Uszkodzony sterownik wentylatorów

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Gicek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: sob sie 16, 2008 19:19
Lokalizacja: KRAKOW
Kontakt:

Post autor: Gicek » czw gru 11, 2008 21:40

Wlasnie jestem po wizycie u elekryka i mozna powiedziec ze problem zostal usuniety bo witraczki smigaja lecz chyba cos poknocil bo wlaczajac klime wlacza sie maly i duzy wiatrak a kiedy sie silnik zagrzeje to zamiast wlaczania sie samego duzego wiatraka wlacza sie tez maly wiec chyba cos zle podpiol:(a co do usterki to powiedzial ze gdzies nie bylo masy.Od pownego czasu taz swieci mi ABS i co sie okazalo znalazl dzis jakies przegnile kable chyba kolo pompy:(ech samo zycie!!!Dziekuje wszystkim za pomoc


VW GOLF IV 1.8 20V 125KM

Awatar użytkownika
Ostry!
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 667
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 22:03
Lokalizacja: OP/OK
Kontakt:

Post autor: Ostry! » pt gru 12, 2008 13:16

Gicek pisze:wlaczajac klime wlacza sie maly i duzy wiatrak a kiedy sie silnik zagrzeje to zamiast wlaczania sie samego duzego wiatraka wlacza sie tez maly wiec chyba cos zle podpiol:
tak ma być :bigok:


German Car - German Style ;-)
Gofer: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=153467 Zapraszam
[img]http://img14.imageshack.us/img14/5457/ostry.jpg[/img]

Awatar użytkownika
fneo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: pt kwie 25, 2008 22:32
Lokalizacja: Giżycko
Kontakt:

Post autor: fneo » pn maja 10, 2010 09:43

Witam.A ja mam taki problem,że w moim Golfie III GTI Edition z klimatronikiem jak tylko włączam zapłon to od razu wyje mi wentylator(y)na drugim biegu.A jak sie silnik zagrzeje do normalnej temperatury to przestają obydwa chodzić,potem już jest dobrze i jak dojdzie do określonej temperatury to mam małe obroty wentylatora chłodnicy.Tak jak ma być.Jak mi się z rana włączy ten drugi bieg,tzn.dwa wentylatory naraz chodzą i wyjmę wtyczkę ze sterownika to przestają.SHO 89 8719 000 to oznaczenie mego sterownika.Wyjmuję tylko tę pierwszą (większą) od chłodnicy wtyczkę.Obrazek[/img]

[ Dodano: 17 Maj 2010 05:48 ]
Otóż jak zmieniłem ten sterownik,którego zdjęcie zamieściłem w poście to objawy dalej takie same.Pojechałem do elektryka.Walczył ze dwie godziny,rozwalił wiązkę pod aku i dalej nic.Sprawdzał co się da aż zdjął wtyczkę z zaworu klimy przy osuszaczu i od razu przestały wyć wentylatory.Stwierdził,że to ten zawór uszkodzony.Czy to możliwe i czy ktoś miał podobny przypadek w MK III z klimatronic? Obrazek



Awatar użytkownika
bicker83
KIEROVWNIK
KIEROVWNIK
Posty: 418
Rejestracja: pt mar 13, 2009 02:34
Lokalizacja: GSL / IRL
Kontakt:

Post autor: bicker83 » sob cze 26, 2010 15:17

Siemka panowie. U mnie podobny problem do poprzednich. Jak wciskam na climatronicu AUTO to nic sie nie dzieje - ani kompresor sie nie zalacza ani wentylator. Sinik co prawda lapie wyzsze obroty jakby wszystko bylo OK. Wentylator na bank jest sprawny bo na krotko dzialal podlaczony do aku. Co jest grane? Miesiac temu milaem zrobiony kompletny serwis klimy lacznie z wymiana kompresora !
MASAKRA
POZDRO


[img]http://www.bicker.republika.pl/av.gif[/img]

Był [b]MK4 - AKL[/b]
Teraz jest [b]A6 - APU[/b]
Bedzie [b]MK4 GTTDI[/b]

greg

Post autor: greg » sob cze 26, 2010 15:50

fneo, naprawiłeś? bo jeśli nie to możliwe że masz na króćcu wody czujnik przegrzania silnika i wtedy będą się załączały wentylatory (nie we wszystkich wersjach to było ale zdarza sie)
fneo pisze:Sprawdzał co się da aż zdjął wtyczkę z zaworu klimy przy osuszaczu i od razu przestały wyć wentylatory.
nom - bo climatronic potraktował to jako błąd ciśnienia klimy



Awatar użytkownika
bicker83
KIEROVWNIK
KIEROVWNIK
Posty: 418
Rejestracja: pt mar 13, 2009 02:34
Lokalizacja: GSL / IRL
Kontakt:

Post autor: bicker83 » sob cze 26, 2010 18:48

panowie jeszcze jedno krotkie pytanko. jakie napiecie jest na wejsciu do kopresora? Mozna go na krotko podlaczyc zeby sprawdzic elektromagnes?
Ostatnio zmieniony ndz cze 27, 2010 19:57 przez bicker83, łącznie zmieniany 1 raz.


[img]http://www.bicker.republika.pl/av.gif[/img]

Był [b]MK4 - AKL[/b]
Teraz jest [b]A6 - APU[/b]
Bedzie [b]MK4 GTTDI[/b]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 63 gości