Czasami po odpaleniu utrzymuje 2000 obr jakies 2 km

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

djprezes
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: ndz paź 09, 2005 15:36
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Czasami po odpaleniu utrzymuje 2000 obr jakies 2 km

Post autor: djprezes » sob kwie 08, 2006 10:47

Mam taką dziwną sytuacje, dzieje się to czasami.

Mianowicie odpalam bryke obroty są ok, jak dodam gazu i puszcze to zostaje juz na 2000.

Zaczyna chodzic normalnie dopiero po lekim rozgrzaniu, okolo 2 km.

Zeby zeszedł wtedy z obrotów trzeba zahamować go na biegu, oczywiscie tak zeby nie zgasł ;-)

Ale znow po dodaniu gazu wskakuje na 2000.

Co to może być i dlaczego dzieje się tak tylko czasami? Wyłącznie po dłuższym okresie bez jazdy np po nocy z rana.

HELP


Golf III 1.8 '93
[img]http://nokia-free.com/1.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » sob kwie 08, 2006 11:18

Miałem coś takiego - zacinał się silniczek krokowy. Z czasem zaczeło się tak dziać nawet na ciepłym silniku a na końcu agonii to już ciężko było normalnie jeździć. Używke dobrą kupiłem za 100zł.


=-Pinhead-=

Awatar użytkownika
Razal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
Lokalizacja: Dolnośląskie
Kontakt:

Post autor: Razal » sob kwie 08, 2006 11:57

Pinhead pisze:Miałem coś takiego - zacinał się silniczek krokowy. Z czasem zaczeło się tak dziać nawet na ciepłym silniku a na końcu agonii to już ciężko było normalnie jeździć. Używke dobrą kupiłem za 100zł.
Pinhead ma rację - wymień silnik krokowy i będzie GIT :) :bigok:


Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V

djprezes
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: ndz paź 09, 2005 15:36
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: djprezes » sob kwie 08, 2006 12:22

A jak go już kupie jak wygląda wymiana? Można zrobić to samemu czy trzeba do warsztatu jechac?


Golf III 1.8 '93
[img]http://nokia-free.com/1.jpg[/img]

Kaktus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 106
Rejestracja: wt sty 25, 2005 22:29
Lokalizacja: świętokrzyskie

Post autor: Kaktus » sob kwie 08, 2006 12:36

Wymienisz sam bez problemu, trzy srobki na wewn. torx 5. Mozliwe ze trzeba bedzie reset kompa zrobic, by skasowac blad z pamieci. Jesli masz silniczek Bosch na 4piny to mam taki do sprzedania.


VW- da weiss mann, was mann hat.

djprezes
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: ndz paź 09, 2005 15:36
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: djprezes » sob kwie 08, 2006 13:12

Kaktus pisze:Wymienisz sam bez problemu, trzy srobki na wewn. torx 5. Mozliwe ze trzeba bedzie reset kompa zrobic, by skasowac blad z pamieci. Jesli masz silniczek Bosch na 4piny to mam taki do sprzedania.
Nie do końca zrozumiałem twoją wypowiedź, "wewn. torx 5" co to znaczy, możesz opisać dokladnie gdzie to jest? I powiedz mi jak sprawdzić jaki mam, pisze na nim? Jeśli mamy takie same to moglbym kupic za rozsądną cene :)


Golf III 1.8 '93
[img]http://nokia-free.com/1.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Razal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
Lokalizacja: Dolnośląskie
Kontakt:

Post autor: Razal » sob kwie 08, 2006 13:15

djprezes pisze:
Kaktus pisze:Wymienisz sam bez problemu, trzy srobki na wewn. torx 5. Mozliwe ze trzeba bedzie reset kompa zrobic, by skasowac blad z pamieci. Jesli masz silniczek Bosch na 4piny to mam taki do sprzedania.
Nie do końca zrozumiałem twoją wypowiedź, "wewn. torx 5" co to znaczy, możesz opisać dokladnie gdzie to jest? I powiedz mi jak sprawdzić jaki mam, pisze na nim? Jeśli mamy takie same to moglbym kupic za rozsądną cene :)
"wewn. torx 5" to rodzaj klucza - śrubokręta (zależy) - wygląda podobnie jak imbus - tylko jest w kształcie gwiazdy wewnętrzny bo wewnętrzny jak imbus ;) i rozmiar 5 :D

To tyle - a jeśli nie wiesz jeszcze jak wygląda ten torx to ściągnij pokrywe baterii od komórki i tam są śrubki torx najczęściej ;) i będziesz widział LIVE ;)

Pozdroo


Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V

djprezes
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: ndz paź 09, 2005 15:36
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: djprezes » sob kwie 08, 2006 13:22

Razal pisze:
djprezes pisze:
Kaktus pisze:Wymienisz sam bez problemu, trzy srobki na wewn. torx 5. Mozliwe ze trzeba bedzie reset kompa zrobic, by skasowac blad z pamieci. Jesli masz silniczek Bosch na 4piny to mam taki do sprzedania.
Nie do końca zrozumiałem twoją wypowiedź, "wewn. torx 5" co to znaczy, możesz opisać dokladnie gdzie to jest? I powiedz mi jak sprawdzić jaki mam, pisze na nim? Jeśli mamy takie same to moglbym kupic za rozsądną cene :)
"wewn. torx 5" to rodzaj klucza - śrubokręta (zależy) - wygląda podobnie jak imbus - tylko jest w kształcie gwiazdy wewnętrzny bo wewnętrzny jak imbus ;) i rozmiar 5 :D

To tyle - a jeśli nie wiesz jeszcze jak wygląda ten torx to ściągnij pokrywe baterii od komórki i tam są śrubki torx najczęściej ;) i będziesz widział LIVE ;)

Pozdroo
No wszystko fajnie pięknie ale nadal nikt mi nie odpisal gdzie on sie znajduję :D


Golf III 1.8 '93
[img]http://nokia-free.com/1.jpg[/img]

Kaktus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 106
Rejestracja: wt sty 25, 2005 22:29
Lokalizacja: świętokrzyskie

Post autor: Kaktus » sob kwie 08, 2006 14:44

Mówimy o srubkach mocujących silnik krokowy. Żeby je odkrecic potrzebujesz klucz "torx wewnętrzny nr.5" Jesli wiesz gdzie jest silniczek krokowy to i srubki znajdziesz.


VW- da weiss mann, was mann hat.

Awatar użytkownika
Krayes
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 113
Rejestracja: wt cze 28, 2005 19:20
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: Krayes » sob kwie 08, 2006 15:23

Podpinam sie do tematu bo sporadycznie też mi sie tak dzieje po odpaleniu :(



Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » sob kwie 08, 2006 15:28

Jest przy wtrysku, obok linki gazu czyli nad kolektorem dolotowym.


=-Pinhead-=

pomyslowy
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: czw sty 12, 2006 22:32
Lokalizacja: ZABKI
Kontakt:

Post autor: pomyslowy » sob kwie 08, 2006 17:23

miałem to samo, wymieniłem świece, kopułkę palec a nawet sondę. pojechałem do gazownika żeby ustawił, powiedział odrazu silnik krokowy zacina się. dzisiaj tj sobota 15.04, rozebrałem cały wtrysk, odkręciłem silniczek - ostrożnie. w silniczku są 4 styki, 2 do silnika i 2 do wyłączniczka i te styki były zaoliwione i zabrudzone. możesz to sprawdzić podłłączając miernik z nastaionym piszczeniem, nie pamiętam które to styki, od jednej strony 2 są od silniczka , a z drugiej strony od wyłączniczka. naciskasz i jak odrazu słyszysz pisk to jest ok. u mnie nie zawsze ten wyłącznik działał. przeczyściłem, nasmarowałem tryby. muszę jeszcze pojechać na ustawianie, ale już nie faluje.
jak spojrzysz na silnik , tam gdzie dochodzi powietrze. pod spodem masz silniczek, czrny, z lewej strony masz wtyczkę do niegoi jak ją odepniesz to wejdzie ci na wyższe obroty. a i tak żeby się dostać musisz odkręcić dolot powietrza i cały wtrysk. a torksy to 25 wew, a nie 5.

[ Dodano: Sob Kwi 08, 2006 17:24 ]
a jak rozbierzesz, to co ci szkodzi spróbować go naprawić samemu.

[ Dodano: Sob Kwi 08, 2006 18:20 ]
jak mi ktoś powie jak , wrzucę zdjęcie silniczka


MK III 1.8 90KM
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/188353.html][img]http://images.spritmonitor.de/188353_5.png[/img][/url]

djprezes
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: ndz paź 09, 2005 15:36
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: djprezes » sob kwie 08, 2006 20:50

No wreszcie wyczerpująca odpowiedź.

Wiec rozdaje punkty, jeden dla pierwszej osoby ktora napisała przyczyne.

A drugi dla osoby która opisała gdzie się wszystko znajduję.

Mistrzu a te foty to mozesz mi podesłać na maila mojego :) kamil [at] ultrahost.pl


Golf III 1.8 '93
[img]http://nokia-free.com/1.jpg[/img]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 343 gości