Ciśnienie sprężania
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Ciśnienie sprężania
Szykie pytanko, zafundowałem sobie miernik do mierzenia sprężania w cylindrach i zrobiłem dziś z kumplem pomiar i nasz każdym z cylindrów wyszło równo po 10.5 , mam pytanie czy to jest w miarę dobrze bo na forum poczytałem ze to jest za mało , dodam też ze mierzyłem na silniku słabo rozgrzanym tzn, był zimny pojechałem do kumpla i zmierzyłem nawet silnik nie zdążył złapać temp roboczej i się zagrzać troszkę czy to też ma jakieś znaczenie ? A moze lipny barometr ? kupilem taki okazyjnie za 15 zl od kumpla :Motor 1.8 AAM , przebieg auta 255 tys.km
http://www.narzedzia-prof.pl/Miernik_ci ... 3&prd=1069
http://www.narzedzia-prof.pl/Miernik_ci ... 3&prd=1069
Ostatnio zmieniony śr maja 12, 2010 14:13 przez jawirax, łącznie zmieniany 3 razy.
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
mierzyliście na otwartej przepustnicy??
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
wg mnie jest dobrze nie ma jakichś wahań między poszczególnymi cylindrami tylko jest równo a i ciśnienie nie jest takie małe, dla każdego silnika są jakieś widełka w których powinien się mieścić silnik a AAM nie jest jakoś szczególnie doprężony więc pomiar 10.5 uważałbym za udany w kilkunastoletnim aucie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
a ile serwisówka przewiduje dla AAMa??
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
tak slyszalem nie jeden raz ze tak zwani mechanicy mierza cisnienie na zimnym silniku , co daje zafalszowane cisnienie , zawsze bedzie wyższe olej jest gesty .
po drugie zrob test , zmierz na zimnym a potem na goracym , kazda ksiazka która przeczytałam na temat silnikow podaje ze cisnienie mierzy sie na rozgrzanym silniku , oraz znajomi mechanicy tez to mówia
olej zimny uszczelnia
po drugie zrob test , zmierz na zimnym a potem na goracym , kazda ksiazka która przeczytałam na temat silnikow podaje ze cisnienie mierzy sie na rozgrzanym silniku , oraz znajomi mechanicy tez to mówia
olej zimny uszczelnia
Ja na dnaich zmierze jesczez na ciepłym 80 stopni roboczej, ale z tego co piszecie jezeli na zimnym olej jest gęsty i uszczelnia i mam po 10.5 na akzdym więc na rzadkim powinienem mieć jeszcze mniej , tylko to dla mnie dziwne, bo auto chdzi bardzo dobrze woje 168 pujdzie ,oleju nie bierze ani grama.
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
dlatego sprawdź w jakiejś mądrej książce ile powinno być fabrycznie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Znalazłem coś takiego:
Silnik AAM
Średnica cylindra: 81 mm
Skok tłoka: 86,4 mm
Pojemność skokowa: 1781 cm3
Stopień sprężania: 9,0 ± 0,7
Ciśnienie sprężania:
- nominalne 0,9...1,2 MPa
- minimalne 0,7 MPa
Moc maksymalna: 55 kW (75 KM)
Prędkość obrotowa mocy maksymalnej:5000 obr/min
Moment maksymalny:140 N×m
Prędkość obrotowa momentu maksymalnego:2500 obr/min
Czy cos z tego mozna rozszyfrowac
Silnik AAM
Średnica cylindra: 81 mm
Skok tłoka: 86,4 mm
Pojemność skokowa: 1781 cm3
Stopień sprężania: 9,0 ± 0,7
Ciśnienie sprężania:
- nominalne 0,9...1,2 MPa
- minimalne 0,7 MPa
Moc maksymalna: 55 kW (75 KM)
Prędkość obrotowa mocy maksymalnej:5000 obr/min
Moment maksymalny:140 N×m
Prędkość obrotowa momentu maksymalnego:2500 obr/min
Czy cos z tego mozna rozszyfrowac
prawidłowe 9-12 bar minimalne 7 bar
Ostatnio zmieniony śr maja 12, 2010 18:03 przez RasPL, łącznie zmieniany 1 raz.
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
jak najbardziej w normie nie masz się czym przejmować, masz też kolejny dowód na to żeby nie ufać mechanikom
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 110 gości