Kiedy podawane jest napiecie na krokowca??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

marcoo85
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: pn lut 23, 2009 18:52
Lokalizacja: Środa Wlkp

Kiedy podawane jest napiecie na krokowca??

Post autor: marcoo85 » czw maja 06, 2010 18:26

Witam... jak wyzej... mam mega problemy z krokowcem... w sumie wymienialem juz go trzy razy i za kazdym razem byl wadliwy... teraz problem jest inny... w ogole nie dziala!! padl do reszty i silnik odrazu gasnie... przynajmniej tak mi sie wydaje... dla pewnsci chcialem sprawdzic czy napiecie dostaje i nic!! robie to niestety zaroweczka i jezykiem hehe ale zero napiecia! raz mnie koplo na poczatku i pozniej pupa... teraz wlasnie chcialbym sie dowiedziec kiedy jest podawane te napiecie czy ciagiem czy raz na jakis czas czy moze jest tak male ze tylko miernikiem to zmierze??? prosze o pomoc bo nie wiem czy kupowac nowego krokowca czy moze padlo cos z elektryki??? dzieki...



marcoo85
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: pn lut 23, 2009 18:52
Lokalizacja: Środa Wlkp

Post autor: marcoo85 » czw maja 06, 2010 19:15

hmmm... no czytalem juz o tym... nigdzie tego znalesc nie moge... na podszybiu z prawej strony pod taka klapka jest kostka krzemowa SIEMENS i zapewne to komputer... hmmm... moze to to??? zacznijmy w ogole od tego ze ja nie wiem czego szukac! jak to wyglada w przyblizeniu??



marcoo85
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: pn lut 23, 2009 18:52
Lokalizacja: Środa Wlkp

Post autor: marcoo85 » czw maja 06, 2010 19:17

kurcze krokowiec taz bankowo do wymiany ale niedawno jeszcze chodzil... obroty falowaly od 1000 do 2000 ale nie gasl... a teraz odrazu gasnie moze poprostu ten krokowiec sie rozsypal do reszty...



marcoo85
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: pn lut 23, 2009 18:52
Lokalizacja: Środa Wlkp

Post autor: marcoo85 » czw maja 06, 2010 19:22

nic tam nie ma... przynajmniej na widoku... moze gdzies tam w srodku ale to pol auta musial bym rozebrac... hmmm...

[ Dodano: 06 Maj 2010 19:25 ]
ok ale to juz nie dzis... jutro ja sciagne... ale powiedz mi jeszcze jak go sprawdzic?? rozumiem ze poruszac poczyscic styki i tyle... i albo zadzial albo do wymiany tak??

[ Dodano: 06 Maj 2010 19:35 ]
ok mam to... pod schowkiem bylo... :grin: popukalem wyczyscilem i rewelka!!!! obroty sie ustabilizowaly zero falowania jestem w szoku!!!!!!



marcoo85
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: pn lut 23, 2009 18:52
Lokalizacja: Środa Wlkp

Post autor: marcoo85 » czw maja 06, 2010 19:44

moja radosc byla przed wczesna ale i tak jest MEGA poprawa!!!! obroty jeszcze tyci tycfaluja doslownie w zakresie 50 obrotow ale jednak! hmmm i co teraz ja chce miec perfekt... malo tego utrzymuja sie na ok 1050 czyli troszke za duzo... srubke w przepustnicy mam juz wkrecona do oporu wiec tam juz nic nie zrobie...

[ Dodano: 06 Maj 2010 19:45 ]
punkcik leci oczywiscie :pub:



marcoo85
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: pn lut 23, 2009 18:52
Lokalizacja: Środa Wlkp

Post autor: marcoo85 » czw maja 06, 2010 19:52

nie nie... wlasnie na cieplym... na zimnym to tam ssanie pewnie by w gre wchodzilo a tak kolejny problem... hmmm...



Awatar użytkownika
New_Man
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: pt paź 24, 2008 15:27
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: New_Man » czw maja 06, 2010 19:54

Podłączę się do tematu :D
W PF'ie może być podobnie ?
Bo wymieniłem 2 razy już silniczek krokowy i gada tak że obroty skaczą jak powalone a jak tak chwilkę dosłownie poskaczą to później zdycha i koniec... I ta kostka jest dokładnie gdzie ? o ile w PF takie coś też jest.


Let's Tune it UP !!

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw maja 06, 2010 20:23

New_Man, tak jest podobny regulator, ale sterowany ze sterownika silnika, (niema swojego własnego). Dostaje napięcie w kształcie fali tym gestszej im ma bardziej się otworzyć. Jeśli nawala to raczej powoduje przygasanie, gaśnięcie, ale nie falowanie. Falowanie częściej wynika z jakiegoś błędu w ustawieniu rozrządu lub zapłonu, uszkodzenia przepływomierza, i często niesczelności w dolocie.
Tak to wygląda http://www.allegro.pl/item1026206025_si ... n_bdb.html


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

marcoo85
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: pn lut 23, 2009 18:52
Lokalizacja: Środa Wlkp

Post autor: marcoo85 » czw maja 06, 2010 22:15

hmmm... czyli co krokowca nie kupowac i przekaznika taz nie szukac tak???? za falowanie odpowiada ktoras z rzeczy wymionych wyzej i tam szukac przyczyny tak?? bo teraz to juz nic nie wiem... jedni ze to od krokowca zalezy o drudzy ze od tego i tam tego i najgorsze jest to ze obydwie rzeczy sa prawdopodobne!! a gdzie ja teraz zaplon sprawdze rzrzad nieszczelnosci jak gdzie nie pojade to mnie wyganiaja! i jeszcze te obroty za wysokie ajajaj :crazy: tylko mi nie piszcie ze taka prehistorie se wybralem! taka chcialem i przejde przez te wszystkie bolaczki sam badz z wasza pomoca i zdobede tytul mistrza w polski dziedzinie wtrysku mechanicznego! heheheh oczywiscie zaruje :jezor:



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw maja 06, 2010 22:33

marcoo85, odpowiadałem koledze o PF na wtrysku elektronicznym digifanta ktory włączył się w Twój temat, na mechanicznym wtrysku się nie znam


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
New_Man
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: pt paź 24, 2008 15:27
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: New_Man » pt maja 07, 2010 04:40

Paweł Marek, no właśnie , tylko krokowiec który był u mnie oryginalnie (mam nadzieję) zamontowany był taki całkiem obły bez tego przetłoczenia przed króćcem który idzie w dół ... Nie wiem co z tym silnikiem jest bo na starych gratach które tam były zamontowane chodził ładnie ale palił 16/ 100 a teraz wymieniłem dużo rzeczy na nowe i w ogóle nie chce chodzić dziad jeden... przerobiłem już 2 silniczki krokowe , przepływomierz, wiązkę el. , kable , świece , kopułkę , palec, uszczelka pod głowicą , przepustnica, rozrząd i dalej nie gada... a jak gada to strasznie się tłucze i wyrzuca dość dużo paliwa przez wydech , a co najśmieszniejsze to iskra jest na wszystkich cylindrach i dalej nie mogę dojść co z tym silnikiem jest... rozrząd ustawiony na znaki tak jak w książce , elektryka poskładana według książki i dalej lipa. Sprawa jest taka że została przełożona głowica i jest ona made in meksyk a stara była germany i nie wiem czy robi to jakąś różnice przy ustawianiu rozrządu ... bo jedni mówią że znak powinien być na poziomie powierzchni górnej głowicy a drudzy że pionowo w górę ... nie mogę dojść co i jak.... w ogóle ostatnio zauważyłem że silniczek krokowy czy ten stary czy ten nowy przy zapłonie brzęczy przez chwilę a potem cichnie a u kumpla w PF brzęczy cały czas...


Let's Tune it UP !!

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt maja 07, 2010 17:47

New_Man, przyjrzyj sie ustawieniu rozrządu, poczytaj dokładniej: koło wałka rozrządu ma dwa znaki, jeden od strony głowicy ten ma być w jej poziomie, drugi od zewnątrz i ten mam być na znak na pokrywie rozrządu o ile jest takowy na niej w tym silniku, tak i tak można ustawiać to jest to samo.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
New_Man
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: pt paź 24, 2008 15:27
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: New_Man » sob maja 08, 2010 00:55

Paweł Marek, no właśnie bo jest znak w postaci prostokątnego wycięcia i o po obu stronach tego nacięcia jest O i T i jest jeszcze taka jakby wybita kropka. A na obudowie nie było znaku właśnie i nie wiem jak to ma być ustawione ... szlag mnie trafia ...


Let's Tune it UP !!

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 357 gości