Kontrolka Oleju + Brzęczyk NIETYPOWO ? Golf III 1.4

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » czw cze 02, 2005 21:33

sluchajcie brzeczy jak jest problem z wysokim cisnieniem. powinno wynosic minimum (tu duzy wykrzyknik) 2 bar przy max 2000 obr na minute przy dogrzanym oleju (temperatura minimum 95 stopni) jesli nie ma to pierwsza rzecza jaka moze byc to niewlasciwy olej, druga rzecz to nadmierna ucieczka oleju przez elementy silnika (czytaj panewki) wystarczy 0,05 mm zuzycia panewki aby cisnienie spadlo o 1 bar. to samo tyczy sie hydropopychaczy zaworow tyle ze przy tym samym zuzyciu spadnie o 0,4 bara tak wiec opcja jest taka ze poprawnie po jakims przebiegu powinno sie zmienic panewki na nowe zeby nie brzeczalo, z tym ze silniki vw maja czuly punkt w tym wzgledzie. niepoprawna procedura wymiany i uruchamiania po niej moze spowodowac szkody w warstwie lozyskujacej panewki. grubosc warstwy w granicach 0,08 mm, jesli chce sie zacynic pieknym cisnieniem oleju w silniku to wystarczy do zwyklego motoru zalozyc nawet uzywana pompe oleju z silnika PG i cisnienie na wolnych na cieplym przekroczy 2 bar nie mowiac o 2000 rpm maks cisnienie na takiej pompie okolo 8 bar. wada zimny silnik odpalony z "gazem " rozrywa filtr oleju :P. najtanszy sposob na uciszenie brzeczyka to:...... zalozenie czarnego czujnika cisnienia oleju zamiast bialego, i/lub brazowego zamiast niebieskiego


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

grzes8807
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: wt kwie 27, 2010 10:23
Lokalizacja: Pamiętowo

Post autor: grzes8807 » wt kwie 27, 2010 10:52

Witam.Ja mam podobnie w moim golfie 1.4 91r. Lecz moje problemy zaczęły się pa awarii paska rozrządu (mam na myśli oczywiście pęknięcie)
Po przeprowadzonym remoncie czyli:wymiana głowicy na inna,paska,oleju,filtrów zaczęły się kłopoty typu rozgrzany silnik załącza się kontrolka oleju i brzęczek.
Dodam,że po prze gazowaniu przestaje... proszę o rade



Awatar użytkownika
mateusz_kajtek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 184
Rejestracja: pn gru 01, 2008 18:07
Lokalizacja: Opolskie NYsa
Kontakt:

Post autor: mateusz_kajtek » ndz maja 09, 2010 14:01

i u mnie w 1.9 TD (AAZ) jest podobnie, jak się silnik rozgrzeje i zejdzie na niskie obroty około 1000 obr to kontrolka oleju mruga, po dodaniu gazu przestaje mrugać, od poniedziałku będę coś kombinował...


NA SPRZEDAŻ MÓJ GOLFIK -> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3936548#3936548

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 261 gości