tjwasiak pisze:Tak naprawdę możesz założyć dowolne zegary (byle nie od 1.4), dopóki w środku numeru części będzie 920. Czy to będzie 1J0, 1J5, 3B0 to żadna różnica (zegary od Passata wymagają wymiany obudowy na tą od Golfa). Immobilizer też nie gra roli, bo IMMO3 jest zgodne wstecz. Teoretycznie aktualnym zamiennikiem Twoich są zegary 1J0 920 822 AX. Zegary z pełnym FISem będą miały 4 zamiast 2 w ostatniej części numery (x4y XY).
Jest jeszcze jedna możliwość - wymiana samego wyświetlacza - na allegro ogłaszają się Ci którzy naprawiają problem złego wyświetlania, właśnie poprzez wymianę wyświetlacza.
Czyli, ogarniajac 30 stron, które przeczytałem i Twoją radę to :
1. kupuję licznik 1J0 920 822 AX (byle z A - benzyna i nie 1,4 - 1/2 FIS) lub 1J0 920 842 AX ( pełny FIS ) z pinem , lub pin muszę jakoś wyciągnąć ?,
2. Kodowanie wczytuję takie jak na moim starym liczniku ( i powinno działać wszystko co do tej pory na starym ? ),
3. Koduję kluczyki ( musza byc nowe pastylki do IMMO 3 ? ),
4. Zrobie to VAG COMem, albo PL VAGiem ?
5. Jak ze zmiana przebiegu ( w nowym chciałbym mieć przebieg ze starego ),
Jeśli się gdzieś mylę, to mnie poprawcie, bo mogę do końca tego nie ogarniać
Scirocco II 1,6 / Scirocco II 1,8 / Corrado G60 / Corrado 2,0 16V / Golf IV 2,0 / Golf IV GTI / Passat B5FL 1,8T / Golf V 1,4 i 1,6
Sprzedam:
-Uszczelkę głowicy 1,8 T 20V (AGU i innych) GOETZE.
-NOWĄ przepustnicę do 1,4 TSI i innych 03C 133 062S.