Demontaż gaźnika

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

szczepan69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 454
Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
Lokalizacja: Sanok
Auto: mk2
Silnik: vr6
Kontakt:

Post autor: szczepan69 » ndz maja 16, 2010 20:10

a dostane nowa taka membranę ????



Awatar użytkownika
pinstonvw
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: śr sty 27, 2010 00:33
Lokalizacja: Bogatynia
Kontakt:

Post autor: pinstonvw » ndz maja 16, 2010 23:56

Może gdzieś w jakimś sklepie w okolicy ktoś Ci coś takiego zamówi, a jak nie to zapraszam tutaj http://www.eter-mot.com/default.asp?kat ... pro=329239

[ Dodano: 17 Maj 2010 00:06 ]
A co do gazu to napisz jak odpalasz auto (zwłaszcza zimą), bezpośrednio na gazie czy też czasami na benzynie. Napisz ile masz już kilometrów zrobionych na instalacji. Czy było coś robione przy parowniku? Czy wymieniając filtr powietrza robiłeś regulację dawki gazu? Bo takową powinno się wykonać po każdej wymianie filtra, i w trakcie eksploatacji. Być może membrany masz już zużyte i nie ma co ukrywać trochę więcej będzie palił. Z doświadczenia też wiem, że jeśli ciągle odpalasz autko na gazie (zima-lato) to co roku powinno się wymieniać membrany w parowniku. Ja u siebie wymieniałem w zeszłym roku to były twarde jak skała! Teraz mam spokój.


...

szczepan69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 454
Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
Lokalizacja: Sanok
Auto: mk2
Silnik: vr6
Kontakt:

Post autor: szczepan69 » pn maja 17, 2010 07:51

Auto pale na benzynie zima i teraz tez bo na gazie niema szans zapalić na gazie tylko jak juz auto ma temperature to wtedy nie ma problemu odpalic,nie ustawiałem nic jak wymieniałem filter,membrane tez nie wymieniałem a instalacjea ma niewiem ja to auto mam juz 6lat wczsniej gośc miał to moze 2 lata ,moze i dosc zeby wymienic membrane w parowniku,ale tez czuc gaz ,może ucieka a jaki koszt wymiany membrany w parowniku???? :grin:
Ostatnio zmieniony pn maja 17, 2010 07:52 przez szczepan69, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
pinstonvw
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: śr sty 27, 2010 00:33
Lokalizacja: Bogatynia
Kontakt:

Post autor: pinstonvw » pn maja 17, 2010 10:47

No to bierz bierz się za parownik!!! W środku masz całego zawalonego tym czarnym mazutem, no i pewnie membrany walnięte. Ja miałem takie same objawy, tzn. odpalał tylko na ciepłym silniku. A instalację miałem już 7 lat :bigok: bez żadnej ingerencji w parownik. W dziale motoryzacyjnym na allegro masz komplety membranek do różnych parowników. Znajdź swój i poznasz cenę zestawu. Tylko byle czego nie kupuj. Po wszystkim jedź na regulację, lub wykonaj ją samemu :bajer:

[ Dodano: 17 Maj 2010 10:48 ]
Do 100zł max powinieneś się zmieścić w cenie zestawu naprawczego.


...

szczepan69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 454
Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
Lokalizacja: Sanok
Auto: mk2
Silnik: vr6
Kontakt:

Post autor: szczepan69 » pn maja 17, 2010 14:07

wiem juz patrzyłem za membraną różne ceny wiem ze tylko orginał nie zadna podróba ,ale patrzyłem też za całymi reduktorami sa nie drogie jak by chciał zmienic ,ale zestaw naprawczy wystarczy,instalacja w grudniu bendzie miała 8 lat,wiec trzeba bendzie zajzec do tego parownika nawet znalazłem na necie jak sie do niego zabrać sa fotki wiec powinienem dac rade,dzienki i pozdrawiam :grin:



Awatar użytkownika
pinstonvw
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: śr sty 27, 2010 00:33
Lokalizacja: Bogatynia
Kontakt:

Post autor: pinstonvw » pn maja 17, 2010 14:11

Jak już coś zrobisz to napisz swoje spostrzeżenia. Jak będziesz miał jeszcze jakieś problemy to pisz.
pozdro


...

szczepan69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 454
Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
Lokalizacja: Sanok
Auto: mk2
Silnik: vr6
Kontakt:

Post autor: szczepan69 » pn maja 17, 2010 14:16

oki a jeszcze jedno na butli do ustawienia rezerwe to jest to takie czerwone dzinks :grin: nim sie ustawia rezerwe,najszybciej sie wezme za to za 2 tygodnie bo wyjeżdzam i jak bende miał czas moze wczesniej gdzies narucham zestaw naprawczy zebyb nie musiał jeżdzić zanim :grin: pozdr a gdzie odczytam jaki to reduktor lovato bo w papierach nie pisze jaki to model????
Ostatnio zmieniony pn maja 17, 2010 14:19 przez szczepan69, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
pinstonvw
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: śr sty 27, 2010 00:33
Lokalizacja: Bogatynia
Kontakt:

Post autor: pinstonvw » pn maja 17, 2010 16:17

Tak, tym dżinksem się ustawia rezerwę. A jeśli nie wiesz jaki to parownik, to wrzuć jaką fotkę, lub też znajdź na aukcji taki sam (na zdjęciu). A może po prostu gdzieś na parowniku jest opisany model? A druga sprawa w papierach powinieneś mieć wyszczególnione zamontowane części w instalacji.


...

szczepan69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 454
Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
Lokalizacja: Sanok
Auto: mk2
Silnik: vr6
Kontakt:

Post autor: szczepan69 » wt maja 18, 2010 16:37

niema tylko pisze nr.homologacji

[ Dodano: 03 Cze 2010 17:36 ]
Witam wziołem sie za demontaz reduktora w trzkacie demontazu ukrenciły mi się 2 śrubki 4 ,wiec musiałem rozwiercić i pezegwintować na 6,troche za duzy otwór zrobiłem pod ten gwint i mi sie rozbił troche ten gwint śrubka sie wkrenca tylko nie tak jak powinna niewiem czy wytrzyma na tym gwincie czy jeszcze przegwintowac na wieksza czu poprosty przewiercic na wylot to ucho co sie wkrenca sruby i skrencis ją sruba nakrętka????zostało mi tylko złożenie tego wszystkiego ale syf był nielucki zwłaszcza od strony tej membrany wody jakąs smoła czarny syf ledwo sie puisciło i to nie dokońca,jak zmienie zobacze czy bendzie jakas róznica pozdrawiam



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 70 gości