jakie prawidłowe obroty na biegu jałowym???

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

ulan23
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: śr sty 20, 2010 17:40
Lokalizacja: Warszawa

jakie prawidłowe obroty na biegu jałowym???

Post autor: ulan23 » pt kwie 30, 2010 11:44

możecie mi powiedzieć jakie powinien mieć prawidłowe obroty na biegu jałowym silnik 1,6 v16 AZD??
w tej chwili mój mam ok 820 obrotów, a nie mogę zrobić adaptacji przepustnicy (ciągle wyskakuje błąd), po czyszczeniu przepustnicy maiło ok 1000-1100 obrotów, potem w miarę przejechanych kilometrów następował adaptacja przepustnicy i obroty spadały, jednak zeszły do ok 820 może 830...

ps. mam jeszcze pytanie takie, jak kasuje błędy w sterowniku przed adaptacja przepustnicy, to wystarczy tylko wykasować te błędy w engine czy też w innych modułach???



Awatar użytkownika
feniks
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: pn paź 09, 2006 21:32
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: feniks » pt kwie 30, 2010 12:02

ulan23 pisze:wystarczy tylko wykasować te błędy w engine
wystarczy, tylko jakie masz błędy?
w AKL 750-800 są, u Ciebie pewnie podobnie


Obrazek

ulan23
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: śr sty 20, 2010 17:40
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: ulan23 » pt kwie 30, 2010 12:43

a takie między innymi:


16786 P0402 035
system recyrkulacji spalin
za duża przepustowosć

17566 P1158 035
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssacym- G71
niezrozumiały sygnał

17848 P1440 035
Zawór recyrkulacji spalin N18
przerwa
usterka sporadyczna

17953 P1545 035
sterowanie przepustnicy
brak funkcji
usterka sporadyczna

17953 P1545 035
sterowanie przepustnicy
brak funkcji
usterka sporadyczna

ps.: jeszcze dziś zczytam z kompa błędy jakie pojawia się teraz i zapodam.
Ostatnio zmieniony pt kwie 30, 2010 12:44 przez ulan23, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Jacek75
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
Lokalizacja: Kraków
Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
Silnik: CAXA
Kontakt:

Post autor: Jacek75 » pt kwie 30, 2010 14:40

Wykasuj błędy i powtórz skanowanie bo są to błady sporadyczne, jeżeli wyskoczą ponownie to do roboty EGR (N18) - zapewne powoduje błąd G71 i dodatkowo mozesz miec walnieta przepustnice - to tez moze powodowac błąd G71. Samo G71 ciężko uwalić o ile to jest MAP nie MAF - nie pamiętam jak jest w tym silniku.


TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 214 gości