Kierunkowskazy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 73
- Rejestracja: ndz sty 31, 2010 21:16
- Lokalizacja: Gdansk
Kierunkowskazy
Witajcie po wlaczeniu kierunku glos slyszalny w srodku w kabinie oraz migajaca kontrolka sa nie rowne poznie to sie unormowuje czy za to jest odpowiedzialny jakis przekaznik czy co?
-
- Mały gagatek
- Posty: 73
- Rejestracja: ndz sty 31, 2010 21:16
- Lokalizacja: Gdansk
czy to sie dzieje tylko po wlaczeniu jednego kierunku? czy dzieje sie identycznie w obu? awaryjne działaja bez problemu?PAWLINECZEK pisze:Witajcie po wlaczeniu kierunku glos slyszalny w srodku w kabinie oraz migajaca kontrolka sa nie rowne poznie to sie unormowuje
Pytam bo problem moze lezec w samej manetce kierunków a nie w przekazniku swiateł awaryjnych.
Jesli chodzi o wymiane przekaznika( wlacznika swiateł awaryjnuch) to nie ma problemu. Ja robie w ten sposob ze wyciagam szuflade na kubki ,wkladam paluchy i wypycham przycisk od srodka.Jest lekki opor bo sa tam male blaski ktore mozna podwazyc aby nie walczyc na sile. przycisk jest wpinany w kostke.Czy da sie to samemu wymienic i czy koszt duzy czesci?
koszt "wlacznika" od ok 30-50zł na allegro.
było juz na forum no ale.....zygit pisze:to powiedzcie jeszcze jak sie dobrac do manetki kierunkow zeby ja wymienic
1.odłanczasz akumulator
2.ściagasz poduszke na kierownicy(trzyma sie na dwoch zaczepach-odpina za pomocą 10 cm plaskiego wkretaka (szerokosc "łba" tak do 5mm) od strony licznika. odpinasz kabel od poduszki i od klaksona.
3.znaczysz na wieloklinie polozenie kirownicy- najlepiej uzyc cienkiego pisaka.
4.odkręcasz srube- M12 dwunastokatna
5.odkrecasz obudowe kolumny kierowniczej chyba 4 sruby na malego krzyzaka
6.sciagsz delikatnie urzadzenie od esp nie obracajac tym kolkiem w srodku!!!!!!!! zeby pozniej nie bylo problemow z wlanczajacym sie w czasie jazdy esp
7. no i masz dostep do manetek. odkreca sie je imbusem od gory.
Składasz w odwrotnej kolejnosci.
Jak Ci cos nie domaga w manetce i chcesz ja wymienic wydac ok 100zł to proponuje zdemontowac, wziasc na stoł i rozebrac na czynniki pierwsze, wyczyscic styki, blaszki umiejetnie podoginac tam gdzie wydawaja sie byc podejzane. Złożyc i powinno hulac.
Nie ma co sie tam zdupczyc jedynie co to styki sie zabrudza(jest tam toche smaru, badz przypalą) albo blaszki straca troche swojej sprezystosci.
powodzenia.
-
- Mały gagatek
- Posty: 73
- Rejestracja: ndz sty 31, 2010 21:16
- Lokalizacja: Gdansk
U mnie to sie dzieje tylko w jedna strone jak wlanczam kierunek ale tylko na poczatku pozniej sie normuje
[ Dodano: 01 Maj 2010 12:11 ]
Teraz juz to sie dzieje w obie strony jak wlanczam kierunki ale tylko na poczatku ich praca jest nieruwna pozniej to sie normuje potrzebuje szybkiej pomocy
[ Dodano: 01 Maj 2010 12:13 ]
Awaryjne dzialaja bez zastrzezen
[ Dodano: 01 Maj 2010 12:11 ]
Teraz juz to sie dzieje w obie strony jak wlanczam kierunki ale tylko na poczatku ich praca jest nieruwna pozniej to sie normuje potrzebuje szybkiej pomocy
[ Dodano: 01 Maj 2010 12:13 ]
Awaryjne dzialaja bez zastrzezen
tez tak miałem jak Ty i wina była w manetce. Demontuj i czysc tak jak pisałem wyzej!!.Powinno pomoc.PAWLINECZEK pisze:[ Dodano: 01 Maj 2010 12:11 ]
Teraz juz to sie dzieje w obie strony jak wlanczam kierunki ale tylko na poczatku ich praca jest nieruwna pozniej to sie normuje potrzebuje szybkiej pomocy
[ Dodano: 01 Maj 2010 12:13 ]
Awaryjne dzialaja bez zastrzezen
Pewnie jak jezdzisz to nie wlaczasz calkiem kierunka tylko dajesz kotki 1 sygnal i to chyba ma wplaw na styki w manetce.ja to odktylem u siebie na autobanie.Na odcinku niecalych 1000km przestal działac jeden kierunek.
-
- Mały gagatek
- Posty: 73
- Rejestracja: ndz sty 31, 2010 21:16
- Lokalizacja: Gdansk
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 285 gości