falujace obroty

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
...radek...
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 411
Rejestracja: pn paź 31, 2005 22:41
Lokalizacja: krakóVW

falujace obroty

Post autor: ...radek... » śr kwie 28, 2010 22:52

panowie szukalem, ale nic nie znalazlem na ten temat. moj problem polega na tym, ze na gazie auto ma caly czas wolne obroty 1100 i nie chca zejsc nizej. a na paliwie same faluja pomiedzy 900 a 1100. po prostu samo skacze z 900 na 1100 i z powrotem. i tak w kolko. palec i kopulka wymieniona na nowe. i jeszcze jak postoi cala noc pod chmurka to rano pali jakby nie na wszystkie gary, a czasem nie chce wcale zapalic. co moze byc przyczyna tych falujacych obrotow??? po odpiecu go na chwile od aku byl spokoj na 3 dni. :bajer:



pawelekk24
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 261
Rejestracja: czw lut 19, 2009 02:14
Lokalizacja: NGO/WWL

Post autor: pawelekk24 » czw kwie 29, 2010 02:58

zla emulacja sondy ustawiona powinienes miec reset na ecu lub zmien na mase
zle zalozona instalacja gazowa
Ostatnio zmieniony czw kwie 29, 2010 02:59 przez pawelekk24, łącznie zmieniany 1 raz.


mój golfik
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=289702

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw kwie 29, 2010 08:04

...radek... pisze:panowie szukalem
nie wiam jak szukałeś, bo było o tym wiele razy. Skoro reset ECU pomógł to napewno winna jest instalacja gazowa i rozwiązania podał kolega wyżej, a szczegóły znajdziesz szukajką, na dziale LPG. Problem się tyczy silników na wtrysku jednopunktowym: ABS, AAM i ADZ, oraz RP z mk2.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
...radek...
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 411
Rejestracja: pn paź 31, 2005 22:41
Lokalizacja: krakóVW

Post autor: ...radek... » czw kwie 29, 2010 21:26

czyli kazdy gaziarz sie tym zajmie czy jechac z tym do mechanika??? :-k ](*,)

[ Dodano: Nie Maj 02, 2010 23:07 ]
a czy te bledy moga miec wplyw na moj problem???


00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40)
03-00 - No Signal

00282 - Throttle Position Actuator (V60)
27-00 - Implausible Signal


pierwszy to podobno normalne przy zgaszonym silniku, a drugi to prawdopodobnie krokowiec.

wczesniej byly jeszcze bledy

00281
00516
00522
00525

po skasowaniu i pomownym podlaczeniu vaga byly tylko te dwa pierszwe(te opisane)
Ostatnio zmieniony pn maja 03, 2010 11:17 przez ...radek..., łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Marcin_MK2_8v
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 109
Rejestracja: sob lut 02, 2008 22:46
Lokalizacja: Stary Sącz
Kontakt:

Post autor: Marcin_MK2_8v » sob maja 15, 2010 01:23

zgadza się to jest problem każdego jednopunktowego wtrysku boscha nie koniecznie w vag-u fiaty i renaulty też mają ten sam problem. Rozwiązanie jest bardzo proste trzeba zmasować lambde po przełączeniu na lpg żeby ecu się nie śmieciło tzn nie łapało błędów i będzie ok



Awatar użytkownika
...radek...
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 411
Rejestracja: pn paź 31, 2005 22:41
Lokalizacja: krakóVW

Post autor: ...radek... » ndz maja 16, 2010 02:14

problem rozwiazany. padl silniczek krokowy. a dokladnie po rozebraniu silniczka okazalo sie, ze silniczek chodzi, a ten "slimak" ktorym on porusza stoi w miejscu. po prostu plastik wytarl sie w srodku. dzieki za rady. pozdro :bigok:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 420 gości