Nz, problemy przy ruszaniu
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Turbo Inside
- Posty: 119
- Rejestracja: śr lut 16, 2005 15:26
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Nz, problemy przy ruszaniu
Witam,
W moim NZcie występują problemy przy ruszaniu. Tzn. Silnik jakby się dławił i nie wchodził na obroty. Dusi go i nie reaguje przez chwilę na gaz.
Na początku działo się to tylko przy zimnym silniku i pierwszym ruszaniu, teraz występuje również na ciepłym silniku co jakiś czas.
Ma ktoś jakieś pomysły co się mogło stać?
W moim NZcie występują problemy przy ruszaniu. Tzn. Silnik jakby się dławił i nie wchodził na obroty. Dusi go i nie reaguje przez chwilę na gaz.
Na początku działo się to tylko przy zimnym silniku i pierwszym ruszaniu, teraz występuje również na ciepłym silniku co jakiś czas.
Ma ktoś jakieś pomysły co się mogło stać?
T o M
A później przepływomierz
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Mały gagatek
- Posty: 144
- Rejestracja: ndz mar 14, 2010 21:55
- Lokalizacja: Włodawa
- Kontakt:
- Greenthumb
- Mały gagatek
- Posty: 124
- Rejestracja: pt paź 30, 2009 14:25
- Lokalizacja: Świdwin
- Kontakt:
To jest silnik na gażniku? Jeżeli tak to wydaje mi się że to jest wina gażnika, bo miałem ten sam problem. Po odkręceniu gaznika miałem poszarpaną gume pod nim i łapał lewe powietrze dlatego się dusił. Jak będziesz chciał się w to bawić sam to odrazu ci mówie żebyś kupił orginalną Niemiecką gumę. Ja na początku kupiłem zwykłą za 40 zł po 2 dniach guma wyglądała gorzej niż poprzednia. Później kupiłem Niemiecką za około 100 zł i jeżdżę na niej do tej pory. Już nie mam żadnych problemów z tym że auto się dusi podczas ruszania itp.
A jeżeli auto to nie jest na gaźniku to przepraszam
A jeżeli auto to nie jest na gaźniku to przepraszam
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 557
- Rejestracja: śr lut 25, 2009 13:30
- Lokalizacja: okolice krakowa
- Auto: Passat b5 fl 2003r Kombi
- Silnik: AZM
Greenthumb, to jest silnik na pełnym wtrysku (MPi)
Brzoza Krk, ja z tym męczę się już rok i wszyscy głupną jedni że może pompa drudzy sonda inni przepływka jeszcze inni filtr i tak w nieskończoność.... został mi tylko aparat zapłonowy do wymiany :green_fuck: ale nie zmieniam bo przyzwyczaiłem sie do tego (mam LPG i od tego czasu to się dzieje tyle że na LPG nie ma problemów)
dodam tyle że temat wałkowany od dawna może to ci coś pomoże:
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=254885
Brzoza Krk, ja z tym męczę się już rok i wszyscy głupną jedni że może pompa drudzy sonda inni przepływka jeszcze inni filtr i tak w nieskończoność.... został mi tylko aparat zapłonowy do wymiany :green_fuck: ale nie zmieniam bo przyzwyczaiłem sie do tego (mam LPG i od tego czasu to się dzieje tyle że na LPG nie ma problemów)
dodam tyle że temat wałkowany od dawna może to ci coś pomoże:
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=254885
passat b5 115KM AZM 2003r
- Greenthumb
- Mały gagatek
- Posty: 124
- Rejestracja: pt paź 30, 2009 14:25
- Lokalizacja: Świdwin
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot], Majestic-12 [Bot] i 79 gości