itam chlopaki! Mam duzy problem!:
Ostatnio w moim LUPO zaczela szwankowac cos pompa paliwa, zacza nagle sie dlawic i wogole, ale nie to ejst wazne. Wyciągnolem pompe zeby sprawdzic czy nie jest brudna no i mialem racje, naciagnela tam jakiegos syfu wiec wyczyscilem ja, wsadzam z powrotem i...
NIE POKAZUJE rzeczywistego poziomu paliwa, mam pol baku a pokazuje i swieci sie rezerwa... wskazowka dochodzi tak jakby bylo w baku zatankowane moze za 10zl ;/ na liczniku podnosi sie max do etgo miejsa od ktorego wlasnie zaczyna swiecic kontrolka rezerwy gzie w rzeczywistosci jest pol baku... Wyciagnolem pompe jeszcze chyba ze 4 razy sprawdzajac czy dobrze ja wsadzilem, czy sciezki na plywaku nie zarysowalem, czy uszczelke pod pompa dobrze wsadzilem i wszytko jest ok! WIEC O CO CHODZI! pompa wsadzona prawidlowo, sciezki nie wygladaja zeby sie popier... i uszczelka tez... kostki od pompy tez nie uszkodzone, zreszta gdyby byly uszkodzone to nie pokazywaloby nawet tego minimalnego poziomu
POMOCY PANOWIE BO ROBIE TYM DZIENNIE DUZO KM I JEST TO DLA MNIE BARDZO WAZNE!!! silnik t 1.0 MPI 2001r
POZDRO
brak poziomu paliwa!!! BLAGAM POMOCY PILNE!!!! :( :( :(
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Arkadiush
- Forum Master
- Posty: 1672
- Rejestracja: sob wrz 20, 2008 16:39
- Lokalizacja: Hamburg/Szczecin
- Kontakt:
Moze musisz wymienic termistor ktory odpowiada za rezerwe bo przez niego płynie cały czas prąd a on sie nagrzewa a wraz ze wzrostem temperatury oporność maleje i zapala sie lampka rezerwy a jak jest paliwo to go schładza przez co oporność jest wieksza i lamka sie nie pali...
MERCEDES BENZ SL 500 R129 V8
viewtopic.php?f=89&t=190930&start=0
[I][I][I][I][I][I][][][][] - 60% UKOŃCZONE MK4
viewtopic.php?f=89&t=190930&start=0
[I][I][I][I][I][I][][][][] - 60% UKOŃCZONE MK4
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 33 gości