Problem ABF

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

jarzu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: czw paź 09, 2008 17:06
Lokalizacja: Lublin

Problem ABF

Post autor: jarzu » wt sie 25, 2009 19:58

Witam a mialonwicie mam spory problem ze swoim 2.0 16v(ABF) w zasadzie chcialbym prosic o rade od czego mam w ogole zaczac odnosnie sprawdzenia co to moze byc bo jestem totalnie "zielony".Ma prosblemy z paleniem, musze go dobrze przycisnac zeby w ogole odpali wszystko jedno czy LPG czy benzyna, brakuje mu mocy w calym zakresie obrotow no i co mnie najbradziej martwi, stukotanie silnika....pozatym kiepsko 3ma niskie obroty ale z tego co sie dzis zorientowalem u gazownika to prawdopodobnie silnik krokowy(chyba w tym silniku to sie nazywa inaczej). Nie oczekuje ze ktos zdjagnozuje mi auto na odleglosc ale pomozcie od czego tak w ogole zaczac?!Z tego co juz przejrzalem na forum to moze byc przestawiony rozrzad niby u mnie objawy pasuja stukotanie brak mocy problemy z paleniem, zaznaczam ze rozrzad robilem 3-4miesiace temu od tamtej pory wydaje mi sie ze jest coraz gorzej.Gazownik przykrecil mi delikatnie blosa i stwierdzil ze poprzedni wlasciciel musial miec problemy z praca silnika bo blos byl odkrecony na maxa teraz gdy jest lekko zdlawony totalnie nie da sie jezdzic ledwo trzyma obroty nie wspomne juz o mocy....a nie wspomnialem ale na VAGu wyszedl mi blad pierwszego cylindra i błąd sondy lambda...OD CZEGO ZACZAC?!



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » wt sie 25, 2009 20:01

od sprawdzenia rozrządu,wymiany sondy,i sprawdzeniu cisnienia na tlokach,moze gaz zalatwil juz zawory(nadpalil itp)



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Re: Problem ABF

Post autor: zodiak » wt sie 25, 2009 21:48

jarzu pisze: blad pierwszego cylindra
Pewnie chodzi o czujnik położenia wałka rozrządu, jest to czujnik Halla w aparacie zapłonowym. Sprawdź czy kostka w aparacie dobrze siedzi, jeśli rak to może być uszkodzony czujnik. Wymiana wiąże się z rozebraniem " w mak" aparatu zapłonowego.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

jarzu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: czw paź 09, 2008 17:06
Lokalizacja: Lublin

Post autor: jarzu » sob maja 08, 2010 17:18

W zasadzie moge zamknac ten temat troche pozno to robie. Stukotanie w silniku to byla glowica niestety problem z paleniem regulator podcisnienia nie wiem czy dobrej nazwy uzylem, zalewal swiece benzyna a problem z niskimi obrotami to silniczek ktrokowy(stabilizator biegu jalowego) temat ogarniety takze post do zamkniecia.



21mariusz03
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: ndz lis 11, 2007 14:31
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: 21mariusz03 » czw maja 20, 2010 19:28

Witam
Widze ze miales podobne objawy w swoim golfiku tzn ze czasem ci nie chcial odpalic i cos stukalo... tzn mi tak cos dziwnie stuka ale jak jade dluzszy czas tak w okolicy 150km, ale co do tego odpalania... to stwierdziles ze padl regualtor cisnienia... jak do tego doszedles ze to on byl winny?? bo mi czasem tez wlasnie nei chce odpalic przez to ze jest chyba jakby zalewany ale mi przez regulator nie ucieka paliwo.... tylko ze ja mam jeszcze problem ze na zimnym silniku na benzynie mi jakos tak dziwnie chodzi tzn jak przytrzymam go an jakis obrotach to tak troche silnikiem mi telepie :/(przy okazji smierdzi bardzo paliwem) i jak jade na 2 i puszcze gaz a zachwile wcisne to tak szarpnie niemilo wtedy ... ale to tylo na zimnym ...
z tym ze ja mam 2.0 2E

Ma ktos moze jaksi pomysl ?:)


VW power :)

Awatar użytkownika
Gawior
Forum Master
Forum Master
Posty: 1807
Rejestracja: śr lip 15, 2009 21:38
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Gawior » czw maja 20, 2010 20:15

A jak praca sondy lambda u Ciebie wygląda ?
Jak chcesz sprawdzić czy sonda walnięta, to odepnij wtyczkę od sondy.
U mnie jak była walnięta sonda to miałem muła a nie 2E i szarpanie itp. i palił dużo ( mam tylko Pb ). Po odpięciu wtyczki auto odżyło, szarpanie ustało, ale spalanie też było wysokie, w sumie takie samo jak na padniętej sondzie ( pracowała ale felernie ) czyli 15L w zimę na krótkich odcinkach.


Moja dorożka - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=325090
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz

siumik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: śr mar 11, 2009 13:59
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: siumik » czw maja 20, 2010 20:20

jesli mogę coś doradzić to ABF nie L U B I gazu jeśli już to pełna sekwencja ale to są koszty



21mariusz03
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: ndz lis 11, 2007 14:31
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: 21mariusz03 » czw maja 20, 2010 22:11

Sonda jest nowa kable swiece i kopulkaz palcem tez :)


VW power :)

jarzu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: czw paź 09, 2008 17:06
Lokalizacja: Lublin

Post autor: jarzu » sob maja 22, 2010 19:34

Posluchaj sie chlopalow i sprawdz najpierw sonde co do stukania to moze byc masa spraw od glowicy na ktorejs z poduszek konczywszy, sprawe smiedzacej benyny nusisz ogarnac sam sprawdz przewody paliwowe, u mnie walniety czujnik podcisnienia poprosyu zawel swiece ale skoro u Ciebie tak sie nie dzieje to mozr byc faktycznie labda lub cala reszta elektryki swiece przewpdy kopulka alejak sam mowiles ze wymieniles to szczerze mowiacnic nie przychodzi mi do glowy najlepiej podepnij to gdzies pod VAG moze cos wyjdzie blad sondy zazwyczaj wychodzi ja tez mam walnieta i w zaleznosci od temperatury roznie silnik reaguje.

[ Dodano: 22 Maj 2010 19:37 ]
sorry za literowki klawiatura mi przerywa;)

[ Dodano: 22 Maj 2010 19:38 ]
AAA sonda orginal lub prawie orginal czy uniwersalna?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 243 gości