Wielki Problem Z Silnikiem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Ma gadane
- Posty: 194
- Rejestracja: pt lis 13, 2009 17:26
- Lokalizacja: Gostynin
Wielki Problem Z Silnikiem
Jak w temacie mam problem. Mój silnik w mk 2 zaczyna dymić na niebiesko.
Niestety i zastanawiam się co robić ma przejechane 380 tyś, jest to wersja gt z 1990 roku 1800 pojemności. Co byście poradzili wymiana silnika, czy próba wyratowania silniczka.
Zastanawiam się nad swapem, ale nic o tym nie wiem i chciałbym włożyć np. 1800 od golfa 3 ale nie wiem czy by pasował np. taki jak poniżej http://moto.allegro.pl/item1015607385_s ... 90_km.html
Zastanawiam się może nad czymś lepszym nphttp://moto.allegro.pl/item1013773905 ... olf_3.html
ale najbardziej bym chciał włożyć coś takiego, ale nie wiem czy da rade pod seryjną skrzynie i co by trzeba było poprzerabiać
http://moto.allegro.pl/item990576119_si ... at_b5.html
co byście wybrali, czekam na pomoc.
Niestety i zastanawiam się co robić ma przejechane 380 tyś, jest to wersja gt z 1990 roku 1800 pojemności. Co byście poradzili wymiana silnika, czy próba wyratowania silniczka.
Zastanawiam się nad swapem, ale nic o tym nie wiem i chciałbym włożyć np. 1800 od golfa 3 ale nie wiem czy by pasował np. taki jak poniżej http://moto.allegro.pl/item1015607385_s ... 90_km.html
Zastanawiam się może nad czymś lepszym nphttp://moto.allegro.pl/item1013773905 ... olf_3.html
ale najbardziej bym chciał włożyć coś takiego, ale nie wiem czy da rade pod seryjną skrzynie i co by trzeba było poprzerabiać
http://moto.allegro.pl/item990576119_si ... at_b5.html
co byście wybrali, czekam na pomoc.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
-
- Ma gadane
- Posty: 194
- Rejestracja: pt lis 13, 2009 17:26
- Lokalizacja: Gostynin
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... eed603c016, jeden z pierwszych tematów na hasło " ABS zamiast RP" .
Jeśli chcesz dalej pytać coś wstępnie poczytaj i napisz typ silnika jaki masz obecnie, jeśli RP to zamiana na ABS z golfa III jest łatwa.
Jeśli chcesz dalej pytać coś wstępnie poczytaj i napisz typ silnika jaki masz obecnie, jeśli RP to zamiana na ABS z golfa III jest łatwa.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- Ma gadane
- Posty: 194
- Rejestracja: pt lis 13, 2009 17:26
- Lokalizacja: Gostynin
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Kurcze kolego, przecież forum to nie szkółka używania wyszukiwarki, poszukaj też na działach speed http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2054171
Musisz zrobić jakieś założenia, ile kasy chcesz poświęcić przede wszystkim. A najlepiej to spytaj mechnika czemu Twój stary silnik kpci, może tylko gumki na zaworach i za 150 zeta po bólu.
Musisz zrobić jakieś założenia, ile kasy chcesz poświęcić przede wszystkim. A najlepiej to spytaj mechnika czemu Twój stary silnik kpci, może tylko gumki na zaworach i za 150 zeta po bólu.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- Ma gadane
- Posty: 194
- Rejestracja: pt lis 13, 2009 17:26
- Lokalizacja: Gostynin
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 105 gości