Wymiana mieszka dźwigni zmiany biegów
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- 
				bluebanditen
 - Nowicjusz

 - Posty: 36
 - Rejestracja: pt kwie 23, 2010 14:29
 - Lokalizacja: Śląsk
 
gatokane pisze:Opisy kolegow sa bardzo pomocne ale brak w nich kilku szczegolow, a ze jestem wlasnie po wymianie mieszka ogolnie je opisze.Podnosimy mieszek od dolu na galke i mamy malą metalowa opaske ktora mozemy rozgiac(nie jest to takie proste)albo zniszczyc i zastapic inna opaska i zciagamy ja na dol zdejmujemy galke z mieszkiem z lewarka do gory (troche fizycznego dzialania) i mamy calosc w rece,teraz trzeba rozdzielic galke od zacisku dociskajacego mieszek do niej.Jest to czarny pierscien z plastiku a wewnatrz biala czesc na ktorej byla opaska i trudno tak bez doswiadczenia okreslic jak to rozebrac(wyglada jak calosc) samo rozciaganie nie daje rezultatu,najlepiej od wewnatrz wcisnac maly srobokret miedzy czarny i bialy plastik i wywazyc czarny plastik do gory opierajac sie na bialym a wyskoczy i mamy wszystko rozebrane ,teraz tylko wymiana mieszka i gotowe.
Dzięki, z Twoim opisem zrobiłem to sam w mniej niż 15 minut, nie musiałem oglądać żadnych zdjęć itp
pozdrawiam
- 
				bluebanditen
 - Nowicjusz

 - Posty: 36
 - Rejestracja: pt kwie 23, 2010 14:29
 - Lokalizacja: Śląsk
 
Czy ktoś się orientuje, czy ta gałka rzeczywiście podejdzie go MK IV?
http://www.allegro.pl/item1066975739_or ... _bora.html
			
													http://www.allegro.pl/item1066975739_or ... _bora.html
					Ostatnio zmieniony pt cze 04, 2010 15:43 przez subt, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									Kompletnie nie moge zrozumieć volskwagenowskiej myśli technicznej dotyczącej zatrzasków, zapadek i itd przez co nie moge sobie poradzić ze zdjęciem mieszka. Załączam foty jak to u mnie wygląda, proszę o pomoc który element mam wywarzyć i jak aby rozdzielić ten mieszek, dzięki
Juz sobie poradziłem, na zdjęciu mieszekT widzać w tym bialym plastiku takie wcięcie w które wchodzi plastik z tego czarnego pierścienia. Na przeciwko niego po drugiej stronie jest taki sam wypustek w tym czarnym pierścieniu, ale juz w białym nie ma wcięcia, po to, żeby się na nim wspierał wypustek i pierścień dociskał skórę. Trzeba podważać od tej strony. Proponuję ostro nie szarżować, ja zmasakrowałem ten wypustem bo za ch.. nie chciał wyjść i teraz słabiej skóra jest dociśnięta do gałki. Powodzenia
			
						Juz sobie poradziłem, na zdjęciu mieszekT widzać w tym bialym plastiku takie wcięcie w które wchodzi plastik z tego czarnego pierścienia. Na przeciwko niego po drugiej stronie jest taki sam wypustek w tym czarnym pierścieniu, ale juz w białym nie ma wcięcia, po to, żeby się na nim wspierał wypustek i pierścień dociskał skórę. Trzeba podważać od tej strony. Proponuję ostro nie szarżować, ja zmasakrowałem ten wypustem bo za ch.. nie chciał wyjść i teraz słabiej skóra jest dociśnięta do gałki. Powodzenia
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
							
					Ostatnio zmieniony śr cze 16, 2010 22:00 przez subt, łącznie zmieniany 2 razy.
									
			
									Koledzy,czy to rzeczywiście oryginał?
http://www.allegro.pl/item1070985004_ra ... chrom.html
w jakiej wersji MK4 występował.
			
									
									http://www.allegro.pl/item1070985004_ra ... chrom.html
w jakiej wersji MK4 występował.
Dzięki za odp.u mnie PACIFIC też jest gałka skórzana i mieszek szmatakiss pisze:tak,oryginalmufik900 pisze:czy to rzeczywiście oryginał?
gałka jest skórzana, ale mieszek to już zwykła szmata
Pozdro.
[ Dodano: Czw Cze 17, 2010 20:03 ]
Dzięki za odpowiedź.U mnie w PACIFIC'u też gałka skórzana a mieszek szmacianykiss pisze:tak,oryginalmufik900 pisze:czy to rzeczywiście oryginał?
gałka jest skórzana, ale mieszek to już zwykła szmata
Pozdrawiam.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 71 gości

