przerywacz masz w przełączniku awaryjnych środkowa konsola - po wypięciu przełącznika podłączysz się pod wyjście na kierunkowskazy niestety kolorów nie pamientam ( ważne alarm lub centralny musi być zabezpieczony diodami które zazwyczaj są montowane fabrycznie w alarmach lub centralnych ale sprawdź schemat centralnego)
W lewym progu masz wiązkę z przewodami , są też tam dwa przewody odpowiedzialne za kierunki czarno - biały i czarno - zielony . Nic nie trzeba grzebać przy kierownicy a tym bardziej przy włączniku awaryjnych.
Ostatnio zmieniony śr maja 12, 2010 13:25 przez W_I_T_E_K, łącznie zmieniany 1 raz.
a ten prawy animag18, wpinaj się albo w progu albo przy włączniku awaryjek. Do włącznika awaryjek najłatwiej dostać się wyciągając kratki nawiewu, pod nimi są dwie śubki po których wykręceniu można wyciągnąć całość.