Wyciek na" połaczeniu "maglownicy z drazkiem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Wyciek na" połaczeniu "maglownicy z drazkiem
Witam, zauwazyłem dzis u mnie ze jest mokro w miejscu w którym drazek "wchodzi" do maglownicy.
zapewne czeka mnie regeneracja, mam pytanie czy znacie kogos kto to robi dobrze i nie drogo na podkarpaciu, i czy jak narazie moge z tym jezdzic, ( az tak bardzo nie cieknie jest mokro plynu musialem dolac z 50ml zeby byl stan, jak narazie)
i od czego moglo sie to popsuc???
oraz moze moge to jakos inaczej naprawic
zapewne czeka mnie regeneracja, mam pytanie czy znacie kogos kto to robi dobrze i nie drogo na podkarpaciu, i czy jak narazie moge z tym jezdzic, ( az tak bardzo nie cieknie jest mokro plynu musialem dolac z 50ml zeby byl stan, jak narazie)
i od czego moglo sie to popsuc???
oraz moze moge to jakos inaczej naprawic
jeżeli same drążki kierownicze nie mają luzów i są nie pokrzywione przez działanie siły zewnętrznej to nie ma sensu ich wymieniać i trzeba tylko wymienić uszczelniacze. ale jeśli drążki maja luzy to trzeba komplet zrobić bo za robociznę płacisz tyle samo. wymienić zawsze lepiej. po pierwsze środowisko nie ucierpi a po drugie silnik nie będzie ulany olejem, co niezbyt estetycznie to wygląda...
Pozdrawiam
Pozdrawiam
mkI- 1.3-sprzedane
mkII fire&ice- 1.8 RP- sprzedane
Passat b3 vr6-sprzedane
mkII 1.6 PN 2EE- jest
mkII fire&ice- 1.8 RP- sprzedane
Passat b3 vr6-sprzedane
mkII 1.6 PN 2EE- jest
Ja ostanio tak "dobrze" w dziure tym kolem pociaglem i to moze przez to, a silnik olejem raczej nie ebdzie bo maglownica jest zaraz nd wachaczem im to wachacz moczy jak cos.
czyli pewnie czekka mnie regeneracja bo nowa kosztuje 1200 zl a regeneracja 500 zl i daja gwarancje.
moze ktos z was juz tez mial przeboje z maglownica, to niech sie podzieli ":doswiadczeniem"
bo z tego co dzwonilem do gosci co robia regeneracja to mowili ze golf IV czy bora czesto robia.
czyli pewnie czekka mnie regeneracja bo nowa kosztuje 1200 zl a regeneracja 500 zl i daja gwarancje.
moze ktos z was juz tez mial przeboje z maglownica, to niech sie podzieli ":doswiadczeniem"
bo z tego co dzwonilem do gosci co robia regeneracja to mowili ze golf IV czy bora czesto robia.
Witam przyczyna moze a napewno jest nasz stan drogi i w moim przypadku alu 17'
tez mnie to do padlo wyciek zeszlym roku na poczatku byl maly wyciek potem sie nasilil szukalem po necie itd i najlepsza opcja byla regenercja jesli chodzi o finanse final byl taki ze jadac do mechanka juz podczas jazdy musialem dolewac praktycznie co swiatla poszlo chyba 1.5l z tego co wiem czy tam slyszalem bez plynu moze sie pompa wspomagania podobno zatrzec niewiem nie znam sie a wolalem nie ryzykowac na wieksze koszty mnie regeneracja kosztowala 600,- i 350,- robocizna + te 2 litry na dojazd do mechanika
tez mnie to do padlo wyciek zeszlym roku na poczatku byl maly wyciek potem sie nasilil szukalem po necie itd i najlepsza opcja byla regenercja jesli chodzi o finanse final byl taki ze jadac do mechanka juz podczas jazdy musialem dolewac praktycznie co swiatla poszlo chyba 1.5l z tego co wiem czy tam slyszalem bez plynu moze sie pompa wspomagania podobno zatrzec niewiem nie znam sie a wolalem nie ryzykowac na wieksze koszty mnie regeneracja kosztowala 600,- i 350,- robocizna + te 2 litry na dojazd do mechanika
Ja rowniez mialem wyciek z maglownicy. 400 za uzywke + 200 za robote. Mechanik twierdzil ze lepiej kupic uzywke niz regenerowac poniewaz jak ci zle cos poskladaja tam w srodku to problem powroci. Uzywka ponoc pewniejsza.
Sa jeszcze jakies uszczelniacze ale to jest dobre na krotka mete i problem zawsze powraca wiec problemu sie nie zapobiec zabardzo nie da.
Sa jeszcze jakies uszczelniacze ale to jest dobre na krotka mete i problem zawsze powraca wiec problemu sie nie zapobiec zabardzo nie da.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 275 gości