Witam
Mam problem z swoim GTi ostatnio zdarzyło mi się nakarmić golfa mieszanką benzyny z ropą jakieś 40 litrów benzyny i może z 5 ropy. Po pewnym czasie auto ciężej odpala (trzeba wcisnąć gaz) i nierówno pracuje na niskich obrotach tak około 200 - 400 zależy od dnia nie od tęperatury silnika choć gdy jest rozgrzany to już raczej nie gaśnie. Nie mam pomysłu co mu się stało zalepiły się jakieś przewody doprowadzające powietrze czy co może wysiadł silniczek krokowy? jeżeli lekko przytrzymam przepustnicę otwartą przy odpalaniu to nie ma z tym problemu podobni jak jadę jeżęli trzymam lekko gaz to auto pracuje równo.
Walczyłem już z tym i dalej nie wiem co go może boleć. Proszę o Pomoc
Z góry dzięki Powodzian_90
GTi 112PS ciężko odpala i nie trzyma obrotów
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: sob maja 01, 2010 22:39
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp
- Kontakt:
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: sob maja 01, 2010 22:39
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp
- Kontakt:
wlałem już preparat do czyszczenia wtryskiwaczy i dalej jest jak było. Silnik szarpie do 2 tysięcy potem już idzie nie mam pomysłu ;/ myślałem że mam już dobity palec z kopułką rozdzielacza miałem racje ale po zmianie to samo...
"Może zbiegiem okoliczności wysiadł zawór powietrza dodatkowego? Czy przy zimnym silniku kiedy zdejmiesz węże zaworu da sie przez niego dmuchnąć?"
Nie wiem który to XD
"Może zbiegiem okoliczności wysiadł zawór powietrza dodatkowego? Czy przy zimnym silniku kiedy zdejmiesz węże zaworu da sie przez niego dmuchnąć?"
Nie wiem który to XD
zawor powietrza dodatkowego jest odpowiedzialny za wolne obroty - jest to tzw ssanie jakby - jakbys mial uszkodzony ten zawor, albo by napiecie do niego nie dochodziło to bys na zimnym mial z 1000obr/min a na cieplym 1400-1600 obr/min. Jako ze masz wtrysk mechaniczny- to podstawą jest by układ dolotowy był szczelny , mi silnik szarpał jak klapa z przepływomierza się blokowła
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 526 gości