Problemy techniczne z ruszaniem z miejsca

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

polvasion
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: sob maja 01, 2010 11:42
Lokalizacja: OLSZYNA

Problemy techniczne z ruszaniem z miejsca

Post autor: polvasion » czw maja 06, 2010 01:50

WITAM

mój golf v 1.9tdi 2003 , 175tys przebiegu ma problemy z ruszaniem z miejsca

przykład

odpalam samochód na zimnym szybko odpala łapie obroty jadę na miasto po dłuższej jeździe i nagłym zatrzymaniu się przed znakiem stop w celu ustąpienia pierwszeństwa daje jedynkę i ruszam a tu nie łapie obrotów i bardzo wolno rusza dodanie gazu nic nie pomaga ale nieraz łapie obroty i lepiej rusza a nieraz gorzej ale gdy się zatrzymam na wzniesieniu wtedy puszczanie sprzęgła żeby poleciał do przodu nic nie pomaga (ale teraz to już wogule nie rusza z miejsca) próbowałem także dodawać gaz to samo nie reaguje , puszczam sprzęglo powoli a samochod nie rusza i puszczam calowicie dodajac lekko gazu a samochod gasnie odpalam samochod , silnik nabral temperatury (jest na 90c) odpala sie dlugo na zimnym szybciej i teraz po odpaleniu samochód ma swoje normalne obroty , rusza normalnie i moge jechac prosze o pomoc w celu zdiagnozowania usterki

typu dlaczego nie łapie obrotów z ruszania z miejsca ? oraz dlaczego odpalenie silnika na ciepłym trwa dłużej niż na zimnym ?

jestem 2 właścicielem i nie wiem jak golf się zachowywał jak był nowy ale tak nie powinno być , jak z kimś jadę ktoś sobie może pomyśleć ze jeździć nie umiem także blokowałem ruch np. na wzniesieniu jak musiałem się zatrzymać i ruszyć nie moglem normalnie blondynka
Ostatnio zmieniony pt maja 07, 2010 13:54 przez polvasion, łącznie zmieniany 1 raz.



T_M_K
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: pt mar 05, 2010 18:00
Lokalizacja: Kędzierzyn Koźle

Post autor: T_M_K » czw maja 06, 2010 09:47

no trochę mało napisałeś o silniku .. jeśli to jest wersja 90 albo 110 km to będzie problem z pompa wtryskową.
Ostatnio zmieniony czw maja 06, 2010 09:47 przez T_M_K, łącznie zmieniany 1 raz.



polvasion
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: sob maja 01, 2010 11:42
Lokalizacja: OLSZYNA

Post autor: polvasion » czw maja 06, 2010 12:31

jest to wersja 105 koni typ silnika bkc



T_M_K
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: pt mar 05, 2010 18:00
Lokalizacja: Kędzierzyn Koźle

Post autor: T_M_K » czw maja 06, 2010 13:57

tzn to golf V jest i napewno nie z 2003 roku. a co do przyczyny to napewno uklad paliwowy sprawdzilbym dawkowanie pompowtryskiwaczy moze ktorys na goracym sliniku przestaje pracowac ... i na 3 auto nie pojedzie nigdy mozesz sprobowac wlac do baku cos na przeczyszczeni ukladu paliwowego tzn czyszczeni wtryskow, ja szukalbym w tym kierunku



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » czw maja 06, 2010 14:55

VAGa podłącz i zobacz, moze być coś z potencjometrem pedału gazu i raczej nie dolewaj niczego do paliwa :bigok:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

T_M_K
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: pt mar 05, 2010 18:00
Lokalizacja: Kędzierzyn Koźle

Post autor: T_M_K » czw maja 06, 2010 15:36

Środek z firmy STP :
Formuła do czyszczenia wtryskiwaczy Diesla mozesz spokojnie nalac testowane na pompowtryskiwaczach
zrobisz jak uważasz
POZDRAWIAM



polvasion
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: sob maja 01, 2010 11:42
Lokalizacja: OLSZYNA

Post autor: polvasion » czw maja 06, 2010 17:45

i jeszcze jedna usterka dzisiaj wlasnie jade a tu nagle lampka kontolna sie zaswiecila , i nie chce zgasnac zobaczcie zdjecie w zalaczniku

byc moze to wina przeplywoierza poniewaz kiedy go czyscilem dodatkowo usunelem kratke w przeplywomierzu ktora moim zdaniem blokowala doplyw powietrza do silnika a jak wiadomo im wieksza ilosc tlenu w silniku tym mniejsze spalanie lampka sie zaswiecila dopiero na drugi dzien , po przeczysczeniu przeplywomierza i usunieciu tej kratki zrobilem jazde probna i nie bylo problemow w tym samym dniu

[ Dodano: 06 Maj 2010 17:46 ]
wysylam zdjecie jaka to lampka

Obrazek

[ Dodano: 06 Maj 2010 19:17 ]
czekam na wasze sugestie odnośnie tej lampki kontrolnej



maxoff
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 753
Rejestracja: sob lut 24, 2007 12:24
Lokalizacja: krk

Post autor: maxoff » czw maja 06, 2010 21:43

polvasion pisze:byc moze to wina przeplywoierza poniewaz kiedy go czyscilem dodatkowo usunelem kratke w przeplywomierzu ktora moim zdaniem blokowala doplyw powietrza do silnika
:crazy: usuń filtr powietrza bo też blokuje dopływ powietrza. pozdro.



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10583
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » czw maja 06, 2010 21:56

polvasion, przede wszystkim kłania się diagnostyka VAG która wiele nampodpowie a w zasadzie myślę że prawie wszystko :wink:

[ Dodano: Czw 06 Maj, 2010 ]
T_M_K pisze:tzn to golf V jest i napewno nie z 2003 roku.
Golf 5 jest produkowany od 2003 roku, dla przykładu wersja TDI z zilnikiem AVQ była produkowana od III.03 (marca 2003) :wink:

[ Dodano: Czw 06 Maj, 2010 ]
maxoff pisze:
polvasion pisze:byc moze to wina przeplywoierza poniewaz kiedy go czyscilem dodatkowo usunelem kratke w przeplywomierzu ktora moim zdaniem blokowala doplyw powietrza do silnika
:crazy: usuń filtr powietrza bo też blokuje dopływ powietrza. pozdro.
chyba wszystko jasne :wink:



T_M_K
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: pt mar 05, 2010 18:00
Lokalizacja: Kędzierzyn Koźle

Post autor: T_M_K » pt maja 07, 2010 07:25

mettenos pisze:Golf 5 jest produkowany od 2003 roku, dla przykładu wersja TDI z zilnikiem AVQ była produkowana od III.03 (marca 2003) :wink:
chyba ze na rynek amerykański :) a juz napewno nie z avq przynajmniej żaden program oparty na tecdoc tego nie podaje....( sprawdzałem w 3 ) i był robiony w 2003 ale od 10.2003 z oznaczeniami : BKC BLS BXE

przepraszam za mój błąd :crazy:

co do problemu z "ruszaniem " to napewno po "czyszczeniu" przepływki jest do ona wymiany :grin:
Ostatnio zmieniony pt maja 07, 2010 07:25 przez T_M_K, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10583
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » pt maja 07, 2010 16:13

T_M_K pisze:
chyba ze na rynek amerykański :) a juz napewno nie z avq przynajmniej żaden program oparty na tecdoc tego nie podaje....( sprawdzałem w 3 ) i był robiony w 2003 ale od 10.2003 z oznaczeniami : BKC BLS BXE

przepraszam za mój błąd :crazy:
mój błąd również - AVQ to był ale w Touranie a nie Mk5 :grrr:



polvasion
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: sob maja 01, 2010 11:42
Lokalizacja: OLSZYNA

Post autor: polvasion » sob maja 08, 2010 02:41

wlasnie bylem na stacji i kupilem stp formula dla wtryskiwaczy
jeszcze tylko musze kupic przeplywomierz
cialbym jeszcze kupic interfejs diagnostyczny zeby zdiagnozowac i zobaczyc jakie ma bledy jaki polecacie na allegro mysle nad zakupem
http://www.allegro.pl/item1021659082_va ... _line.html
http://www.allegro.pl/item1016337969_va ... e_f_v.html

pomuscie mi w wyborze do golfa v jak najtanszy interfejs i najbardziej skuteczny



T_M_K
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: pt mar 05, 2010 18:00
Lokalizacja: Kędzierzyn Koźle

Post autor: T_M_K » sob maja 08, 2010 07:22

ten drugi :)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 321 gości