Brak mocy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

johny1985
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pn kwie 10, 2006 18:26
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Brak mocy

Post autor: johny1985 » pn kwie 10, 2006 19:01

Ma ktoś pojęcie, jaka jest przyczyna tego, że gdy osiągam okolo 2700 obr/min silnik jakby tracil moc ( cos jakby przerywalo doplyw paliwa, ale w krotkich odstepach czasu, krocej niz gdy go zeczywiscie brakuje). Czasem tak sie dzieje a czasem nie, tankuje na roznych stacjach, ostatnio to sie dzialo po Orlen'owskim, a gry zaleje Neste to jest w porzo. Mysle ze moze to byc wina paliwa ale nie jestem pewien.
Ostatnio zmieniony czw gru 13, 2007 18:49 przez johny1985, łącznie zmieniany 1 raz.



etomek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 22:14
Lokalizacja: białystok
Kontakt:

Post autor: etomek » pn kwie 10, 2006 19:22

Hmm Orlen skąd ja to znam gaz do bani po pół roku tankowania na stacji orlen popychacze zaworów do wymiany bęzyna lipa padają pompy paliwa znam 4 przypadki zmień stacje ja leje do swego mk2 95supreme na statoil i lpg i od roku jest ok jak brałem w orlenie zawsze było coś nie tak jechać jechał ale to nie to a ceny te same .



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » pn kwie 10, 2006 20:26

A może napisz jaki masz ten silnik, jaki rocznik itp


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
Atomic10
Forum Master
Forum Master
Posty: 1639
Rejestracja: wt sie 02, 2005 20:05
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Atomic10 » pn kwie 10, 2006 23:14

Sprawdz kopułke i palec rozdzielacza ja bym to obstawiał poniewaz dzieje Ci sie to przy pewnym zakresie obrotów. Gdybyś miał złe paliwo to by sie to działo w całym zakresie predkosci obrotowych silnika, problemy z odpaleniem itp.

Pozdrawiam


[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=fc27abf292da2d6e][img]http://images27.fotosik.pl/126/fc27abf292da2d6em.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
vwkris
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: śr kwie 05, 2006 12:31
Lokalizacja: Ruda Śl
Kontakt:

Post autor: vwkris » pn kwie 10, 2006 23:21

Najlepij zmien stacje tez juz nie tankuje na Orlenie. mialem podobne przygody w lecie. U mnie pomoglo wyczyszczenie sitka przy pompie paliwa i wymiana filtra paliwa.



yaahoo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: śr kwie 04, 2007 16:10
Lokalizacja: Głowno k. Łodzi

Post autor: yaahoo » czw gru 13, 2007 14:28

witam!! W moim mk3 czasem też brakuje mocy na kilka sekund, np. ruszam 1 oki zapinam 2 i przez chwile wciskam gaz a auto nic i po chwili dopiero przyspiesza 3 to samo. Dzieje się tak raz na jakiś czas np. co drugi co trzeci dzień zazwyczaj przy ciepłym silniku co to może być



ryba2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 106
Rejestracja: ndz gru 02, 2007 10:27
Lokalizacja: aleksandrów łódzki
Kontakt:

Post autor: ryba2 » czw gru 13, 2007 17:10

a może coś nie tak z pompom paliwa i przy wyższych obrotach ma problem albo w baku syf albo też powietrze zapchany filtr powietrza i na niskich obrotach jest oky a przy wysokich się dusi a jak nie to będziemy zastanawiać sie co innego może to być ;)



yaahoo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: śr kwie 04, 2007 16:10
Lokalizacja: Głowno k. Łodzi

Post autor: yaahoo » pt gru 14, 2007 10:41

filtry odpadają wszystkie zmieniane pompka sprawdzana. dziwi mnie tylko ze na jedynce to moge kręcić go do końca i pruje jak szalony a tylko zapne dwójke i jest ten zamulały moment i wyżej tak samo. Jestem po remoncie głowicy czy to mogło mieć wpływ na coś?? może coś źle zrobiłem moze czegos nie założyłem??



sevek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: pt mar 03, 2006 15:36
Lokalizacja: ŻYWIEC/KATOWICE

Post autor: sevek » pt gru 14, 2007 11:08

sprawdź sobie jeszcze szczelność połączeń przewodów paliwowych i same przewody, miałem kiedyś podobne objawy i okazało się, że jeden z przewodów miał dziurkę (przełamał się) i przy wyższych prędkościach obrotowych jak było większe ssanie to zasysał powietrze, zwłaszcza na ciepłym silniku jak przewody nagrzewały się i robiły miękkie.



yaahoo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: śr kwie 04, 2007 16:10
Lokalizacja: Głowno k. Łodzi

Post autor: yaahoo » pt gru 14, 2007 12:01

sevek pisze:sprawdź sobie jeszcze szczelność połączeń przewodów paliwowych i same przewody
na to nie wpadłem a może i w tym problem tkwi dzieki za radę



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 309 gości