Ile oleju jest w stanie wziąć silnik przez piercienie?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 81
- Rejestracja: ndz gru 21, 2008 21:16
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Ile oleju jest w stanie wziąć silnik przez piercienie?
Witam, mam pytanko czy możliwe jest żeby silnik 1.6 AEA 75KM przerobił 1l oleju na 250km, czyli 4l/1000
Góra silnika była robiona, uszczelniacze założone przez "specjalistów", więc zostają pierścienie lub pęknięty blok Po wykręceniu świec widać że na 2gim i 3cim cylindrze bierze. Oczywiście jeździć się nie da bo zarzuca świece. Pomożecie
Góra silnika była robiona, uszczelniacze założone przez "specjalistów", więc zostają pierścienie lub pęknięty blok Po wykręceniu świec widać że na 2gim i 3cim cylindrze bierze. Oczywiście jeździć się nie da bo zarzuca świece. Pomożecie
-
- Mały gagatek
- Posty: 81
- Rejestracja: ndz gru 21, 2008 21:16
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Nie sprawdzałem, ale były wymienione prowadnice, dotarte zawory i wymienione uszczelniacze w "profesjonalnym zakładzie". Czy jeśli teraz zrobiłbym próbę olejową to wykaże też uszkodzone pierścienie olejowe, czy tylko pierścienie odpowiedzialne za sprężaniejhosef pisze:A sprawdzałeś w nim kompresję przez robotą góry?
podepne sie pod temat, bo akurat mam ten sam silnik, i ten sam problem, tylko tyle ze mi bierze litr na 500km,i moje pytanko, czy jakby byly walniete tylko uszczelniacze zaworow to bralby tyle oleju?? czy najprawdopodobniej pierscionki do wymiany??, kompresji nie mierzylem jak narazie, chce tylko sie dowiedziec jaka najprawdopodobniej jest przyczyna, czy gora, czy dol, z gory dziekuje za odp;PP
Same uszczelniacze jak sa za luzne,to trzeba obserwowac czy zadymi na chwile,zaraz po uruchomieniu po dluzszym postoju.Jesli tak-uszczelniacze do wymiany,jesli nie-nie.Chodzi o to,ze po dluzszym postoju olej splywa przez nieszczelne uszczelniacze do cylindra i stad te zadymienie zaraz po odpaleniu spowodowane nagromadzeniem oliwy w cylindrze.Jesli dymi lub bierze szczegolnie duzo oleju po dobrym przegonieniu po pedale gazu - raczej pierscienie.Blok raczej nie-ubywaloby chlodziwa,widac by bylo wyciek pod autem jak postoi.Tak na moj gust-oczywiscie,uszczelniacze wcale nie sa takie drogie z wymiana-proponowalbym od zrobienia najpierw tego
adario38 - ok,spoko i luzik,nie ma cisnienia,bez parcia na szkło, http://w112.wrzuta.pl/film/6BGZyUe8YuY/dire_straits_-_sultans_of_swing_live , i jeszcze to http://www.youtube.com/watch?v=d9jVaoJf-7o - kto tak dzis wymiata na wiosłach ?
-
- Mały gagatek
- Posty: 81
- Rejestracja: ndz gru 21, 2008 21:16
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Czyli zrobiłeś góre na tip top a dół nie wytrzymał i wszystko ucieka dołem
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Mały gagatek
- Posty: 81
- Rejestracja: ndz gru 21, 2008 21:16
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Tak kolega identyczny przypadek w 1.8 po remoncie głowicygademajster pisze:Na to wygląda, tylko dziwi mnie ta ilość oleju jaką silnik "przerabia" niby przez te pierścienie. Czy miał ktoś może podobny problem W poniedziałek robię próbę olejową.
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Mały gagatek
- Posty: 81
- Rejestracja: ndz gru 21, 2008 21:16
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Wszystko wyjdzie po rozebraniu doługademajster pisze:Wielkie dzięki grandi, mógłbyś mi jeszcze podpowiedzieć czy wymieniając pierścienie honować cylindry
Na jkim oleju śmigasz.
Ja wszystkim polecam Gulfa amerykański olej rozlewany w Holandii , takiej samej klasy jak castrol tyklko tu nie ma reklam itp. cena powiedzmy 65 zł za półsynetyk , bardzo sobie chwale już 310 tys .
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Mały gagatek
- Posty: 81
- Rejestracja: ndz gru 21, 2008 21:16
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Na Mobilu 10W40grandi pisze:Na jkim oleju śmigasz.
Kompresja zmierzona; na pierwszym i trzecim cylindrze 14,5 Bara, na drugim i czwartym 13,5 Bara. Różnica ciśnień nie jest zbyt duża więc próby olejowej nie robiłem.
Mają koledzy jakieś sugestie
Jeszcze takie pytanie:
Czy teoretycznie możliwe jest żeby taka ilość poszła przez odmę
-
- Mały gagatek
- Posty: 81
- Rejestracja: ndz gru 21, 2008 21:16
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 243 gości