Końcowy tłumik z MK2 16v "dwururka" do TD
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Końcowy tłumik z MK2 16v "dwururka" do TD
Można montować w TD? Moim zdaniem lepiej się prezentuje niż ori TD i chyba się do tego przymierzę.
Ostatnio zmieniony śr maja 19, 2010 08:27 przez człek, łącznie zmieniany 2 razy.
- xxxGlaDxxx
- ...
- Posty: 1200
- Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
- Lokalizacja: Wrocław
- Michał_1977
- _
- Posty: 14208
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
chodzi o to że kiedy WG się otworzy to wtedy turbo już nie działa jak tłumik.A dlaczego miałby być głośny? Turbosprężarka robi za solidny tłumik!
a jeśli słychać szum to oznacza że jest za ciasno dla spalin w wydechu
u mnie w AAZ'cie jak się WG otwarło to jakby piekło paszcze rozdziawiło taki grzmot był, wtedy już nic poza wydechem nie było słychać.
ale jak na codzień jeździłeś dosć normalnie było wewnątrz auta ciszej niż na seryjnym wydechu
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 223 gości