silnik przygasa i skacze

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

lon3201
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 113
Rejestracja: śr gru 16, 2009 21:26
Lokalizacja: cieszyn
Kontakt:

silnik przygasa i skacze

Post autor: lon3201 » czw kwie 29, 2010 23:28

Witam mam problem z golfem 2 1.8 gti 107km mianowicie skakał po obrotach wymieniłem silniczek krokowy i dalej to samo zajechałem na komputer i nie był podpiety jeden przewod od lambdy lecz gosc powiedział ze sonda do wymiany po podłaczeniu przewodu silnik spada z obrotani do gdzies 400 i wskakuje na 900 poza tym chodzi nie najlepiej lekko dusi go i czasem strzela z wydechu a zapłon był ustawiany rozrzad tez wczesniej tak nie robił czytałem na necie ze przyczyna moze byc jakis czujnik połozenia przepustnicy ale nie wiem gdzie jest i jak go sprawdzic prosze was o pomoc



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw kwie 29, 2010 23:32

po prostu przy zamkniętej przewodzi przy otwartej nie, albo na odwrót, łatwo sprawdzić. Przepływomierz może szwankować, klapka się zatarła na przykład albo potencjometr w nim się wytarł, masz LPG? Strzały były?


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

lon3201
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 113
Rejestracja: śr gru 16, 2009 21:26
Lokalizacja: cieszyn
Kontakt:

Post autor: lon3201 » pt kwie 30, 2010 09:04

Czyli raczej wina przepływomierza tak mam lpg a strzały są mam jeszcze pytanko bo nie bardzo sie znam ten przepływomierz jak wyglada bo wyczytałem ze to jakis czujnik ale sam nie wiem



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt kwie 30, 2010 10:08

wyszukiwarka ci powie jak wyglada i jak sprawdzić, nawet jak naprawić bo czasem się da jeśli problem jest tylko w skrzywionej klapce. Podobny jest w silniku 2E, sam o tym pisałem nie raz


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

lon3201
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 113
Rejestracja: śr gru 16, 2009 21:26
Lokalizacja: cieszyn
Kontakt:

Post autor: lon3201 » pt kwie 30, 2010 20:52

szukałem i znalazłem juz wiem jak wyglada i mam orginalny z bosch w sklepie mi powiedzieli ze wymienia sie sam czujnik wiec chciałem zobaczyc jak wygląda i go zaczołem wyciagac ale sa tam blaszki styki jakies i ciezko go wyciagnac włozyłem spatki i na gazie chodzi płynniej ale dalej przygasa choc inny problem teraz na benzynie nie chce palic tak tylko zabiera ale to wszystko i nie wiem czy to cos tam w srodku uszkodziłem czy jak i mam pytanko powytzej czujnika jest pokrywa plastikowa przyklejona jakims silikonem i zastanawiam sie czy jak ja sprobuje oderwac czy nic sie nie stanie wtedy bym miał lepsze dojscie by ten czujnik włozyc dobrze juz bardzo duzo mi pomogłes cvzy mogłbys mi doradzic co dalej



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt kwie 30, 2010 21:14

lon3201 pisze:wymienia sie sam czujnik
nie mam pojęcia o czym piszesz, nie sa dostępne czeci do przepływki


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

lon3201
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 113
Rejestracja: śr gru 16, 2009 21:26
Lokalizacja: cieszyn
Kontakt:

Post autor: lon3201 » sob maja 01, 2010 09:52

file://localhost/C:/Documents%20and%20S ... lpit/przepływomierz.jpeg to link jak wyglada moj przepływomierz i w nim tam gdzie wtyczka przychodzi jest to na 4 srubkach przykrecone w sklepie mowili ze tylko to sie wymienia a nie cała puszke i jak na zdj widac jest plastikowa pokrywka i nie wiem czy moge ja zrzucic



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob maja 01, 2010 13:20

popraw link, albo wrzuć na jakis serwer fotkę
http://www.allegro.pl/item987258482_vw_ ... 00048.html

tak to wygląda, jesli masz inny to masz inny silnik. Co w tym chcesz wymieniać ze sklepu.?


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

lon3201
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 113
Rejestracja: śr gru 16, 2009 21:26
Lokalizacja: cieszyn
Kontakt:

Post autor: lon3201 » sob maja 01, 2010 14:53

tak to jest ten przepływomierz i jak w sklepie pytałem to powiedziano ze mozna wymienic tylko ta wtyczke i patrzyłem jest przykrecana teraz juz wiem chyba zrobiłm zwarcie niechcaco i spaliłem sterownik dlatego mi na benzynie nie idzie eh



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob maja 01, 2010 14:57

no to szykuj kaskę, ale popytaj jeszcze na dziale sprzedam wielu ludzi ma rozwalone przepływki w garażach i można by podmienić płytkę z opornikami. Kupuj od PB lub PF, od 2E z mk3 jest ciut inna w parametrach i niema sruby do regulacji składu mieszanki.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

lon3201
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 113
Rejestracja: śr gru 16, 2009 21:26
Lokalizacja: cieszyn
Kontakt:

Post autor: lon3201 » sob maja 01, 2010 15:00

a czy ten co w linku podałes moze byc bo jest z polo 1300 a i czy jak to wymienie cos musze jeszcze ustawiac i czy jak to załoze to od razu bedzie chodził czy jeszcze bede musiał komputer wymienic albo wgrac program



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob maja 01, 2010 15:04

nie, musi byc od 1.8 PF lub PB, i parę rzadszych silników, czyli od 1.8 mk2. Powinno działac od razu ale jest na przepływce śruba od regulacji składu mieszanki i to trzba zrobić, opisy sa gdzieś na forum. Jeśli jest jeszcze kat to pomiar robi sie w rure idącej od kolektora wydechowego, koło serwa widać, tylko paramaetrów nie znam, jakieś 1,5 CO chyba.
Ostatnio zmieniony sob maja 01, 2010 15:04 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

lon3201
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 113
Rejestracja: śr gru 16, 2009 21:26
Lokalizacja: cieszyn
Kontakt:

Post autor: lon3201 » sob maja 01, 2010 15:08

ok dzieki czyli mam szukac przepływki od silnika 1.8 pf lub pb lub z rzedowego 1.8 tak załozyc i powinno palic lecz jeszcze wyregulowac na srobie

[ Dodano: 01 Maj 2010 15:13 ]
a jeszcze pytanko bo patrze na zdj i czyms sie w srodku rozni przepływonmiez od 1300 a od 1800 co by było gdybym taki załozył



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob maja 01, 2010 15:24

inne parametry, kup z dokladnie takim samym numerek jak masz stary
http://www.allegro.pl/item1013869664_pr ... o_1_8.html


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 308 gości