Nie odbija klocek golf III 2.0

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
rsmati
Forum Master
Forum Master
Posty: 1672
Rejestracja: czw gru 15, 2005 15:44
Lokalizacja: Stargard
Kontakt:

Post autor: rsmati » sob kwie 24, 2010 20:07

poze po prostu prowadniczki przyrdzewiały, sprawdzales czy chodzą??
Wyciagnij je i nasmaruj powinno być ok. Zapowietrzony hamulec? jezeli wciskasz pedał i wpada ci w podłoge to zapowietrzony.
Ale wydaje mi sie ze to tylko przez prowadniczki
Ostatnio zmieniony sob kwie 24, 2010 20:09 przez rsmati, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://img44.imageshack.us/i/78364923020618124315.png/][img]http://img44.imageshack.us/img44/781/78364923020618124315.png[/img][/url]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2953415#2953415
Szału Nie Ma...

metalizer78
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: ndz maja 17, 2009 20:43
Lokalizacja: trzebinia

Post autor: metalizer78 » ndz kwie 25, 2010 22:04

Witam cię miałem to samo tylko że mi akurat odbijał klocek ale z odgłosem koledzy dobrze ci piszą masz zardzewiałe prowadniczki po prostu je wyczyść i to wszystko :hmm: :rotfl:



kapkama
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: pn lis 12, 2007 18:54
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: kapkama » pn kwie 26, 2010 21:47

Proponuje rozkręcić zacisk hamulcowy,
sprawdzić stan prowadnic. Jeśli będą chodziły ciężko lub w ogóle nie będą pracowały to odchylić delikatnie gumki żeby ich nie pociąć wyczyścić ,dać odrobinę smaru i złożyć. Przy okazji warto również przyjrzeć się tłoczkowi hamulcowemu i sprawdzić przez wciśnięcie go w jaki sposób pracuje.
Pozdrawiam



enesen
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 297
Rejestracja: ndz maja 31, 2009 15:35
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: enesen » pn kwie 26, 2010 22:12




Awatar użytkownika
kwadrat
Forum Master
Forum Master
Posty: 1471
Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
Auto: 2x Golf
Silnik: 2x +

Post autor: kwadrat » wt kwie 27, 2010 22:44

Tłoczek to chyba można wkręcić po prostu. Przynajmniej ja tak robiłem, bo zaciski tylne ostatnio reanimowałem i tez mi tłoczek wyskoczył, ale jak jeszcze nie był założony i go wkręciłem po prostu.
Po zrobieniu zacisków odpowietrzałem układ, ale po przejechaniu się stwierdziłem że pedał bardzo głęboko wpada. Czyli układ jeszcze zapowietrzony?


Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
ObrazekObrazek
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest

Awatar użytkownika
Maślak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 237
Rejestracja: pn lip 24, 2006 15:18
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Maślak » wt kwie 27, 2010 23:18

tak jescze zapowietrzonykwadrat, a co do tłoczka to powinien lekko sie suwać w zacisku (nie bez przesady lekko z oporem) na tyle zeby mozna go śrubokrętem lub czym innym po podparciu wepchnąć. prowadniczki zacisku, warto by było zajżeć pod gumke osłaniającą tłoczek w jakim jest stanie skorodowany wżery i takie tam. czasami winne są też przewody elastyczne(gumowe).



kapkama
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: pn lis 12, 2007 18:54
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: kapkama » śr kwie 28, 2010 11:41

Pierwszy sposób to dwie łyżki montówki. Końcówki łyżek wkładasz do tłoczka,zapierasz się o zacisk i wprowadzasz tłok do zacisku.
Przednie tłoki są wciskane, tylne natomiast wkręcane+wciskane.
Z braku laku i narzędzi na przód możesz spróbować ścisku stolarskiego,z tym,że podłóż coś między tłok a ścisk.
Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
piru
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 419
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 18:57
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: piru » śr kwie 28, 2010 12:06

jak już robisz te zaciski jak się należy to i tłoczek możesz wyczyścić :hmm: :hmm: :hmm:

robiłem swego czasu coś takiego u siebie w samochodzie i się znajomi nabijali że tłoczek wycisnąłem całkowicie :hmm: :hmm: :hmm: wyczyściłem go, przepolerowałem i po nasmarowaniu płynem hamulcowym wszedł wciskany PALCAMI, ilość syfu jaki jest na tłoczku w części która się nie wysuwa mnie przeraziła, gumki itd wiadomo wszystko było wymienione (zestawy naprawcze) i problem z hamulcami był jak ręką odjął :hmm: :hmm: :hmm:

ja w swoim od razu i przewody wymieniałem robiąc kapitalkę hamulców i już do końca samochodu w moich rękach do tego nie wracałem :chytry:


moja bestia :grin:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=318356

http://www.vwvento-fans.com/index.php?option=com_content&task=view&id=173&Itemid=1

Awatar użytkownika
kwadrat
Forum Master
Forum Master
Posty: 1471
Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
Auto: 2x Golf
Silnik: 2x +

Post autor: kwadrat » śr kwie 28, 2010 23:04

H@lski pisze:a jeszcze małe pytanko.. jaki płyn hamulcowy się stosuje? są jakies kryteria .. np. kolor bądzi cos innego? czy jest jeden uniwersalny?
Do mojego GT idzie DOT4, także do twojego na pewno też. Możliwe, że np. słabsze wersie mają DOT3, ale raczej chyba wszystkie mają DOT$ i taki właśnie wlej. Kolor nie ma znaczenia, po prostu mówisz w sklepie, że chcesz DOT4


Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
ObrazekObrazek
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 164 gości