witam jak w temacie zawsze jesienią szyba kierowcy stwarza taki sam problem: chce otworzyc to sie otwiera do momentu ktorego ona chce lub czasem jak ja chce.wiązki przejrzałem przewody nie sa polamane itp, miedzy słupkiem a drzwiami tez jest OK.
Problem zawsze pojawia sie zwykle na jesien jak jest wilgotno i nie wystepuje zawsze.
chce otw - otwiera sie i zamyka a czasem stanie na połowie...
wiadomo ze jest gdzies zwara, tylko gdzie?zauwazylem ze jak poruszam kostką (podłuzna chyba 8,9 przewodów za tapicerą) to wtedy jest w miare ok.
mieliscie tez takie świrowanie jesienią?czy te typy tak mają?
w chwili obecnej kostke wypiąlem bo jak ma sie otworzyc do połowy a potem nie zamknąc...
eehhh brak nerwów... niech mi ktos pomoze bo jak elektryk zacznie grzebac to
golf 3 2.0gti ady rp 95
El szyba zawsze jesienią wariuje :(
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
opisz to dokładniej. Jeśli jest tak że szyba staje, ale ponownie rusza po następnym naciśnięciu przycisku to winny jest czujniczek obrotów silniczka szyby,, taki maleńki czujnik halla, porady są o tym. A jeśli nie rusza to najpierw oceń przewdy w wiązce wchodzącej do drzwi i tą okrągłą wtyczkę w słupku, tam się najcześciej coś dzieje.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Dokładnie cała wiązka do drzwi i silniczka do przeglądu. Coś tam zwiera albo ma wilgoć. Można się pytać skąd komfort ma wiedzieć że koniec zamykania/otwierania szyby?
VW Sharan 1.9 TDI 115 KM 2000 r, MK II
CB TTI 770 + Sirio ML-145
Sony GiGaPanel + 10 głośników
Mój SZARIK http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=225559
CB TTI 770 + Sirio ML-145
Sony GiGaPanel + 10 głośników
Mój SZARIK http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=225559
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
corben, czujniczek halla sygnalizuje że silnik napotkał opór i się zatrzymał, na tej podstawie moduł odłącza prąd od silnika. Dodatkowo jest kwestia dotycząca "zaprogramowania" szyby dotycząca nowszych modułów chyba po 95 roku. Bez odpowiedniego zaprogramowania szyba może się w sposób niekontorlowany zatrzymac np w połowie, albo idąc do góry nagle sama cofnąć. Programowanie jest proste szukajka u dołu poda ci szczegóły.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 143 gości