Czasami po odpaleniu utrzymuje 2000 obr jakies 2 km
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Czasami po odpaleniu utrzymuje 2000 obr jakies 2 km
Mam taką dziwną sytuacje, dzieje się to czasami.
Mianowicie odpalam bryke obroty są ok, jak dodam gazu i puszcze to zostaje juz na 2000.
Zaczyna chodzic normalnie dopiero po lekim rozgrzaniu, okolo 2 km.
Zeby zeszedł wtedy z obrotów trzeba zahamować go na biegu, oczywiscie tak zeby nie zgasł
Ale znow po dodaniu gazu wskakuje na 2000.
Co to może być i dlaczego dzieje się tak tylko czasami? Wyłącznie po dłuższym okresie bez jazdy np po nocy z rana.
HELP
Mianowicie odpalam bryke obroty są ok, jak dodam gazu i puszcze to zostaje juz na 2000.
Zaczyna chodzic normalnie dopiero po lekim rozgrzaniu, okolo 2 km.
Zeby zeszedł wtedy z obrotów trzeba zahamować go na biegu, oczywiscie tak zeby nie zgasł
Ale znow po dodaniu gazu wskakuje na 2000.
Co to może być i dlaczego dzieje się tak tylko czasami? Wyłącznie po dłuższym okresie bez jazdy np po nocy z rana.
HELP
Golf III 1.8 '93
[img]http://nokia-free.com/1.jpg[/img]
[img]http://nokia-free.com/1.jpg[/img]
- Razal
- Gadatliwa bestia
- Posty: 929
- Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
- Lokalizacja: Dolnośląskie
- Kontakt:
Pinhead ma rację - wymień silnik krokowy i będzie GITPinhead pisze:Miałem coś takiego - zacinał się silniczek krokowy. Z czasem zaczeło się tak dziać nawet na ciepłym silniku a na końcu agonii to już ciężko było normalnie jeździć. Używke dobrą kupiłem za 100zł.
Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V
Nie do końca zrozumiałem twoją wypowiedź, "wewn. torx 5" co to znaczy, możesz opisać dokladnie gdzie to jest? I powiedz mi jak sprawdzić jaki mam, pisze na nim? Jeśli mamy takie same to moglbym kupic za rozsądną ceneKaktus pisze:Wymienisz sam bez problemu, trzy srobki na wewn. torx 5. Mozliwe ze trzeba bedzie reset kompa zrobic, by skasowac blad z pamieci. Jesli masz silniczek Bosch na 4piny to mam taki do sprzedania.
Golf III 1.8 '93
[img]http://nokia-free.com/1.jpg[/img]
[img]http://nokia-free.com/1.jpg[/img]
- Razal
- Gadatliwa bestia
- Posty: 929
- Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
- Lokalizacja: Dolnośląskie
- Kontakt:
"wewn. torx 5" to rodzaj klucza - śrubokręta (zależy) - wygląda podobnie jak imbus - tylko jest w kształcie gwiazdy wewnętrzny bo wewnętrzny jak imbus i rozmiar 5djprezes pisze:Nie do końca zrozumiałem twoją wypowiedź, "wewn. torx 5" co to znaczy, możesz opisać dokladnie gdzie to jest? I powiedz mi jak sprawdzić jaki mam, pisze na nim? Jeśli mamy takie same to moglbym kupic za rozsądną ceneKaktus pisze:Wymienisz sam bez problemu, trzy srobki na wewn. torx 5. Mozliwe ze trzeba bedzie reset kompa zrobic, by skasowac blad z pamieci. Jesli masz silniczek Bosch na 4piny to mam taki do sprzedania.
To tyle - a jeśli nie wiesz jeszcze jak wygląda ten torx to ściągnij pokrywe baterii od komórki i tam są śrubki torx najczęściej i będziesz widział LIVE
Pozdroo
Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V
No wszystko fajnie pięknie ale nadal nikt mi nie odpisal gdzie on sie znajdujęRazal pisze:"wewn. torx 5" to rodzaj klucza - śrubokręta (zależy) - wygląda podobnie jak imbus - tylko jest w kształcie gwiazdy wewnętrzny bo wewnętrzny jak imbus i rozmiar 5djprezes pisze:Nie do końca zrozumiałem twoją wypowiedź, "wewn. torx 5" co to znaczy, możesz opisać dokladnie gdzie to jest? I powiedz mi jak sprawdzić jaki mam, pisze na nim? Jeśli mamy takie same to moglbym kupic za rozsądną ceneKaktus pisze:Wymienisz sam bez problemu, trzy srobki na wewn. torx 5. Mozliwe ze trzeba bedzie reset kompa zrobic, by skasowac blad z pamieci. Jesli masz silniczek Bosch na 4piny to mam taki do sprzedania.
To tyle - a jeśli nie wiesz jeszcze jak wygląda ten torx to ściągnij pokrywe baterii od komórki i tam są śrubki torx najczęściej i będziesz widział LIVE
Pozdroo
Golf III 1.8 '93
[img]http://nokia-free.com/1.jpg[/img]
[img]http://nokia-free.com/1.jpg[/img]
miałem to samo, wymieniłem świece, kopułkę palec a nawet sondę. pojechałem do gazownika żeby ustawił, powiedział odrazu silnik krokowy zacina się. dzisiaj tj sobota 15.04, rozebrałem cały wtrysk, odkręciłem silniczek - ostrożnie. w silniczku są 4 styki, 2 do silnika i 2 do wyłączniczka i te styki były zaoliwione i zabrudzone. możesz to sprawdzić podłłączając miernik z nastaionym piszczeniem, nie pamiętam które to styki, od jednej strony 2 są od silniczka , a z drugiej strony od wyłączniczka. naciskasz i jak odrazu słyszysz pisk to jest ok. u mnie nie zawsze ten wyłącznik działał. przeczyściłem, nasmarowałem tryby. muszę jeszcze pojechać na ustawianie, ale już nie faluje.
jak spojrzysz na silnik , tam gdzie dochodzi powietrze. pod spodem masz silniczek, czrny, z lewej strony masz wtyczkę do niegoi jak ją odepniesz to wejdzie ci na wyższe obroty. a i tak żeby się dostać musisz odkręcić dolot powietrza i cały wtrysk. a torksy to 25 wew, a nie 5.
[ Dodano: Sob Kwi 08, 2006 17:24 ]
a jak rozbierzesz, to co ci szkodzi spróbować go naprawić samemu.
[ Dodano: Sob Kwi 08, 2006 18:20 ]
jak mi ktoś powie jak , wrzucę zdjęcie silniczka
jak spojrzysz na silnik , tam gdzie dochodzi powietrze. pod spodem masz silniczek, czrny, z lewej strony masz wtyczkę do niegoi jak ją odepniesz to wejdzie ci na wyższe obroty. a i tak żeby się dostać musisz odkręcić dolot powietrza i cały wtrysk. a torksy to 25 wew, a nie 5.
[ Dodano: Sob Kwi 08, 2006 17:24 ]
a jak rozbierzesz, to co ci szkodzi spróbować go naprawić samemu.
[ Dodano: Sob Kwi 08, 2006 18:20 ]
jak mi ktoś powie jak , wrzucę zdjęcie silniczka
MK III 1.8 90KM
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/188353.html][img]http://images.spritmonitor.de/188353_5.png[/img][/url]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/188353.html][img]http://images.spritmonitor.de/188353_5.png[/img][/url]
No wreszcie wyczerpująca odpowiedź.
Wiec rozdaje punkty, jeden dla pierwszej osoby ktora napisała przyczyne.
A drugi dla osoby która opisała gdzie się wszystko znajduję.
Mistrzu a te foty to mozesz mi podesłać na maila mojego kamil [at] ultrahost.pl
Wiec rozdaje punkty, jeden dla pierwszej osoby ktora napisała przyczyne.
A drugi dla osoby która opisała gdzie się wszystko znajduję.
Mistrzu a te foty to mozesz mi podesłać na maila mojego kamil [at] ultrahost.pl
Golf III 1.8 '93
[img]http://nokia-free.com/1.jpg[/img]
[img]http://nokia-free.com/1.jpg[/img]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 309 gości