Problem z mechanizmem wycieraczek przednich.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Problem z mechanizmem wycieraczek przednich.

Post autor: BENITO » czw kwie 29, 2010 08:34

Zaczęło się fatalnie, pierwsza burza w tym roku a tu po przełączeniu manetki wycieraczek one zaczęły chodzić jak krew z nosa.

Doszedłem do tego ze sam mechanizm stawia tak duży opór (wycieraczki mam nowiutkie), iż nakrętka na osi silnika wycieraczek sama się odkręca i wycieraczki przestają chodzić bo ramie mechanizmu zlatuje z ośki, wykluczam że to silnik, bo podmieniłem na inny i jest to samo, silnik chodzi normalnie więc to tez nie wina przekaźnika. został sam mechanizm.


Moja pytanie, jak zdemontować mechanizm wycieraczek celem wymiany/wyczyszczenia?



Awatar użytkownika
Młody90
Forum Master
Forum Master
Posty: 1300
Rejestracja: wt lip 14, 2009 23:05
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Post autor: Młody90 » czw kwie 29, 2010 09:39

ja jeszcze na szcescie nie musialem demontowac wycieraczek ale odkrecenie wycieraczek to bedzie pierwsza czynnosc jaka bedziesz musial wykonac



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » czw kwie 29, 2010 18:59

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=149224
Strasznie podobnie jak w MK4 :)



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » czw kwie 29, 2010 20:19

BENITO, u mnie zatarła się lewa ośka. Naprawa o tyle skąplikowana, że miałem duż problem z wybiciem jej z ułożyskowania.
Musisz odkręcić ramienia wycieraczej, ośki też są chyba przykręcone do budy- jak zdejmiesz ramiona to zobaczysz. Po zdjęciu podszybia odkręcasz cały mechanizm - nie jestem pewny ale chyba jedna śruba na dole przy silniku m6 i wyciągasz badziewie. Ośki sa uszczelnione oringiem, u mnie lewy zgnił totalnie. Niestety nie udało mi się dobrać ze względu na rozmiar i złożyłem bez. Demontujesz oski z tulei w których są ułożyskowane, czyścisz, smarujesz i składasz. 3 lata spokój.



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » pt kwie 30, 2010 09:48

jhosef pisze:nie udało mi się dobrać
Koło LOKu też nie mieli ??



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 211 gości