brak poziomu paliwa!!! BLAGAM POMOCY PILNE!!!! :( :( :(

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
bacus0086
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: pt lis 21, 2008 16:10
Lokalizacja: śląsk

brak poziomu paliwa!!! BLAGAM POMOCY PILNE!!!! :( :( :(

Post autor: bacus0086 » czw maja 06, 2010 20:13

itam chlopaki! Mam duzy problem!:

Ostatnio w moim LUPO zaczela szwankowac cos pompa paliwa, zacza nagle sie dlawic i wogole, ale nie to ejst wazne. Wyciągnolem pompe zeby sprawdzic czy nie jest brudna no i mialem racje, naciagnela tam jakiegos syfu wiec wyczyscilem ja, wsadzam z powrotem i...

NIE POKAZUJE rzeczywistego poziomu paliwa, mam pol baku a pokazuje i swieci sie rezerwa... wskazowka dochodzi tak jakby bylo w baku zatankowane moze za 10zl ;/ na liczniku podnosi sie max do etgo miejsa od ktorego wlasnie zaczyna swiecic kontrolka rezerwy gzie w rzeczywistosci jest pol baku... Wyciagnolem pompe jeszcze chyba ze 4 razy sprawdzajac czy dobrze ja wsadzilem, czy sciezki na plywaku nie zarysowalem, czy uszczelke pod pompa dobrze wsadzilem i wszytko jest ok! WIEC O CO CHODZI! pompa wsadzona prawidlowo, sciezki nie wygladaja zeby sie popier... i uszczelka tez... kostki od pompy tez nie uszkodzone, zreszta gdyby byly uszkodzone to nie pokazywaloby nawet tego minimalnego poziomu :grrr:

POMOCY PANOWIE BO ROBIE TYM DZIENNIE DUZO KM I JEST TO DLA MNIE BARDZO WAZNE!!! silnik t 1.0 MPI 2001r


POZDRO



Awatar użytkownika
Przemo440
Forum Master
Forum Master
Posty: 1971
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
Kontakt:

Post autor: Przemo440 » czw maja 06, 2010 20:30

może pływak sie się gdzieś zacina lub przy demontażu (montażu) jakoś go wygiełeś,sprawdziłeś rezystancję na wytczce od pływaka jaką ma wartość na min i max położeniu pływaka?



Awatar użytkownika
bacus0086
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: pt lis 21, 2008 16:10
Lokalizacja: śląsk

Post autor: bacus0086 » pt maja 07, 2010 16:38

ruszałem calym tym metalowym ramieniem na ktorego koncu jest plywak i wszystko elegancko chodzi bez najmniejszego zacinania sie, a przy wkladaniu widac wyraznie ze im glebiej go wkladam tym on wyzej sie podnosi :grrr:



Awatar użytkownika
Arkadiush
Forum Master
Forum Master
Posty: 1672
Rejestracja: sob wrz 20, 2008 16:39
Lokalizacja: Hamburg/Szczecin
Kontakt:

Post autor: Arkadiush » pt maja 07, 2010 17:43

Moze musisz wymienic termistor ktory odpowiada za rezerwe bo przez niego płynie cały czas prąd a on sie nagrzewa a wraz ze wzrostem temperatury oporność maleje i zapala sie lampka rezerwy a jak jest paliwo to go schładza przez co oporność jest wieksza i lamka sie nie pali...


MERCEDES BENZ SL 500 R129 V8
Obrazek
viewtopic.php?f=89&t=190930&start=0
[I][I][I][I][I][I][][][][] - 60% UKOŃCZONE MK4

Awatar użytkownika
bacus0086
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: pt lis 21, 2008 16:10
Lokalizacja: śląsk

Post autor: bacus0086 » pt maja 07, 2010 23:19

TERMISTOR? mozna jasniej? :blush:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 274 gości