Jak nazywa się ta uszczelka/oring?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

krzysiiekb
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: pt sie 07, 2009 00:40
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Jak nazywa się ta uszczelka/oring?

Post autor: krzysiiekb » czw maja 06, 2010 16:57

Witam.

Ostatnimi czasy cieknie mi z rury wiatraka chłodnicy podłączonej do bloku silnika.... Chciałbym dowiedzieć się czy da radę dokupić taką uszczelkę/oring i jak to się nazywa profesjonalnie, żeby przedstawić to sprzedawcy? Podajcie też numer katalogowy.

Obrazek
Ostatnio zmieniony czw maja 06, 2010 16:58 przez krzysiiekb, łącznie zmieniany 1 raz.


KaBe

Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

Post autor: prezesik25 » czw maja 06, 2010 17:16

ciekawe, czy leci tylko spod tego króćca, czy może w ogóle on pękł przy mocowaniu śrubki. Jeżeli pękł to tylko wymiana na nowy. Jezeli cieknie tylko spod króćca to kup klej VICTOR-REINZ lub silikon czerwony do 350 stopni, odkręć króciec, posmaruj klejem i skręć króciec.


Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
sr99
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: pt cze 23, 2006 11:12
Lokalizacja: PSR / PKA
Kontakt:

Post autor: sr99 » czw maja 06, 2010 17:18

Wg, etki dla silników 1.8 nazywa sie to pierścien uszczelniający i ma nr katalogowy +037 121 687

Sprawdź jeszcze czy ten plastikowy króciec w którym są czujniki nie jest pęknięty.



Awatar użytkownika
Lolo22
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 226
Rejestracja: wt lut 16, 2010 17:13
Lokalizacja: Koźmin Wlkp. (PKR)
Kontakt:

Post autor: Lolo22 » czw maja 06, 2010 17:24

prawdopodobnie ci penkł kruciec przy srubce jest to male pekniecie ledwo widoczne ja miałem tez taki problem wymieniłem cała kostke ktra była kompletna wraz z oringami itp koszt 23 zł a wczesniej tez silikonem uszczelniałem i ciekło dalej


Moje MK3 :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=306319

krzysiiekb
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: pt sie 07, 2009 00:40
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: krzysiiekb » sob maja 08, 2010 11:35

Lolo22, prezesik25, sr99, ok. teraz pytanie co mam dokładnie po kolei zrobić żeby to wymienić i nic nie uszkodzić ani nie wylać połowy rzeczy które idą tymi rurami idt?

Proszę pomóżcie. Napiszcie, bo chciałbym sobie to sam zrobić.


KaBe

Awatar użytkownika
Mavrick
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2064
Rejestracja: pn lis 19, 2007 22:46
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Mavrick » sob maja 08, 2010 11:46

Najlepiej to zdjac dolny waz i spuscic caly plyn do banki i juz.



krzysiiekb
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: pt sie 07, 2009 00:40
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: krzysiiekb » sob maja 08, 2010 12:07

Mavrick, czyli ten ze zdjęcia po lewej strony odchodzący na którym widać tą zapinkę?

[ Dodano: 08 Maj 2010 12:51 ]
prezesik25, sr99, Lolo22, Mavrick, podajcie jeszcze dla pewności numer katalogowy tego całego króćca z czujnikami (kostki plastykowej). z góry dzięki


:bigok:


KaBe

Awatar użytkownika
Lolo22
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 226
Rejestracja: wt lut 16, 2010 17:13
Lokalizacja: Koźmin Wlkp. (PKR)
Kontakt:

Post autor: Lolo22 » sob maja 08, 2010 20:08

spuść płyn, odkręć te kostkę i wex do sklepu oni juz beda wiedzieli o co chodzi


Moje MK3 :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=306319

Awatar użytkownika
Mavrick
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2064
Rejestracja: pn lis 19, 2007 22:46
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Mavrick » sob maja 08, 2010 20:44

krzysiiekb, napisalem Ci priva ale moze nie doszlo...wiec powtorze...jak chcesz to mozemy sie spotkac na miescie i Ci wszystko pokaze co i jak:).



krzysiiekb
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: pt sie 07, 2009 00:40
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: krzysiiekb » sob maja 08, 2010 21:11

prezesik25, Lolo22, Mavrick, sr99,

a więc tak Panowie... przyjrzałem się temu problemowi dokładnie, rączki standardowo poparzyłem, bo ja niecierpliwy jestem... i wysnuwam następujący WNIOSEK: kostka i oring są jak najbardziej sprawne i nigdzie nie pęknięte, a płyn ucieka mi niestety nadal i zlokalizowałem wyciek na to miejsce w którym wciska się ten zacisk metalowy od boku, który trzyma czujnik temperatury, wyjąłem czujnik i wydaje mi się troszkę wyższy od swojego poprzednika ( na poprzednim auto miało za wysokie obroty więc wymieniłem na inny oryginalny na którym z obrotami jest ok) czy to możliwe żeby był wyższy? co myślicie o tym wszystkim? może ta blaszka wciskana się jakoś wyrobiła czy ten czujnik temperatury jest jakiś nieforemny? jest jeszcze jedno wyjście z problemu: a mianowicie zakupienie tego silikonu do 350st. i wciśnięcie w to miejsce z którego wylatuje płyn i nie zakładanie tej blaszki trzymającej czujnik.

a Wy co mi proponujecie? nie chce jakoś specjalnie kombinować i chce żeby zrobione to było porządnie, a nie na śline, kawałek gumy i domieszki izolacji. chyba wiecie o co chodzi.

Mavrick, a co do Pana to i tak miałem się do Pana zgłosić, bo mam antenę CB w której ułamał mi się kabelek i chciałbym żeby ktoś się nią zaopiekował. dzięki za wiadomość.


KaBe

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob maja 08, 2010 22:25

krzysiiekb, żąden silikon, wymień oring uszczelniający ten czujnik


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Mavrick
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2064
Rejestracja: pn lis 19, 2007 22:46
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Mavrick » ndz maja 09, 2010 00:59

krzysiiekb pisze:Mavrick, a co do Pana to i tak miałem się do Pana zgłosić, bo mam antenę CB w której ułamał mi się kabelek i chciałbym żeby ktoś się nią zaopiekował. dzięki za wiadomość.
Nie ma sprawy moge Ci ja naprawic:).



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 321 gości