To chyba koniec sportowego zawiasu :(
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- eldorado84
- Gadatliwa bestia
- Posty: 944
- Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
- Lokalizacja: lubartów
To chyba koniec sportowego zawiasu :(
dziś założyłem zawias 60/60 (koni amory i Weiteca sprężyny) jesem w kropce. Okazało sie że jeden amor tylny nie żyje (nie trzyma), jeździ sie dziwnie, skacze jak piłeczka ping-pongowa, ściąga kiere (zbierzność), poprostu zawiedziony jestem, już wymyślam różne żeczy ale nic Może bym założył sprężyny od GT (tył i przód) i do tego dołożył amortyzatory od GTI (gazowe tył i przód) nie wiem czy to zda egzamin ale już nie wiem co myśleć na ten temat, ale tak czy siak chyba powrót na standart. Spiepszyłem akcje.
- mam pytanie czy sie różni amor od GTI gaz od zwykłego gazowego
- czy sie różni sprężyna GT od GTI
Mam 1.9TD jaki zawias zastosować - jakie sprężyny i jakie amory (oczywiście gazowe ale od jakiej wersji) prosze o jakąś rade
- mam pytanie czy sie różni amor od GTI gaz od zwykłego gazowego
- czy sie różni sprężyna GT od GTI
Mam 1.9TD jaki zawias zastosować - jakie sprężyny i jakie amory (oczywiście gazowe ale od jakiej wersji) prosze o jakąś rade
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809
- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809
- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)
- eldorado84
- Gadatliwa bestia
- Posty: 944
- Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
- Lokalizacja: lubartów
zgadza sie to allegro niech ktoś weżmie siekiere i ...
[ Dodano: Pią Kwi 07, 2006 22:06 ]
a opłacałaby sie regeneracja amora tylnego tej firmy czy dać spokuj i próbować odzyskać kase - są to zwykłe olejówki bez rególacji twardości
[ Dodano: Pią Kwi 07, 2006 22:06 ]
a opłacałaby sie regeneracja amora tylnego tej firmy czy dać spokuj i próbować odzyskać kase - są to zwykłe olejówki bez rególacji twardości
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809
- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809
- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)
- KamilW
- Forum Master
- Posty: 1761
- Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Regeneracja koni kosztuje 300zl za pare lub 450 jesli tloczysko jest uszxkodzone... wiec nie wiem czy jest sens sie w to pakowac... pisz do goscia reklamacje... a jak bedzie mu sie cos nie podobalo to policja i negatyw jak stad do moskwy... i daj go tu na forum zeby ludzie nie korzystali z jego uslug... a co do amora to wiem ze jest sposob na niego... jesli ci puscil gorny uszczelniacz to jest on do kupienia i wymiany we wlasnym zakresie... popytam znajomych bo wiem ze cuda z tymi amorami robili... pozdro
najpierw jak zauwazyli inni reklamuj.. skoro gawarantowal ze bedzie si... ja kupowalem od kolegi z VWzone gwinta .. wlasciwie od jednoego z szefostwa i wcisnal mi uszkodzony i klamal jak z nut.. dodame ze znalem go sobiscie i myslalem ze to spoko koles... teraz mam nauczke .. ale coz... regeneracja Nagengast 150zl szt regeneruje sie parami... jak nie wskurasz nic to to ci pozostanie...
pzdr
pzdr
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
- eldorado84
- Gadatliwa bestia
- Posty: 944
- Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
- Lokalizacja: lubartów
tak zgadza sie to są żółte amory, gość to "ustu". Potem jeszcze podam więcej danych bo lece do szkoły
[ Dodano: Sob Kwi 08, 2006 07:48 ]
jeszcze pytanko jaki jeste amor po regeneracji koni, wystrzyma jeszcze coś jak tam jego sprawność, przejeździ jeszcze na nich troche?
[ Dodano: Sob Kwi 08, 2006 07:48 ]
jeszcze pytanko jaki jeste amor po regeneracji koni, wystrzyma jeszcze coś jak tam jego sprawność, przejeździ jeszcze na nich troche?
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809
- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809
- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)
Posłuchaj zrób jak Micab podpowiada ! Regulacaj twardosci! Wciśnij amor do konca i przekrec w prawo lub lewo i wpadnie troche niżej zazębiając regulacje.Wtedy masz ok 4 obroty na regulacje twardosci.
Jezeli tu nie pomoze to u mnie w kaliszu gosc robi cuda z amortyzatorami za grosze.
Jezeli tu nie pomoze to u mnie w kaliszu gosc robi cuda z amortyzatorami za grosze.
Zamienie seryjne zawieszenie Gti Edition na sportowe
- eldorado84
- Gadatliwa bestia
- Posty: 944
- Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
- Lokalizacja: lubartów
wiem wiem, ale .. mam nauczkę. Dziś sprawdzałem amory i:
- wszystkie maja rególację zwardości (działa nawet ten uszkodzony)
- ten amor "nie trzymający" (olej cieknie między tłoczyskiem a korpusem amora) to ma coś takiego, kiedy regulacje wkręcam na maxa jest bardzo twardy - bradzo bardzo ciężko sie wyciąga z korpusu - dwoma rękami wyciągałem to sie prawie zadyszyłem ale kiedy jest wyciągnięty a potem kiedy już wpycham do korpusu to robie to jedą ręką (wiadomo - bo nie trzyma) - ok 5cm wchodzi z lekkim oporem a potem a potem jak dalej wkładam ok 3 cm jest bez oporu (jak by w tym miejscu nie było wogóle oleju) a potem znów z oporem. więc te amory mają tylko w jedną stronę amortyzację czyli ciężko wyciągnąć i lekko włożyć w korpus (nie pamiętam jak sie taki amor fachowo zwie)
- skacze sie jak piłeczka pim-pongowa, trzyma sie drogi
A może ktoś wie gdzie jest zakład gdzie regenerują takie amory w Lublinie (woj. lubelskie)
- regulację to 2x360stopni (czyli dwa pełne obroty czyli 720stopni) to może na tasze drogi wkręcić tylko 360stopni (będzie średnio twardy)
- wszystkie maja rególację zwardości (działa nawet ten uszkodzony)
- ten amor "nie trzymający" (olej cieknie między tłoczyskiem a korpusem amora) to ma coś takiego, kiedy regulacje wkręcam na maxa jest bardzo twardy - bradzo bardzo ciężko sie wyciąga z korpusu - dwoma rękami wyciągałem to sie prawie zadyszyłem ale kiedy jest wyciągnięty a potem kiedy już wpycham do korpusu to robie to jedą ręką (wiadomo - bo nie trzyma) - ok 5cm wchodzi z lekkim oporem a potem a potem jak dalej wkładam ok 3 cm jest bez oporu (jak by w tym miejscu nie było wogóle oleju) a potem znów z oporem. więc te amory mają tylko w jedną stronę amortyzację czyli ciężko wyciągnąć i lekko włożyć w korpus (nie pamiętam jak sie taki amor fachowo zwie)
- skacze sie jak piłeczka pim-pongowa, trzyma sie drogi
A może ktoś wie gdzie jest zakład gdzie regenerują takie amory w Lublinie (woj. lubelskie)
- regulację to 2x360stopni (czyli dwa pełne obroty czyli 720stopni) to może na tasze drogi wkręcić tylko 360stopni (będzie średnio twardy)
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809
- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809
- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 343 gości