Wyjezdzilem benzyne do zera

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Pabloss
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 224
Rejestracja: sob lut 05, 2005 22:08
Lokalizacja: Jaworzno
Kontakt:

Post autor: Pabloss » pn kwie 10, 2006 13:46

Ale ja na początku sprawdzil bym ten filtr paliwa, a dopiero później bawil sie z pompą.



Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » pn kwie 10, 2006 14:12

Vpil ma racje, krocieic ciagle ssie z dna, no chyba ze syfy plywaja na powierzchni, wtedy rzczywiscie dopiero na koncu zostana wessane;) Nie uwazam ze to pompa czy zapchany filtr itp. bo wtedy klopoty bylyby przede wszystki przy wysokim poborze paliwa (przy pelnej mocy) a nie na wolnych obrotach. Mysle ze to przypadek ze klopoty zaczely sie po oproznieniu baku do dna.



Awatar użytkownika
Wardek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: pn wrz 26, 2005 02:48
Lokalizacja: Beskid Niski/Bieszczady

Post autor: Wardek » pn kwie 10, 2006 14:44

Paweł_G pisze:Filtr jak się zasyfił to i pompa dostała bo w pompie są takie dwa sitka które zatrzymują większość syfów. Proponję wyjąć pompe, rozkręcić ją i dokładnie wyczyścić
Dokładnie koledzy dokładnie tak! Kiedyś wprawdzie nie miałem problemów z rozruchem, ale pompa piszczała, nie, ona wyła dosłownie tak jakby miała paść lada moment... Rozebrałem wtedy pompe i wyczyściłem, było tam sporo syfu na tych sitkach... Wymieniłem jeszcze filtr paliwa i pompka pracuje cichutko i elegancko... :hmm:
Paweł_G pisze:W moim Golfie z jednopunktowym wtryskiem ciśnienie robocze pompy wynosi max 1,2 bar, w silnikach wielopunktowych 3 bar a w ropniakach o wiele więcej - mój kolega ma w mercedesie 190 pompę dającą ciśnienie 13 bar
Może ktoś w moim golfiku coś czarował ale.. W moim 1.8 AAM pamiętam że kiedyś miałem sprawdzane na warsztacie to było ponad 4 bar.... Gdzieś wyczytałem że czasem może sie trafić nawet oryginalna(numery jak trzeba), ale mocniejsza pompka... #-o


Audi A6 C4 2.5 TDI AEL Quattro Avant
VW Golf 1.9 TDI 1Z
było: Passat B5FL AWX, A6 C4 1.9TDI, Mercedes 814 6.0 D, Golf III 1.8, Renault Safrane 2.1TD, Vectra B 2.0, Polonez, Łada, 126P, MZ, WSK..

Awatar użytkownika
Paweł_G
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 196
Rejestracja: pn lut 27, 2006 20:45
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Paweł_G » pn kwie 10, 2006 21:28

Wardek pisze: Może ktoś w moim golfiku coś czarował ale.. W moim 1.8 AAM pamiętam że kiedyś miałem sprawdzane na warsztacie to było ponad 4 bar.... Gdzieś wyczytałem że czasem może sie trafić nawet oryginalna(numery jak trzeba), ale mocniejsza pompka... #-o
Kurcze to popytam jeszcze bo lada dzień będe kupował nową pompe z obudową bo mam połamaną - może lepiej będzie kupić tę 3 bar.



Pienios
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: sob lis 05, 2005 13:21
Lokalizacja: Warszawa/Siedlce

Post autor: Pienios » sob gru 09, 2006 16:49

Wardek pisze:Może ktoś w moim golfiku coś czarował ale.. W moim 1.8 AAM pamiętam że kiedyś miałem sprawdzane na warsztacie to było ponad 4 bar.... Gdzieś wyczytałem że czasem może sie trafić nawet oryginalna(numery jak trzeba), ale mocniejsza pompka...
Chcialbym zobaczyc ten pomiar 3bary owszem ale nie dla jednopunkta. Miałem kiedys problem z pompa w trasie i mechanik wymienił mi własnie na taka nie miałem pojecia czym to skutkuje. Samochod smigal niby ok. Ale:
1. Zaczal palic wiecej i wysypal sie katalzator załozylem wiec gaz, po instalcji nie wyjechalem juz na bensynie i zaczely sie problemy( silnik kopcil i nie pracowal na bensynie)
2. Kolejni fachowcy skutecznie popsuli niepotrzebnymmi regulacjami uklad wtryskowy w tym tpsa i musialem wymienic caly gaznik.
3. Bardzo dobry elektromechanik do ktorego jezdze po drugiej wizycie zaczail ze cos jest nie tak i jak zmierzyl cisnienie uslyszalm tylo "ku... co za kretyn Ci to wlozyl!!!!!!"

Bylto jakis czas temu ni bylo jeszcze wtedy zamiennikow a orginal pompki kosztuje sporo. Włożylem pompke najtansza od poleoneza opla , i fiata na sztuke ale o wlasciwm cisnieniu 1,2 bara i wszystko wrócilo do normy, wiec nie dajcie sie oszukać !!!!!!
Paweł_G pisze:Kurcze to popytam jeszcze bo lada dzień będe kupował nową pompe z obudową bo mam połamaną - może lepiej będzie kupić tę 3 bar

pamietaj 3 bary do wielopunktowego wtrysku
1,2 bara do jednopunktowego i bedzie dobrze. Jezli masz połamane elementy to warto kupic z calą puszką choc nie wiem jak masz to polamane jezeli tylko wierzch i pompa nie rzuca ie wydwaja kasy jak ruszysz to wszytsko wskaznik moze zaczac zla pokazywac itp najlepiej jak najmniej kombinowac i zalorzyc tylko wlakd. Pamietaj o uszczelkach zeby paliwo w puszce stalo i nie spluwalo inaczej bedziesz mial objaw szarpania auta przy malej ilosci paliwa w zbiorniku.

PS. Sam zastanwiam sie nad kupnem nowej pompeczki widze ze na allegro sa bardzo tanie nie tak jak kiedys. Do poloneza kosztowala 240 zeta i jeszcze nie pasowala musialem kombinowac zeby opuscic ja jak najnizej w baku. A je


Wcześniej codziennie niezawodne MK3 1.8 AAM teraz Mk4 TDI AZS z plecakiem, na codzień zaś Octavia kombi 1.8 TSI, czas pokaże co się lepiej sprawuje...:)

soopek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pt gru 08, 2006 21:50
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Post autor: soopek » sob gru 09, 2006 17:13

Nie chce tu straszyć, ale w moim MK3 kiedyś wyjeździłem prawie do 0 cale paliwo. Wtedy pompka odmówiła posłuszeństwa... Gdy ja wyjąłem i wyczyściłem, autko śmigało jak należy, do czasu kiedy pompka znowu zastopowała :( Od tamtej pory powtórzyło mi sie to 2 razy i co sie okazało - pompka do wymiany (wymiana jeszcze przede mna :D)



Mama_I
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: ndz gru 09, 2007 20:28
Lokalizacja: lublin

Post autor: Mama_I » ndz gru 09, 2007 21:00

Witam!
Wydaje mi się że mam podobny problem z tym ze mi nie chce w ogóle palić. Przewody doprowadzające paliwo wydaja sie być suche. Korzystając z waszych podpowiedzi chciałbym zbadać stan swojej pompy paliwowej oraz filtru paliwa. I właśnie co do tych czynności mam pewne pytania Otóż:

1.
Paweł_G pisze:djtom, Umieszczone sią tam 2 krućce - jeden doprowadzający paliwo a drugi odprowadzający oraz podpięcie kostki zasilania pompy oraz czujnika poziomu paliwa.
Chciałbym zapytać który wężyk dokładnie odprowadza paliwo a który doprowadza?
I jeszcze znajduje się tam trzeci przezroczysty przewód. Przechodzący przez to miejsce chciałbym zapytać od czego on jest?

2.
Pabloss pisze:Ale ja na początku sprawdzil bym ten filtr paliwa, a dopiero później bawil sie z pompą.
Prosił bym także o dokładniejsze zlokalizowanie tego filtra. gdzie sie znajduje jak wygląda, może ktoś dysponuje zdjęciami.

Dodam tylko ze jest to Golf mk3 rok 1994 benzyna 1,6



Awatar użytkownika
pawlon159
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 124
Rejestracja: pn kwie 11, 2005 07:15
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Post autor: pawlon159 » ndz gru 09, 2007 21:51

ja już przechodziłem problemy z pompą paliwa... i skończyło sie na tym, że kupiłem nową i autko śmiga jak należy... dlatego radze nie doprowadzać do stanu, kiedy paliwa jest mało... bo pompa jest elektryczna a to że sie znajduje w baku, swiadczy o tym, że jest chlodzona paliwem... :pub:


Pawlon159
VOLKSWAGEN - DA WEISS MAN, WAS MAN HAT.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 297 gości