problem w jezdzie po deszczu gti Pb 112

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

wojtass31
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 433
Rejestracja: ndz wrz 02, 2007 00:36
Lokalizacja: 3miasto

problem w jezdzie po deszczu gti Pb 112

Post autor: wojtass31 » śr maja 12, 2010 21:42

Witam


Przed chwila jechałem od dziewczyny i zaczęło niezłe padać po przejechaniu kilku km silnik zaczął się dławić objawy były jak by zabrakło paliwa i silnik mi zgasł;/ i odpaliłem go lecz zgasł to odłączyłem wtyczkę z niebieskiego czujnika i było prawie wszystko ok tylko ze obroty trzymały w granicach 2 tysięcy obrotowo a czujnik wymieniałem na nowy niedawno.


Co to możne być koledzy już 2 raz sie mi to zdarzyło



Awatar użytkownika
Przemo440
Forum Master
Forum Master
Posty: 1971
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
Kontakt:

Post autor: Przemo440 » śr maja 12, 2010 21:46

kable NW lub kopułka



wojtass31
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 433
Rejestracja: ndz wrz 02, 2007 00:36
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: wojtass31 » śr maja 12, 2010 22:02

Przemo440 pisze:kable NW lub kopułka

wymienione jakies 5 tysiecy temu



Awatar użytkownika
kurczepieczone
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: sob paź 10, 2009 09:57
Lokalizacja: Kraków

Post autor: kurczepieczone » śr maja 12, 2010 22:23

A za pierwszym razem zdarzyło ci się to też podczas deszczu, albo wilgoci?

A podwyższone obroty przy wypiętym czujniku może wynikały z tego, że komputer dostawał informacje o zimnym silniku i dlatego wzbogacał mieszankę.



wojtass31
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 433
Rejestracja: ndz wrz 02, 2007 00:36
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: wojtass31 » śr maja 12, 2010 22:29

kurczepieczone pisze:A za pierwszym razem zdarzyło ci się to też podczas deszczu, albo wilgoci?

A podwyższone obroty przy wypiętym czujniku może wynikały z tego, że komputer dostawał informacje o zimnym silniku i dlatego wzbogacał mieszankę.
Za pierwszym razem tez bylo to samo jak deszcz padal. Z tymi obrotami to tez tak mysle



Awatar użytkownika
kurczepieczone
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: sob paź 10, 2009 09:57
Lokalizacja: Kraków

Post autor: kurczepieczone » śr maja 12, 2010 22:37

A próbowałeś potem wpiąć z powrotem wtyczkę? Może kable masz jakieś liche i łapią wilgoć? Kiedyś kupiłem do 16v kable championa za 250zł i mimo tej ceny miałem problemy z odpaleniem, kiedy w powietrzu była wilgoć.



wojtass31
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 433
Rejestracja: ndz wrz 02, 2007 00:36
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: wojtass31 » śr maja 12, 2010 22:58

z odpalaniem na wilgoci nie mam problemu. Tak wpiolem wtyczke to obroty spadly do tysiaca i juz nie zgasl



Awatar użytkownika
kurczepieczone
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: sob paź 10, 2009 09:57
Lokalizacja: Kraków

Post autor: kurczepieczone » śr maja 12, 2010 23:01

Posprawdzaj dokładnie kable niskiego napięcia przy cewce (te wszystkie cieniutkie). Może tam coś gdzieś nie styka.. albo w samej cewce.. albo w aparacie zapłonowym..
Ostatnio zmieniony śr maja 12, 2010 23:05 przez kurczepieczone, łącznie zmieniany 1 raz.



wojtass31
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 433
Rejestracja: ndz wrz 02, 2007 00:36
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: wojtass31 » śr maja 12, 2010 23:11

jutro to obadam bo cewke tez mialem zmieniana jak kupilem samochod to te wtyki na tych cienkich kablach ttez czyscilem jak by to cewka byla to bym wymienil na sucha cewkke taka z mk3 moze by bylo lepiej



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » czw maja 13, 2010 00:47

sprawdz czujnik położenia wału tzw. czujnik halla. Mozesz zroić test z suszarką i ze spryskiwaczem. Spryskaj okolice czujnika halla, jak zgaśnie to już jest podejrzany, a jak potem zdejmiesz kopułkę i go podsuszysz i odpali jak ręką odjął to już masz niemalże pewność. Oczywiście w pierwszje kolejeności sprawdzić kable, świece, palec, kopułkę.
Ostatnio zmieniony czw maja 13, 2010 00:48 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.



wojtass31
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 433
Rejestracja: ndz wrz 02, 2007 00:36
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: wojtass31 » czw maja 13, 2010 14:48

sas_gti pisze:sprawdz czujnik położenia wału tzw. czujnik halla. Mozesz zroić test z suszarką i ze spryskiwaczem. Spryskaj okolice czujnika halla, jak zgaśnie to już jest podejrzany, a jak potem zdejmiesz kopułkę i go podsuszysz i odpali jak ręką odjął to już masz niemalże pewność. Oczywiście w pierwszje kolejeności sprawdzić kable, świece, palec, kopułkę.

Ok sprawdze czytalem tez ze jak jest czujnik halla rypniety to obrotomierz przy zmianie biegow spada do 0 i wtedy sie podnosi do pierwotnej pozycji i u mnie wlasnie jest tak tez nie wiem czego to wina czy moze licznika??



Awatar użytkownika
LeszczVW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 376
Rejestracja: pn lis 03, 2008 23:35
Lokalizacja: Z nad morza :)
Kontakt:

Re: problem w jezdzie po deszczu gti Pb 112

Post autor: LeszczVW » czw maja 13, 2010 17:34

wojtass31 pisze:Witam


Przed chwila jechałem od dziewczyny i zaczęło niezłe padać po przejechaniu kilku km silnik zaczął się dławić objawy były jak by zabrakło paliwa i silnik mi zgasł;/ i odpaliłem go lecz zgasł to odłączyłem wtyczkę z niebieskiego czujnika i było prawie wszystko ok tylko ze obroty trzymały w granicach 2 tysięcy obrotowo a czujnik wymieniałem na nowy niedawno.


Co to możne być koledzy już 2 raz sie mi to zdarzyło

U mnie jak jade w deszczu lub w sniegu i zaczyna przerywac auto nieraz potrafi i zgasnąc to 1 co otwieram maske spoglądam na kopułke jesli wkolo kabli jest MOKRO
to wiadomo dlaczego tak sie zachowuje iskra skacze i jak dla mnie normalne zjawisko :jezor: wysuczyć wszystko i dalej śmiga


MK2 PaSaDeNa viewtopic.php?f=87&t=589841
Było Jetta mkI coupe
Było mk2 F&I
Było mk3 Vr6
Bylo MkIV 1.9 Tdi
Jest Bora 1.9 Tdi i Mk2 1.6

wojtass31
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 433
Rejestracja: ndz wrz 02, 2007 00:36
Lokalizacja: 3miasto

Re: problem w jezdzie po deszczu gti Pb 112

Post autor: wojtass31 » czw maja 13, 2010 21:29

LeszczVW pisze:
wojtass31 pisze:Witam


Przed chwila jechałem od dziewczyny i zaczęło niezłe padać po przejechaniu kilku km silnik zaczął się dławić objawy były jak by zabrakło paliwa i silnik mi zgasł;/ i odpaliłem go lecz zgasł to odłączyłem wtyczkę z niebieskiego czujnika i było prawie wszystko ok tylko ze obroty trzymały w granicach 2 tysięcy obrotowo a czujnik wymieniałem na nowy niedawno.


Co to możne być koledzy już 2 raz sie mi to zdarzyło

U mnie jak jade w deszczu lub w sniegu i zaczyna przerywac auto nieraz potrafi i zgasnąc to 1 co otwieram maske spoglądam na kopułke jesli wkolo kabli jest MOKRO
to wiadomo dlaczego tak sie zachowuje iskra skacze i jak dla mnie normalne zjawisko :jezor: wysuczyć wszystko i dalej śmiga

Tylko taka dziwna sprawa jak wczoraj jechałem i ustalem podniosłem maskę a tam na rozdzielaczu i całym aparacie suchutko



Awatar użytkownika
LeszczVW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 376
Rejestracja: pn lis 03, 2008 23:35
Lokalizacja: Z nad morza :)
Kontakt:

Post autor: LeszczVW » czw maja 13, 2010 23:50

Wyczytalem że jak jechales w deszczu to ci sie dzialo cos dziwnego to napisalem jak moj sie zachowuje w takich warunkach...


MK2 PaSaDeNa viewtopic.php?f=87&t=589841
Było Jetta mkI coupe
Było mk2 F&I
Było mk3 Vr6
Bylo MkIV 1.9 Tdi
Jest Bora 1.9 Tdi i Mk2 1.6

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 402 gości