Wykręciłem silniczek ale z kabli nie odpinałem i sprawdziłem czy tak cos ruszy i nic.
Czy na 100% spalony silniczek ?
Bezpiecznik jakiś ?
Szyberdach nie działa silniczek do wymiany ?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 97
- Rejestracja: czw gru 17, 2009 00:03
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
-
- Mały gagatek
- Posty: 97
- Rejestracja: czw gru 17, 2009 00:03
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
To nie będzie taka prosta sprawa. Ja już dokładnie nie pamiętam jak jest podpięty silnik do tej płytki pod czarnym deklem. Na pewno trzeba by go było odpiąć od płytki. Potem jakimiś przewodami podpiąć "masę" i "+" do akumulatora. Tu już nie pamiętam dokładnie pod które bolce przy silniczku trzeba się wpiąć, nie jestem pewien czy nie wystarczy tylko wpiąć sie w miejscu gdzie rozchyla styki ta zasłonka klapka.
-
- Mały gagatek
- Posty: 97
- Rejestracja: czw gru 17, 2009 00:03
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
Do sprawdzenia bezpieczniki 16 i 21. Najlepiej wymienić, bo czasami się palą tak, że w ogóle nie widać pęknięcia. Jak bezpieczniki są ok, to wypinasz kostkę od silniczka i sprawdzasz, czy masz napięcie na przewodzie czerwono-czarnym. Dalej, na włączonym zapłonie, sprawdzasz czy na przewodach żółtym, niebieskim i zielonym (są to przewody sterujące) pojawia się napięcie gdy przełączasz włącznikiem szyberdachu. Zrób to tak. Weź jeden przewód niech będzie żółty i wsadź w kostce do niego jeden przewód miernika, a drugi gdzieś do masy. Następnie przełącz włącznik na uchylanie, odsuwanie i zamykanie. Przy którejś pozycji powinno pojawić się napięcie. I tak dla pozostałych dwóch przewodów. Jeżeli wszędzie będą napięcia to na 100% uwalone jest coś w module silnika.
Ostatnio zmieniony czw maja 20, 2010 19:49 przez Bednarus, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 107 gości