Post
autor: pomyslowy » sob kwie 08, 2006 17:23
miałem to samo, wymieniłem świece, kopułkę palec a nawet sondę. pojechałem do gazownika żeby ustawił, powiedział odrazu silnik krokowy zacina się. dzisiaj tj sobota 15.04, rozebrałem cały wtrysk, odkręciłem silniczek - ostrożnie. w silniczku są 4 styki, 2 do silnika i 2 do wyłączniczka i te styki były zaoliwione i zabrudzone. możesz to sprawdzić podłłączając miernik z nastaionym piszczeniem, nie pamiętam które to styki, od jednej strony 2 są od silniczka , a z drugiej strony od wyłączniczka. naciskasz i jak odrazu słyszysz pisk to jest ok. u mnie nie zawsze ten wyłącznik działał. przeczyściłem, nasmarowałem tryby. muszę jeszcze pojechać na ustawianie, ale już nie faluje.
jak spojrzysz na silnik , tam gdzie dochodzi powietrze. pod spodem masz silniczek, czrny, z lewej strony masz wtyczkę do niegoi jak ją odepniesz to wejdzie ci na wyższe obroty. a i tak żeby się dostać musisz odkręcić dolot powietrza i cały wtrysk. a torksy to 25 wew, a nie 5.
[ Dodano: Sob Kwi 08, 2006 17:24 ]
a jak rozbierzesz, to co ci szkodzi spróbować go naprawić samemu.
[ Dodano: Sob Kwi 08, 2006 18:20 ]
jak mi ktoś powie jak , wrzucę zdjęcie silniczka
MK III 1.8 90KM
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/188353.html][img]http://images.spritmonitor.de/188353_5.png[/img][/url]