Ustawienie powietrza

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

thumbs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 223
Rejestracja: wt mar 16, 2010 11:39
Lokalizacja: Siedlce

Ustawienie powietrza

Post autor: thumbs » śr maja 05, 2010 19:13

Witam
Czy w mk2 1.3 na gazniku jest jakas regulacja powietrzem ?? bylem u "gaziarza" i powiedzial ze mam za duzy otwór do powietrza jak to zmniejszyc ?????



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr maja 05, 2010 19:18

Zmień gaziarza, możesz jeszcze sprawdzić wewnętrzną średnice miksera (ten element którym gaz wpada do dolotu) i podać nam. Jeśli za poradą tego "fachowca" zdławisz dolot to owszem silniczek będzie ładnie chodził na wolnych obrotach, ale straci dużo mocy na obu paliwach, a tej w 1.3 za dużo nie masz. Masz mieć odpowiedniej średnicy mikser (jakieś 30- 32mm), a reszta to kwestia regulacji gazu.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Damian3942
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 557
Rejestracja: śr lut 25, 2009 13:30
Lokalizacja: okolice krakowa
Auto: Passat b5 fl 2003r Kombi
Silnik: AZM

Post autor: Damian3942 » śr maja 05, 2010 20:04

a może chodzi o to że gaśnie? "*#cenzura#* gaz" nazwałem to po mojemu :green_fuck: kup rurki kawałek (takiej srebrnej rozciąganej) i załóż na dolot a drugi koniec wywiń w stronę tyłu auta tak aby powietrze nie wlatywało podczas jazdy mam nadzieje ze zrozumiesz i o to chodziło :)

[ Dodano: 05 Maj 2010 20:06 ]
ma być w miejscu kropek "z d m u c h u j e" ale nie wiem jakaś cenzura czy coś :goof:
Ostatnio zmieniony śr maja 05, 2010 20:05 przez Damian3942, łącznie zmieniany 2 razy.


passat b5 115KM AZM 2003r

Awatar użytkownika
Wajsik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 317
Rejestracja: czw sie 23, 2007 16:14
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Wajsik » czw maja 06, 2010 00:12

Powinien sam zaciągać tyle powietrza ile chce a nie dostawać wtłoczone, kolega dobrze pisze :bajer:


Obrazek

thumbs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 223
Rejestracja: wt mar 16, 2010 11:39
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: thumbs » czw maja 06, 2010 20:33

chłopaki wielkie dzieku juz za pomoc. auto chodzi ale czasem mam 2000 obr. i jak chodzi na wolnych to po woli spada az gasnie. No zamierzam znienic gaziarza bo nie dość ze drogi to i kiepski..... jak znajde chwile czasu to pojade w inne miejsce.... ale potrzebuje czasu na razie chodzi wiec niech czeka. a postraram sie sprawdzic ta srednice i podam :grin: :grin:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=349439 Bylo MK2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=556302 Jest Mk4

balon
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 454
Rejestracja: pn gru 14, 2009 21:29
Lokalizacja: TRZEBNICA

Post autor: balon » czw maja 06, 2010 20:55

kolego thumbs, jesli masz gaznik to masz zle oznaczenie silnika wpisane. NZ jest na wtrysku, silnik na gazniku ma oznaczenia HK,MH,2G.



thumbs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 223
Rejestracja: wt mar 16, 2010 11:39
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: thumbs » pt maja 07, 2010 19:34

hmmm i wez zgadnij ktore moje :D dzieki ale nie znam sie a kali zobaczyl u innych i kali wpisal sorki za blad :helm: :helm: :helm: :helm:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=349439 Bylo MK2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=556302 Jest Mk4

balon
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 454
Rejestracja: pn gru 14, 2009 21:29
Lokalizacja: TRZEBNICA

Post autor: balon » pt maja 07, 2010 21:34

niema co zgadywac, trzeba :grin: sprawdzic



thumbs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 223
Rejestracja: wt mar 16, 2010 11:39
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: thumbs » ndz maja 09, 2010 14:07

ale jak ?? sorki za te glupie pytania ale nowy jestem, :D


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=349439 Bylo MK2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=556302 Jest Mk4

Awatar użytkownika
zioleks
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: ndz lis 08, 2009 01:08
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: zioleks » ndz maja 09, 2010 14:54

Masz wlepe w bagażniku z oznaczeniem silnika, tam sprawdź :bigok:



thumbs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 223
Rejestracja: wt mar 16, 2010 11:39
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: thumbs » ndz maja 09, 2010 21:24

a jesli chcial bym zmienic silnik na 1.8 bo mam gaz i zwiekszyc moc. to czy mozna taki wlozyc i jakie moga byc tego koszty ????


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=349439 Bylo MK2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=556302 Jest Mk4

Awatar użytkownika
zioleks
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: ndz lis 08, 2009 01:08
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: zioleks » ndz maja 09, 2010 21:30

Wpisz w wyszukiwarce na dole, ona ci pomoże :bigok:



Damian3942
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 557
Rejestracja: śr lut 25, 2009 13:30
Lokalizacja: okolice krakowa
Auto: Passat b5 fl 2003r Kombi
Silnik: AZM

Post autor: Damian3942 » pn maja 10, 2010 09:17

koszta duże przy swapie z 1.3 na 1.8... bo pół auta musisz zmienic...


passat b5 115KM AZM 2003r

thumbs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 223
Rejestracja: wt mar 16, 2010 11:39
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: thumbs » czw maja 13, 2010 20:22

a trzeba to zglaszac ?? wiem ze prawnie tak a rzeczywiscie ?? wiecej jak 1500zl?


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=349439 Bylo MK2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=556302 Jest Mk4

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 372 gości