Witam panowie prosze o poradę .
WV Golf III Synckro MK3 1.9 TDI
W przednim lewym kole wymieniłem łożysko,wymieniłem klocki hamulcowe,wymieniłem elastyczny przewód hamulcowy,przewód wymieniłem z myślą że stary ma za mały przekrój ponieważ tłoczek w zacisku doś ciężko cofał się( wiadomość pozyskałem w sklepie aby wymienić przewód elastyczny),dlatego wymieniłem ten przewód ,ostatnim razem rozebrałem cały zacisk i wszystko jest ok ,po przejechaniu parku km.felga jest tak gorąca że nie idzie jej dotknąć .Moje pytania?
1- Czy tłoczek hamulcowy ma ciężko chodzić pomimo że jest tam bardzo czysto i nie ma żadnego zapieczenie ,muszę uzywać siły aby go cofnąć?
2- Czy przy dokręcaniu półosi z nakrętką 32 można dokręcać z dość znaczącą siłą i może to jest spowodowane grzaniem się całości .
Dziękuje za podpowiedzi - pozdrawiam.
Gorące felgi
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
tloczek chodzi ciezko, raczej reka go nie wcisniesz-cofniesz
jezeli chodzi o nakretke to ma byc dokrecona mocno, zazwyczaj nie da rady jej odkrecic recznie gdyz jestmocno dokrecona
proponowalbym sprawdzic jak porusaja sie klocki bo zacisku jak wyciagniesz blaszki, powinny chodzic luzno
moesz tez przesmarowac jazmo by chodzilo lzej
proponuje podniesc przod auta i srawdzic z jakim oporem kreci sie kolo, oczywiscie becie sie krecic ciezej niz z tylu bo z przodu jest naped
moim zdaniem problem bedzie w obcieraniu klockow o tarcze
jezeli chodzi o nakretke to ma byc dokrecona mocno, zazwyczaj nie da rady jej odkrecic recznie gdyz jestmocno dokrecona
proponowalbym sprawdzic jak porusaja sie klocki bo zacisku jak wyciagniesz blaszki, powinny chodzic luzno
moesz tez przesmarowac jazmo by chodzilo lzej
proponuje podniesc przod auta i srawdzic z jakim oporem kreci sie kolo, oczywiscie becie sie krecic ciezej niz z tylu bo z przodu jest naped
moim zdaniem problem bedzie w obcieraniu klockow o tarcze
Dziękuje za odpowiedż,oczywiście podniosę auto na lewarku posprawdzam.
Zawsze jak robie hamulce czyszczę cały zacisk,prowadnice jak i jażmo w zacisku.
Myśle że trafne będzie zluzowanie nakrętki piasty,tak sobie przemyślałem to że była dokręcana na wielką siłę,więc tu będzie problem ,oczywiście poluzuje i odpowiem.
[ Dodano: 10 Maj 2010 19:42 ]
Dziś odkręciłem i poluzowałem nakrętke piasty,jak na razie koło zachowuje sie poprawnie ,dziękuje za podpowiedzi jeżeli problem nadal będzie występować powiadomie ,dziękuje wszystkim
Zawsze jak robie hamulce czyszczę cały zacisk,prowadnice jak i jażmo w zacisku.
Myśle że trafne będzie zluzowanie nakrętki piasty,tak sobie przemyślałem to że była dokręcana na wielką siłę,więc tu będzie problem ,oczywiście poluzuje i odpowiem.
[ Dodano: 10 Maj 2010 19:42 ]
Dziś odkręciłem i poluzowałem nakrętke piasty,jak na razie koło zachowuje sie poprawnie ,dziękuje za podpowiedzi jeżeli problem nadal będzie występować powiadomie ,dziękuje wszystkim
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 374 gości