od pewnego czasu mam zwiększony luz lewarka zmiany biegów i utrudnione wrzucanie biegów. Po przeszukaniu forum i wstępnej analizie stwierdziłem uszkodzenie tulei drążka zwrotnego przy lewarku zmiany biegów (taka pomarańczowa).

Czy żeby wymienić tą tuleję muszę wyciągać cały mechanizm lewarka i drążka zwrotnego? Czy próbował ktoś rozciąć taką nową tuleję, założyć na drążek zwrotny, skleić i włożyć w otwór osadzenia?
Rozumiem, że fachowo drążek zwrotny rozłącza się przy skrzyni (obejma), wyciąga, zakłada nową tuleję, wsuwa drążek i wszystko zakłada się z powrotem?
I jeszcze jedno. Czy wymiana zawieszenia silnika i skrzyni biegów jest skomplikowana? Czy dam radę z podnośnikiem hydraulicznym? Macie jakieś wskazówki? Podejrzewam, że przyspieszone zużycie tulei jest spowodowane zużyciem zawieszenia skrzyni/silnika.
Ehhh polskie dziury.
Pozdrawiam