[mk2] kupiłem nakładki na błotniki - jak zamontować?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Buniek85
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 617
Rejestracja: czw sty 19, 2006 17:38
Lokalizacja: Gorzów Wlkp / Vic - Hiszpania
Kontakt:

Post autor: Buniek85 » wt kwie 11, 2006 15:39

przed zalozeniem proponuje blotniczek pod nakladka wypastowac jakas pasta woskujaca :P



Awatar użytkownika
kubi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 282
Rejestracja: wt mar 28, 2006 01:34
Lokalizacja: ?????????
Kontakt:

Post autor: kubi » śr kwie 12, 2006 23:47

najlepiej nity przed ich osadzeniem zamoczyc w jakies masie antykorozyjnej (np. BOLL) do konserwacji zeby pozniej nie wdała sie w błotniczek rdza w miejscach mocowania i to wszystko ( nie polecam blachowkretow ) obdzieraja błotnik podczas montarzu i korozja gotowa


350 tys. km i ciagle jedzie

Awatar użytkownika
qbab
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: pn gru 27, 2004 14:01
Lokalizacja: Łódź (okolice)
Kontakt:

Post autor: qbab » czw kwie 13, 2006 10:58

czyli mam nitować przez te prostkątne otworki w błotniku?
Przy tylnych kołach mam założone nadkola i są one przykręcone do błotnika blachowkrętami, jak na nie założyć nakładki? wiercic otwory i nitować czy też na blachowkręty? Nakładki będę musiał mocować do nadkoli, czy to nie przeszkadza że będą przez to trochę niżej o grubość nadkoli (ok 3mm)?


QbaB

Artur D.
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 136
Rejestracja: wt sty 10, 2006 10:37
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: Artur D. » czw kwie 13, 2006 14:38

W każdym razie nie używaj blachowkrętów, w ostateczności upewnij się, czy są ocynkowane. W innym przypadku będzie Ci tam powstawało ogniwo galwaniczne i rdzę masz jak w banku.
Bardzo dobre są aluminiowe nity (było juz o tym) i nitownica. Tak, jak też było wcześniej, możesz nit zamoczyć w jakimś preparacie antykorozyjnym przed założeniem.
Użyj do mocowania te otwory, które masz. Nie wierć więcej, szkoda blachy. Dopasuj tylko średnicę nitów (są różne), żeby nie były luźne i żeby mocno trzymały. Tam, gdzie masz nadkola z tyłu, spróbuj tym samym nitem na tym samym otworze przymocować i nadkole, i nakładkę (żeby jak najmniej wiercić nowych dziur). Sprawdź, jaka jest grubość blachy + nadkola + nakładki, bo nit musi być dłuższy.
Błotnik pod nakładką zabezpiecz przed korozją, bo po ich zdjęciu możesz mieć pod spodem "jesień średniowiecza".
Dobrej zabawy! :bigok:



Awatar użytkownika
kubi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 282
Rejestracja: wt mar 28, 2006 01:34
Lokalizacja: ?????????
Kontakt:

Post autor: kubi » pt kwie 14, 2006 00:20

Sa rozne rodzaje nitów w moim orginale sa nitowane specjalnymi niteami powlekanymi jakims pieronstwem zamocowane w te kwadratowe otworywszystko wchodzi bez problemowo Nitownica i jazda do roboty :mrgreen:


350 tys. km i ciagle jedzie

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 479 gości