niskie obroty na ssaniu
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
niskie obroty na ssaniu
Witam koledzy, mam kłopot, golf II 1,3, gaźnik pierburg 2e3, na ssaniu obroty są bardzo niskie że gaśnie przy każdym zatrzymaniu się (na benzynie i gazie). Pierwsze co nasuwa mi się na myśl to bardzo za mała ilość powietrza, jak się przejadę się silnik rozgrzeje się i dostaje troszkę wyższych obrotów i nie gaśnie. Być może się mylę, kto wie np. jak zwiększyć dawkę powietrza śrubką (wkręcając\odkręcając).
Schemat schematem , mi chodziło jak temu zaradzić.
Sądzę jednak że jest odwrotnie, gaźnik na ssaniu dostaje za dużo powietrza ponieważ normalnie przy otwartej przepustnicy (większa dawka powietrza) silnik powinien ciut zmniejszyć obroty w stosunku do ssania. Troszkę przykręciłem i jest w miarę. Znajomy podpowiedział żeby wkręcić ją całkiem-odkręcić następnie na 1,5 obrotu i ,,obwąchać"
Sądzę jednak że jest odwrotnie, gaźnik na ssaniu dostaje za dużo powietrza ponieważ normalnie przy otwartej przepustnicy (większa dawka powietrza) silnik powinien ciut zmniejszyć obroty w stosunku do ssania. Troszkę przykręciłem i jest w miarę. Znajomy podpowiedział żeby wkręcić ją całkiem-odkręcić następnie na 1,5 obrotu i ,,obwąchać"
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
zanim weźmiesz się za regulację, to trzeba posprawdzać trochę gaźnik, ponieważ ten rzadko sam z siebie gubi nastawy. azwyczaj jest pęknięty jakiś węzyk podciśnieniowy, albo nieszczlena podstawka pod gaźnikiem. Poczytaj o teście szczelności "próba z dezodorantem". Dopiero jak wszystko będzie ok mozna regulowac gaźnik śrubami regulacyjnymi, zawsze równocześnie obroty i skład mieszanki
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 276 gości