Brak odpowiedniej mocy :( Vento 1.8 90 KM

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Zioom3k
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: sob maja 01, 2010 10:54
Lokalizacja: Blisko

Brak odpowiedniej mocy :( Vento 1.8 90 KM

Post autor: Zioom3k » sob maja 01, 2010 12:25

Witam wszystkich mam pewien problem z moim autem( WV Vento 1.8 90 KM ) . Pewnego dnia został myty silnik i został zalany modół cewki zaczął przerywać szarpac aż padł nie wiedziałem co sie dzieje próbowałem go odpalać z czasem odpalił ale strasznie szczelał następnie po wizycie u mechanika( niby miałbyc dobry :/ fachura )i po wymianie modułu cewki i palca w kopółce auto straciło moc .... nie zbiera sie tak jak powinno ... gdy dodam gazu auto nabiera prędkość lecz z dystansem nie tak jak kiedyś ze buda nie nadażała za silnikiem :D i np max prędkość na 2 biegu to 80 a nie jak wcześniej przekraczało 100 km/h na 5 biegu ciezej mu i max osiaga 5000 tys obrotów co wcześniej spokojnie je przekraczał i max prędkość jaką jechałem to 160 km/h z wielką biedą coś jest nie tak i np przy pewnych obrotach ok 3500 tyś czasem było tak ze jakby na chwile go coś przyblokowało ..... nie wiem co mu jest pomóżcie mi od czego mam sie zabrać :otepienie:



Vii
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 978
Rejestracja: śr paź 21, 2009 13:54
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: Vii » sob maja 01, 2010 12:28

Zioom3k pisze:i po wymianie modułu cewki i palca w kopółce auto straciło moc
A aparat zapłonowy, a swiece, a kable, a kopółka..? Sama cewka i palec to mało, jaka cewke kupiłes? Moze bubel z Chin?. Ja bym na Twoim miejscu nie obwiniał o to mechanika na prawde. :grin:
Ostatnio zmieniony sob maja 01, 2010 12:31 przez Vii, łącznie zmieniany 3 razy.



Zioom3k
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: sob maja 01, 2010 10:54
Lokalizacja: Blisko

Post autor: Zioom3k » sob maja 01, 2010 12:48

On To wszystko robił ja do tego sie nie przykładałem bo nie biore sie jak nie mam o tym pojecie :grin:



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob maja 01, 2010 12:58

Domyslać sie mozna że przestawil zapłon po swojemu. Wielu mechaników nie wie na który znak na kole zamachowym sie zapłon ustawia i ustawiają na szeroki OT zamiat na waski.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 112 gości