Problem z kontrolką ciśnienia oleju nie świeciła a powinna

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Jarecki183
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: ndz sty 04, 2009 12:50
Lokalizacja: Rewica
Kontakt:

Problem z kontrolką ciśnienia oleju nie świeciła a powinna

Post autor: Jarecki183 » czw maja 20, 2010 00:29

Mam pewien problem. Niedawno okazało się że moja Golfina 1.6 silnik PN nie trzyma ciśnienia oleju na wale a mianowicie ciśnienie na białym czujniku przy filtrze wynosi 0.08 MPa i co gorsza nie wiem kiedy tak się zaczeło dziać bo kontrolka od oleju zachowywała się normalnie a mianowicie po włączeniu zapłonu mrugała a po odpaleniu gasła. Dziś z forum dowiedziałem się że biały czujnik zaczyna pracować po przekroczeniu 1800 obrotów a brązowy na wolnych obrotach. Postanowiłem wszystko sprawdzić i do czego doszedłem-- obydwa czujniki są dobre ale wada leży gdzieś w elektryce. Odłączyłem kabelki od czujników gdy dotknołem kablem do masy od brązowego czujnika (tylko na włączonym zapłonie ) lampka zaczeła mrugać jednak gdy zrobiłem tak z kablem z białego czujnika nawet się nie zapaliła zrobiłem tak też na włączonym silniku było tak samo a i jeszcze jedno dzisiaj dowiedziałem się też że istnieje jakiś brzęczek który sygnalizuje że nie ma ciśnienia u mnie nigdy nic mi nie zabrzęczało niech ktoś mi powie czy wina może leżeć w zegarze



Awatar użytkownika
krzysiekj1990
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: wt lip 21, 2009 10:33
Lokalizacja: Iława

Post autor: krzysiekj1990 » czw maja 20, 2010 07:14

Sprawdz kabelek caly moze masz gdzies przerwany.



Jarecki183
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: ndz sty 04, 2009 12:50
Lokalizacja: Rewica
Kontakt:

Post autor: Jarecki183 » czw maja 20, 2010 09:14

Nie przerwany nie jest, jeszcze wczoraj o 1 w nocy dorwałem się do tej skrzynki z bezbiecznikami znalazłem kostkę w której znajduje się ten kabelek wyciągnołem ją wyciągnołem kabelek z czujnika następnie zrobiłem sobie probówkę z żarówki i tym kabekiem puściłem prąd obwód był zamknięty żarówka się świeciła podejrzewam że albo coś w tej skrzynce z bezpiecznikami albo w zegarze bo jeszcze znalazłem ten kabelek od brzęczka i po włączeniu zapłonu i zmasowaniu tego kabelka brzęczek się uruchomił i chcę podkreślić że ten kabelek znajduje się w kostce od której kable idą do licznika ale problem polega na tym że nie wiem nic na 100% albo skrzynka albo zegar naprawdę chcę to zrobić bo kupuje inny silnik i chce zeby wszystko działało a i jeśli ktoś ma jakiś dobry niepotrzebny 1.8 najlepiej na gaźniku to chetnie obejrzę :grin:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 340 gości