Uszkodzony sterownik wentylatorów
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Wlasnie jestem po wizycie u elekryka i mozna powiedziec ze problem zostal usuniety bo witraczki smigaja lecz chyba cos poknocil bo wlaczajac klime wlacza sie maly i duzy wiatrak a kiedy sie silnik zagrzeje to zamiast wlaczania sie samego duzego wiatraka wlacza sie tez maly wiec chyba cos zle podpiol:(a co do usterki to powiedzial ze gdzies nie bylo masy.Od pownego czasu taz swieci mi ABS i co sie okazalo znalazl dzis jakies przegnile kable chyba kolo pompy:(ech samo zycie!!!Dziekuje wszystkim za pomoc
VW GOLF IV 1.8 20V 125KM
tak ma byćGicek pisze:wlaczajac klime wlacza sie maly i duzy wiatrak a kiedy sie silnik zagrzeje to zamiast wlaczania sie samego duzego wiatraka wlacza sie tez maly wiec chyba cos zle podpiol:
German Car - German Style ;-)
Gofer: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=153467 Zapraszam
[img]http://img14.imageshack.us/img14/5457/ostry.jpg[/img]
Gofer: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=153467 Zapraszam
[img]http://img14.imageshack.us/img14/5457/ostry.jpg[/img]
Witam.A ja mam taki problem,że w moim Golfie III GTI Edition z klimatronikiem jak tylko włączam zapłon to od razu wyje mi wentylator(y)na drugim biegu.A jak sie silnik zagrzeje do normalnej temperatury to przestają obydwa chodzić,potem już jest dobrze i jak dojdzie do określonej temperatury to mam małe obroty wentylatora chłodnicy.Tak jak ma być.Jak mi się z rana włączy ten drugi bieg,tzn.dwa wentylatory naraz chodzą i wyjmę wtyczkę ze sterownika to przestają.SHO 89 8719 000 to oznaczenie mego sterownika.Wyjmuję tylko tę pierwszą (większą) od chłodnicy wtyczkę.[/img]
[ Dodano: 17 Maj 2010 05:48 ]
Otóż jak zmieniłem ten sterownik,którego zdjęcie zamieściłem w poście to objawy dalej takie same.Pojechałem do elektryka.Walczył ze dwie godziny,rozwalił wiązkę pod aku i dalej nic.Sprawdzał co się da aż zdjął wtyczkę z zaworu klimy przy osuszaczu i od razu przestały wyć wentylatory.Stwierdził,że to ten zawór uszkodzony.Czy to możliwe i czy ktoś miał podobny przypadek w MK III z klimatronic?
[ Dodano: 17 Maj 2010 05:48 ]
Otóż jak zmieniłem ten sterownik,którego zdjęcie zamieściłem w poście to objawy dalej takie same.Pojechałem do elektryka.Walczył ze dwie godziny,rozwalił wiązkę pod aku i dalej nic.Sprawdzał co się da aż zdjął wtyczkę z zaworu klimy przy osuszaczu i od razu przestały wyć wentylatory.Stwierdził,że to ten zawór uszkodzony.Czy to możliwe i czy ktoś miał podobny przypadek w MK III z klimatronic?
Siemka panowie. U mnie podobny problem do poprzednich. Jak wciskam na climatronicu AUTO to nic sie nie dzieje - ani kompresor sie nie zalacza ani wentylator. Sinik co prawda lapie wyzsze obroty jakby wszystko bylo OK. Wentylator na bank jest sprawny bo na krotko dzialal podlaczony do aku. Co jest grane? Miesiac temu milaem zrobiony kompletny serwis klimy lacznie z wymiana kompresora !
MASAKRA
POZDRO
MASAKRA
POZDRO
[img]http://www.bicker.republika.pl/av.gif[/img]
Był [b]MK4 - AKL[/b]
Teraz jest [b]A6 - APU[/b]
Bedzie [b]MK4 GTTDI[/b]
Był [b]MK4 - AKL[/b]
Teraz jest [b]A6 - APU[/b]
Bedzie [b]MK4 GTTDI[/b]
fneo, naprawiłeś? bo jeśli nie to możliwe że masz na króćcu wody czujnik przegrzania silnika i wtedy będą się załączały wentylatory (nie we wszystkich wersjach to było ale zdarza sie)
nom - bo climatronic potraktował to jako błąd ciśnienia klimyfneo pisze:Sprawdzał co się da aż zdjął wtyczkę z zaworu klimy przy osuszaczu i od razu przestały wyć wentylatory.
panowie jeszcze jedno krotkie pytanko. jakie napiecie jest na wejsciu do kopresora? Mozna go na krotko podlaczyc zeby sprawdzic elektromagnes?
Ostatnio zmieniony ndz cze 27, 2010 19:57 przez bicker83, łącznie zmieniany 1 raz.
[img]http://www.bicker.republika.pl/av.gif[/img]
Był [b]MK4 - AKL[/b]
Teraz jest [b]A6 - APU[/b]
Bedzie [b]MK4 GTTDI[/b]
Był [b]MK4 - AKL[/b]
Teraz jest [b]A6 - APU[/b]
Bedzie [b]MK4 GTTDI[/b]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 63 gości