Brak reakcji silnika, Pilne

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

bancor
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: sob maja 08, 2010 15:28
Lokalizacja: miasta

Brak reakcji silnika, Pilne

Post autor: bancor » śr maja 19, 2010 22:13

Witam. Auto to golf 2 silnik 1.8 , 90 km, gaźnik. Auto nie chce zapalić, rozrusznik kreci dobrze, iskra jest, auto ani na gazie ani na paliwie nie chce zapalić. Czy może będzie to wina gaźnika? świece były suche a silnik był kręcony parę razy.



Jarecki183
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: ndz sty 04, 2009 12:50
Lokalizacja: Rewica
Kontakt:

Post autor: Jarecki183 » czw maja 20, 2010 09:32

Z tego co wiem gaźnik za wiele wspólnego do gazu nie ma on ma za zadanie jedynie otwierać przepustnice więc jeśli masz nawet rozwalony gaźnik to na gazie powinien chociaż się zaśmiać wydaje mi się że problem tkwi w elektryce jeśli możesz to spróbuj założyć mu nowe świece sprawdź kopułkę zapłonową przeczyść paluch zobacz kable czy nie ma jakiegoś przebicia



Borygo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: czw mar 11, 2010 14:40
Lokalizacja: LBN
Kontakt:

Post autor: Borygo » czw maja 20, 2010 09:43

Sprawdz jeszcze raz swiece, dodatkowo kable moze ktorys nie daje albo jak kolega mowil ma przebicie....,przy okazji zajrzyj do cewki moze byc zalana albo juz nadajaca sie jedynie do wymiany, moim zdaniem to tez elektryka.Musisz troszke checi wlozyc i dojdziesz problemu.



genLODOWAmk2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 557
Rejestracja: czw lis 13, 2008 22:59
Lokalizacja: poznań
Kontakt:

Post autor: genLODOWAmk2 » czw maja 20, 2010 09:49

tak jak wyzej pisza: sprawdz palec,kopulke,cewke...


był golf 2 1.3.....

Awatar użytkownika
bieniek1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 959
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 13:28
Lokalizacja: elblag
Kontakt:

Post autor: bieniek1984 » czw maja 20, 2010 10:15

od siebei to tyklko dodam że fitry też bym sprawdził :)


jest Golf 4 ALH + jednomas + 0.260+ gtb2056v + fmic+ chip
jest wsk 125
był Golf 2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... ieniek1984" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
luis-22
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 203
Rejestracja: sob lip 18, 2009 16:48
Lokalizacja: Płońsk [WPN]

Post autor: luis-22 » czw maja 20, 2010 10:25

A sprawdzałeś czy zawory paliwa i gazu się otwierają???
Po włączeniu zapłonu powinieneś usłyszeć "pstrykanie" w zaworze benzyny albo gazu.
Jeśli jest cicho to nie otwiera się żaden z nich i dlatego nie odpala.

A jeśli paliwo dostaje i mimo wszystko nie pali to na 99% elektryka :goof:


:cady: [url=http://www.motostat.pl/statystyki-pojazdu/11964][img]http://www.motostat.pl/user_images/11964/icon4.png[/img][/url] :mk3:

bania_mb
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: czw maja 20, 2010 11:30
Lokalizacja: Stąd i tamtąd

Post autor: bania_mb » czw maja 20, 2010 11:38

Może opisze, jak to dokładniej wygląda: samochód w poniedziałek jeździł, postawiłem na parkingu, wczoraj chcę odpalić i nic. Kręci ale nawet nie zakaszle. Najpierw próbowałem na gazie, później na benzynie. Aku ok, ładowany dopiero co, świece sprawdzone, jest na nich iskra, pod kopułką sucho, po wykręceniu świece suche jak wiór, dla pewności wszystko wytarte. Pompka paliwo daje, bo po odkręceniu wężyka za pompką paliwo sika jak trzeba. Zawory benzyny, gazu i na reduktorze się otwierają. Próbowaliśmy jakimś środkiem startowym psikać prosto do gaźnika, dalej nawet nie kichnął, tylko głucho kręci, jakby paliwo nie dochodziło. Jak coś to może ostatnio na zimnym silniku przez chwilę nie palił na jeden cylinder, przynajmniej tak to wyglądało, ale po kilku minutach jechał normalnie.

Co do kabli, jakby któryś nie dawał, to przynajmniej chyba powinien zaprychać, a on tylko głucho kręci
Ostatnio zmieniony czw maja 20, 2010 11:40 przez bania_mb, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Waqa
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 923
Rejestracja: wt cze 30, 2009 16:58
Lokalizacja: Gorzów Wlkp FG
Kontakt:

Post autor: Waqa » czw maja 20, 2010 12:50

a może rozrząd się przestawił, tylko ze w takim przypadku tez powinien zagadac.



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » czw maja 20, 2010 13:17

bania_mb, zobacz jak wygląda pasek rozrządu i skontroluj prawidłowa synchronizację na znakach. Podaj paliwo ręcznie w gaźnik poprzez strzykawkę w wężyk zasilający. Zalej komorę pływakową i zakręć. Musi zapalić. Jak nie zapali to cuś dziwnego, może kompresji nie ma. bo rozumiem że przewodów zapłonowych nie przestawiałeś?



bania_mb
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: czw maja 20, 2010 11:30
Lokalizacja: Stąd i tamtąd

Post autor: bania_mb » pt maja 21, 2010 12:16

Przewody są tak jak były, z zalewaniem zaczekam do przyszłego tygodnia, bo na razie nie mam warunków na takie zabawy z nim

Edit: chciałem wieczorem sprawdzić, czy nie ma przebicia, i o dziwo, zapalił na tyk, tylko teraz pojawił się inny problem, zawory tłuką się niemiłosiernie, silnik pracuje jak stary diesel.
Ostatnio zmieniony sob maja 22, 2010 00:25 przez bania_mb, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Waqa
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 923
Rejestracja: wt cze 30, 2009 16:58
Lokalizacja: Gorzów Wlkp FG
Kontakt:

Post autor: Waqa » sob maja 22, 2010 13:13

zawory tłuką się niemiłosiernie, silnik pracuje jak stary diesel.
sprawdzałeś pasek rozrządu?

wystarczy ze przeskoczy jeden ząbek i będzie się działo coś podobnego jak u Ciebie.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 331 gości