Spalanie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Morton;]

Post autor: Morton;] » czw kwie 29, 2010 07:46

mam ten sam gaźnik kolego mi tez palił jak opętany za 50 zl to zrobiłem 70 km a za 10 to 4 razy odpaliłem auto;p okazało się ze lal jak wściekły :grin: i wogole byl dojechany wiec zalatwilem nowy i latam teraz i beny z baku nie ubywa :bigok: i sluchaj kolegiPaweł Marek, bo napewno ma racje :grin:



Awatar użytkownika
mrozik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: sob paź 27, 2007 14:51
Lokalizacja: Zamość

Post autor: mrozik » czw kwie 29, 2010 10:51

Najchętniej to bym zmienił cały silnik bo juz sie chyba pomału kończy, bo szkoda zmieniac caly samochod bo blacha jest glancy zero rdzy tylko na jaki zeby sie oplacalo jezdzic??



Morton;]

Post autor: Morton;] » czw kwie 29, 2010 20:30

ja bym dal nz-tke bo do większego musisz mocowania robić bo silnik jest dogory dupą a jest na wtrysku i nie ma takich rarytasów jak z gaźnikiem i w dowodzie się nic nie zmienia :grin:
Ostatnio zmieniony czw kwie 29, 2010 20:31 przez Morton;], łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » czw kwie 29, 2010 20:33

Tylko tak na prawdę jakiejś szalonej różnicy w spalaniu nie będzie - w sytuacji jakby twój palił poprawnie na ten silnik. Ja bym raczej się starał doprowadzić to co jest do poprawnego działania.



damiano1987
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: ndz mar 14, 2010 21:55
Lokalizacja: Włodawa
Kontakt:

Post autor: damiano1987 » czw kwie 29, 2010 20:39

Bedą za to dochodzić problemy z odmą i wolnymi(falujacymi) obrotami. Radze swap na wiekszy albo na klekota. Nie baw sie w inwestowanie tego silnika bo to worek bez dna a pali tyle samo co 1.8-1.6.... Sam mam taka kosiarke i na lato swapik bo juz nerwy sie koncza :helm:


VW-i jedziesz dalej :)

genLODOWAmk2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 557
Rejestracja: czw lis 13, 2008 22:59
Lokalizacja: poznań
Kontakt:

Post autor: genLODOWAmk2 » czw kwie 29, 2010 21:20

a kupi sie inny silnik w ktory tez trzeba bedzie przyinwestowac...

ja mam 1.3 w gaźniku też i po regulacjach nie dosc ze pali wmiare malo to wogole silnika nie slychac...


był golf 2 1.3.....

Morton;]

Post autor: Morton;] » sob maja 01, 2010 15:52

damiano1987, to kompromisem bedzie g 40 :jezor: a tak wogole mam pytanie do gazikowcow po odpaleniu odrazu wam wchodzi na ssanie czy stopniowo bo mi tak odpalam przegazowka bo by zgasl wchodzi na 1100 stopniowo do 1600 potem spada stopniowo i przy 55 ctopniach sie wylacza ssanie jak to u was wyglada???
Ostatnio zmieniony sob maja 01, 2010 15:54 przez Morton;], łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob maja 01, 2010 21:32

Jaki masz gażnik w 2G ? Pierburg czy solex?


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Morton;]

Post autor: Morton;] » ndz maja 02, 2010 11:43

mialem pierburga 2e3 gosc mi wymienil i z tego co widzialem jest chyba ten sam bym musiał oblukac dokladnie ale tez pierburg jak robiłem pape paliwa byl czyszczony teraz chodzi ladniej ale dalej na luzie są przydlawki na gazie lepiej chodzi ale za to słabiej idzie :grin: no i z tym saniem to mialem rarytasy od zawsze. bym musial jechac do kogos kto sie konkretnie zna na gaznikach i mi pozodnie wyreguluje a nie aby przytnie w .... albo zrobi zeby aby chodzilo.
Ostatnio zmieniony ndz maja 02, 2010 11:45 przez Morton;], łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
mrozik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: sob paź 27, 2007 14:51
Lokalizacja: Zamość

Witam odświeżam temat

Post autor: mrozik » sob cze 26, 2010 11:21

Witam chyba znalazlem winnego spalaniu mejego golfa . po wymianie przewodów filtrow ,oleju spala jeszcze wiecej niz wczesniej . za 70 zl zrobilem 76 kilometrow. wczoraj sprawdzalem filtr powietrza czy nie na łapal syfu i odpalilem golfa i zauważylem ze z gaznika sie dymi jak dodam gazu i chlapie paliwem we wszystkie strony z tej dzi€ry z klapka Obrazek


jak to naprawic i co tam moglo sie zwalic?? znajde gdzies w okolicy zamoscia jakiegos fachowca od gazników??
Pozdrawiam


http://www.surfbar.pl/ref=7992

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 271 gości