centralny zamek

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

tadw
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: pn lis 17, 2008 01:25
Lokalizacja: Olsztyn/Warszawa
Kontakt:

centralny zamek

Post autor: tadw » pn kwie 05, 2010 01:15

Na wstępie piszę, że nie chcę dokładać jakiegoś dodatkowego siłownika elektrycznego czy coś w tym stylu...

Myślałem, żeby w miejsce siłownika mastera włożyć slava i jakoś to podpiąć pod wiązkę, tylko nie ma wiem jak to podpiąć , czy jakiś przekaźnik itd...



brynol
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 949
Rejestracja: ndz cze 29, 2008 22:45
Lokalizacja: Orzesze
Kontakt:

Post autor: brynol » pn kwie 05, 2010 09:21

ale co chcesz osiagnac? czemu mastera chcesz wymienic na slave?


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/313741.html][img]http://images.spritmonitor.de/313741.png[/img][/url]

Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130

tadw
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: pn lis 17, 2008 01:25
Lokalizacja: Olsztyn/Warszawa
Kontakt:

Post autor: tadw » pn kwie 05, 2010 11:44

bo jak jest master to jak będzie szedł impuls z pilota to nie dochodzi do niego rurka i nie będzie się zamykał... on daje impul, a chcę, żeby odbierał powietrze... dlatego slave... a impuls chcę, żeby szedł od alarmu z pilota...



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn kwie 05, 2010 12:57

NIe masz siłownika w drzwiach kierowcy, tylko sam włącznik pod kluczyk ( o ile to faktycznie oryginalna instalacja). Jeśli chcesz mieć wszystkie drzwi na pilota musisz do tych drzwi dołożyć siłownik elektryczny, wszystkie opisy sa na forum jak zgrac ten jeden elektryczny z pozostałymi oryginalnymi pneumatycznymi.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

tadw
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: pn lis 17, 2008 01:25
Lokalizacja: Olsztyn/Warszawa
Kontakt:

Post autor: tadw » pn kwie 05, 2010 18:35

centralny jest ori. dokładnie jest włącznik ori, który po przekręceniu kluczyka włącza pompkę.... a nie idzie tego zrobić jakoś inaczej niż jest opisane??



Awatar użytkownika
Tomek
_
_
Posty: 1382
Rejestracja: ndz wrz 23, 2007 22:46
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Tomek » ndz kwie 18, 2010 16:32

odkopuje temat, nie dziala central z kluczyka w TDI MK3 jak wcisne korek w srodku to jest ok pompka daje cisnienie i rygluje, z zewnatrz kluczykiem nie idzie, co moze byc winne?


[...]Mam dwie kreski, - no to masz słaby zasięg

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz kwie 18, 2010 16:45

Powinieneś poszukać w tematach o mk3. Najpierw sprawdź działanie centrala z drzwi pasażera. Najcześciej łamia sie kable na wejściu do drzwi albo psuje sie mikrowyłącznik w zamku


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

tadw
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: pn lis 17, 2008 01:25
Lokalizacja: Olsztyn/Warszawa
Kontakt:

Post autor: tadw » śr kwie 28, 2010 16:21

Obrazek

zrobiłem coś takiego i mam taki efekt, że pompka załącza się na 0,4 s a potrzebuję, żeby się załączył na około 3 s

czy ma ktoś pomysł jak to zrobić?? proszę o pomoc...



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr kwie 28, 2010 18:55

powinieneś mieć sterownik pozwalajacy uzyskac impuls 3s. Większość sterowników daje możliwość wyboru czasu impulsu pół lub 3 sekundy, i ustawia sie to programowo albo zworkami - opisy jak to zrobić sa w instrukcji sterownika zawsze.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Ziembi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: sob maja 31, 2008 11:33
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: Ziembi » czw kwie 29, 2010 00:21

tadw pisze:zrobiłem coś takiego i mam taki efekt, że pompka załącza się na 0,4 s a potrzebuję, żeby się załączył na około 3 s

czy ma ktoś pomysł jak to zrobić?? proszę o pomoc...
Mam zrobione u siebie dokładnie tak samo jak Ty, ale mojej pompce w zupełności wystarczał impuls 0,4s, chociaż dla pewności przeprogramowałem na 3s.
Zajrzyj do instrukcji alarmu, powinno coś pisać na ten temat.
Ostatnio zmieniony czw kwie 29, 2010 00:22 przez Ziembi, łącznie zmieniany 1 raz.



tadw
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: pn lis 17, 2008 01:25
Lokalizacja: Olsztyn/Warszawa
Kontakt:

Post autor: tadw » ndz maja 02, 2010 21:44

0,4 na pewni nie da rady, bo przekaźnik otwiera się na 0,4 sekundy i tylko w takim czasie idzie prąd do pompki, a na zamknięcie lub otwarcie trzeba mniej więcej około 3s ... już doszedłem jak przeprogramować alarm, żeby dawał dłuższy sygnał, u mnie daje 4s więc wystarczy w zupełności... jest jeszcze problem taki iż nie za każdym razem załącza się pompka, ale to chyba kwestia tego, że jeszcze cała instalka nie polutowana tylko poskręcane kable są...



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 489 gości