Witam miałem problem MK3 GTI a dokładnie w silniku 2.0 v8 AGG +LPG polegający na tym że silnik nie procował mi na 4 cylindrze.Wiec poczyściłem styki w kopułce zamieniłem świece i przewody WN, jednak problem nadal był

Za bardzo nie miałem czasu na dalsze szukanie więc postanowiłem że głębiej sprawą się zajmę się następne dnia. Jak odpaliłem silnik Następnego dnia pracował już ku mojemu wielkiemu zdziwieniu na wszystkich cylindrach

Niestety ten stan się trwał długo. Pomyślałem pewnie kompresja uciekła z 4-go, a tu nie po sprawdzeniu 11,5 na wszystkich

zobaczyłem jednak, że 4-ty cylinder pływa w paliwie

jak nic wtrysk leje. po wymontowaniu całej listwy i sprawdzeniu ciśnieniowo wtrysków żaden nie puszcza
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Jak podłączyłem wtryski i zacząłem obracać rozrządem to zauważyłem że nie zależnie pod jaki wtrysk bym nie podłączył sterowania 4-go wtrysku, to ten puszcza przy każdym ruszeniu rozrządem. Pod VAGiem wyszedł mi jeszcze taki błąd 01252 - Cylinder 4 – usterka wtrysku – N33 mówiący o uszkodzeniu wtrysku, tylko że wszystkie wtryski mi trzymają
](./images/smilies/eusa_wall.gif)