Obroty na biegu jałowym około 2200obr/min (falujące)

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
rusher
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: pn lut 15, 2010 10:35
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Obroty na biegu jałowym około 2200obr/min (falujące)

Post autor: rusher » pn kwie 26, 2010 20:38

Znajomy ma problem ze swoim mk2, tak jak w temacie obroty po odpaleniu auta trzymają się koło 2200 i nie spadają. Znajomy mechanik twierdzi, że może to być wina silniczka krokowego, a najlepiej to byłoby ściągnąć całą przepustnicę i ją wyczyścić.
Jak wiadomo wszystko kosztuje. Co o tym myślicie? Co może być przyczyną i jakie jest najprostsze (najtańsze) rozwiązanie tego problemu?

Z góry wielkie dzięki za pomoc.

EDIT:
Zapomniałem dodać, jest to silnik 1,8 benzyna na monowtrysku, oznaczenie silnika RP.
Można coś samemu przy tym pokombinować, nie będąc mechanikiem?
Ostatnio zmieniony pn kwie 26, 2010 21:35 przez rusher, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
matisim
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2651
Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Post autor: matisim » pn kwie 26, 2010 21:41

a odłącz krokowca i zobacz co będzie....



blackburn
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: wt sty 26, 2010 23:48
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: blackburn » pn kwie 26, 2010 22:31

Silniczek krokowy był odłączony, obroty spadły do 800-1000, a silnik gasł po momencie..



Awatar użytkownika
czarnyjakmurzyn
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: pt lut 19, 2010 13:43
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: czarnyjakmurzyn » wt kwie 27, 2010 09:29

U mnie po odpaleniu obroty były dość niskie (silnik gasł chwilę po odpaleniu), więc musiałem przygazować kilka razy aż do rozgrzania silnika. Po rozgrzaniu silnika odłączałem silniczek krokowy, obroty wzrastały, silnik już nie gasł a ja mogłem "spokojnie" jeździć.
Po wymianie gaźnika problemów już nie mam a samochód chodzi jak nowy :grin: :grin:


MK2, 1.6 PN ---> 1.8 RP, gwint, ATS, wesem: viewtopic.php?f=87&t=532340" onclick="window.open(this.href);return false;

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 93 gości