Pompa wspomagania

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » śr maja 05, 2010 23:58

Kup hipol mineralny do wspomagania zalej i powinno przestać ciec


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Mavrick
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2064
Rejestracja: pn lis 19, 2007 22:46
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Mavrick » czw maja 06, 2010 00:25

Myslalem ze po wymianie lozyska to wycie bedzie cichutkie a tymczasem ona placze tak ze juz mnie szlak jasny trafia...



Awatar użytkownika
bowi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: sob sty 26, 2008 14:58
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: bowi » czw maja 06, 2010 11:03

marrcin pisze:A co myślicie o tej pompie :

http://www.allegro.pl/item1028853268_po ... _52mm.html

szczególnie chodzi mi o opinie firmy ZF .
Solidna niemiecka firma znana chyba głównie jako producent automatycznych skrzyń. Tę pompę z allegro chyba warto zaryzykować, tym bardziej że jest w cenie chińszczyzny.



Lucki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2198
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 19:56
Lokalizacja: DW
Kontakt:

Post autor: Lucki » czw maja 06, 2010 11:24

kolego jeśli olej to polecam ATF IID np Hipol, Lotos, Mobil. Co do regeneracji pompy to zawsze można samemu to zrobić :) Jest FAQ, jest tez gdzies mój temat, wystarczy poszukać :grin:

Myslalem ze po wymianie lozyska to wycie bedzie cichutkie a tymczasem ona placze tak ze juz mnie szlak jasny trafia...
Kolego a czy przy składaniu pompy nie cisnąłeś tylny dekiel za bardzo ( mogłeś połamać zastawki w części dolnej bieżni) ?

Wymiana łożyska to tylko profilaktyka do tego dochodzi simering, oringi no i szlifowanie bieżni (ja tego nie robię żadnym papierem, tylko daje znajomemu tokarzowi i on wygładza wszystkie ryski na maszynie ), po takim zabiegu pompa jest prawie jak nówka. Zadasz pytanie dlaczego prawie ? Ano dlatego że nie da się nic zrobić ze zużytymi już łopatkami, chociaż na to tez jest patent :)
Ostatnio zmieniony czw maja 06, 2010 11:30 przez Lucki, łącznie zmieniany 1 raz.


ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek

Awatar użytkownika
marrcin
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 414
Rejestracja: wt cze 27, 2006 16:55
Lokalizacja: SosnoVWiec
Kontakt:

Post autor: marrcin » czw maja 06, 2010 11:31

Jak będę wymienial pompę to kupie olej w ASO VW , koszt 40zł ale będę pewny że taki ma być.



Lucki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2198
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 19:56
Lokalizacja: DW
Kontakt:

Post autor: Lucki » czw maja 06, 2010 11:40

Jak będę wymienial pompę to kupie olej w ASO VW , koszt 40zł ale będę pewny że taki ma być.
no i nic co jest ori VW nie dostaniesz, bo takiego oleju po prostu już nie ma !!! Ja kiedys tez tak chciałem i właśnie wtedy mechanik z ASO powiedział tylko IID, żaden badziewny Febi
Ostatnio zmieniony czw maja 06, 2010 11:41 przez Lucki, łącznie zmieniany 1 raz.


ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 160 gości