzmacniaczem, ten bezpośrednio idzie do aku przez bezpiecznik.

Jeśli chodzi o radyjko:

Oryginalnie jest kostka iso tylko ma pozamieniane kable. Na czarnym lub brązowym w kostce będziesz miał minus, + stały i po stacyjce, znajdziesz miernikiem. Nie pamiętam czy nie ma tam jeszcze przypadkiem kabla na którym jest małe napięcie, do podtrzymania radia. Sam kombinowałem ze swoim radyjkiem. Możesz rozciąć idące kable i zamienić w odpowiedni sposób.

Miernik w rękę, spokój i do dzieła =]

Oryginalna kostka iso:
czarny -
czerwony + po stacyjce lub jak chcesz żeby radyjko grało po wyjęciu kluczyka, stały +
żółty stały + ( podtrzymanie pamięci radia )


3 Victorie, lewa, prawa jedna na górze, jeżdżę Volkswagen-em, to leży w mojej naturze =)
Golf 3 Red Devil By Me ;D

Awatar użytkownika
*GoŁa*
mazowsze squad
mazowsze squad
Posty: 113
Rejestracja: wt lis 03, 2009 22:25
Lokalizacja: Lipsko/Kielce

Post autor: *GoŁa* » czw maja 20, 2010 17:19

brateq, tak dokładnie skrzynka będzie pod wzmakiem a ten bezpośrednio pod akumulator przez bezpiecznik :bajer:
Dzięki za jakieś info na ten temat jak będzie skrzynka w czerwcu jakoś to postaram sie doprowadzić do ładu do podłączenie :)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 541 gości