Hamulce Octavia ALH
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Hamulce Octavia ALH
Panowie, prośbę mam o upewnienie w diagnozie. Otóż w octavii ALH bywa tak ze hamulce raz złapia dobrze, innym razem nieco gorzej ale jest to odczuwalne. Po włączeniu silnika pedał hamulca normalnie schodzi, więc serwo OK. Wymieniłem przewody podciśnienia, tak bardziej profilaktycznie, bo tamte byly miejscami poprzecierane. Moja diagnoza stawia na zawór zwrotny na przewodzie podciśnienia z pompy vacum do serwa, że cos już może niedomagać. Stąd chcę się upewnić, gdyż przewód ten kosztuje niecałe 300 zł. Co Wy na to? Mial ktos z Was cos podobnego?
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Dokładnie przyjrzyj się króćcowi którym wychodzi podciśnienie z pompy vaccum, bardzo często ten króciec się luzuje i tam się gubi podciśnienie, ten króciec powinien być na sztywno, nie może być tam żadnych luzów.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
O własnie, jeszcze o tm zapomniałem Dzięki. U mnie tak było i trzeba było delikatnie zaklepać króciec i jest git. ALE, jakby to nie było to?? Czy wtedy wypadałoby zmienic ten zaworek, a raczej cały przewód? Czy jest może jakaś inna metoda reanimacji go, a nie koniecznie wymiana? Pompę vacum będe musiał wyjąć i tak, bo niestety ale chyba uszczelnienie poszło i się poci na połączeniu z głowicą.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 345 gości