brak iskry

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

adam11
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: wt mar 17, 2009 17:04
Lokalizacja: rzeszów

brak iskry

Post autor: adam11 » ndz kwie 25, 2010 18:41

samochód golf 3 1,8 90km wielopunkt nie odpala. pompa paliwa pracuje cewka zapłonowa jest dobra wymienione zostały kable WN kopułka palec. i dalej nie pali. co to może być??


fąfik

balon
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 454
Rejestracja: pn gru 14, 2009 21:29
Lokalizacja: TRZEBNICA

Post autor: balon » ndz kwie 25, 2010 18:43

prawdo podobnie czujnik halla



adam11
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: wt mar 17, 2009 17:04
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: adam11 » pn kwie 26, 2010 20:21

wyjąłem dziś aparat zapłonowy żeby wymienić czujnik halla. nie mogę wybić tego sworznia co trzyma zębatkę ale to mniejsza z tym jutro jakoś wybije. mam takie pytanie czy na aparacie może być trochę luz na tej ośce tzn czy może się rosząc troszeczkę w gore i w dól czy musi być nieruchomo???? u mnie w jednym sklepie za czujnik Halla boscha trzeba zapłacić 130zł a w innym 80zł to jest różnica.


fąfik

balon
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 454
Rejestracja: pn gru 14, 2009 21:29
Lokalizacja: TRZEBNICA

Post autor: balon » pn kwie 26, 2010 20:25

codzi ci pewnie o ta oske co siedzi na niej palec rozdzielacza,raczej nie powinien sie ruszac.



adam11
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: wt mar 17, 2009 17:04
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: adam11 » pn kwie 26, 2010 20:36

tak dokładnie o tą ośkę. no a u mnie się trochę rusza i zębatka tez. i nie wiem teraz czy nie kopic całego aparatu?? czy ten luz nie wygryzie znowu czujnika??


fąfik

balon
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 454
Rejestracja: pn gru 14, 2009 21:29
Lokalizacja: TRZEBNICA

Post autor: balon » pn kwie 26, 2010 20:49

na to pytanie ci nie odpowiem, wyciagniesz czyjnik zobaczysz co z nim jest. a napewno za cene czujnika kupil bys aparat zaplonowy.



adam11
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: wt mar 17, 2009 17:04
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: adam11 » pn kwie 26, 2010 20:53

no czujnik 80zł to aparat nie wiem koło 150-200zł??


fąfik

Awatar użytkownika
w00dnik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 294
Rejestracja: pt lip 31, 2009 01:45
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Post autor: w00dnik » pn kwie 26, 2010 21:00

ja zaplacilem za caly aparat zaplonowy z czujnikiem 80zl i smiga do dzisiaj :D jak chcesz to mam swoj ori aparat zaplonowy z czujnikiem halla z mojego mk3 1,6 ktory jest 100% sprawny


moje czerwone GTI :) - viewtopic.php?f=88&t=367271" onclick="window.open(this.href);return false;

balon
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 454
Rejestracja: pn gru 14, 2009 21:29
Lokalizacja: TRZEBNICA

Post autor: balon » pn kwie 26, 2010 21:01

mysle ze w 150 bys sie zmiescil



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn kwie 26, 2010 21:06

Luz góra dół niewielki jest normalny, na boki niema prawa się ruszać


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

adam11
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: wt mar 17, 2009 17:04
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: adam11 » wt kwie 27, 2010 19:06

kurde chłopaki juz normalnie nie-wiem co robić. wymieniłem czujnik halla i dalej nie ma iskry. cewka jest ok palec kopułka nowa. a może cos przestawiłem jak zmieniałem czujnik?? zrobiłem sobie znak na obudowie silnika i na aparacie. ale nie zaznaczyłem jak był ustawiony palec. czy może być do ustawienia zapłon teraz?? jak go ostawić??


fąfik

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt kwie 27, 2010 21:29

znak na kółku wałka rozrządu (ten od zewnątrz) u góry, znak OT na kole zamachowym widoczny w okienku. W dziurze po aparacie występ od napędy pompy skierowany w stronę śróby mocującej aparat. Teraz wkładasz aparat tak żeby palec pokrywał się ze znaczkiem na aparacie i był skierowany w stronę silnika i lekko w stronę kierowcy, dokładne ustawienie lampą zapłonową, tylko nie wiem czy twój silniczek niema czujnika wału krobowego? Nie napisałeś typu silnika . ADD?


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

adam11
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: wt mar 17, 2009 17:04
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: adam11 » śr kwie 28, 2010 19:23

tak to jest ADD. a już odpaliłem przyczyna okazała sie kostka stacyjki i troche kasy na marne poszło. no ale trudno. ale mam jeszcze jedno pytanie. teraz jak odpalam to musze z gazem odpalac i silnik nietrzyma obrotow. tzn jak zapale na ciepłym silniku to bbroty sa w miare ok moze troche niskie ale jak sie przejade i zatrzymam to obroty stoja na 3tys. co to silnik krokowy??


fąfik

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr kwie 28, 2010 19:53

proponuję zacząć od kontroli ustawienia zapłonu lampa stroboskopową. A co do krokowca, moze fotki daj, chyba tam jest taki jak w innych Digifantach, to wyjmij mu wtyczkę, silnik powinien zgasnąć albo ledwo chodzić na niskich obrotach, jeśli sie tak nie dzieje szukaj nieszczelności w dolocie i sprawdź czy przepustnica się swobodnie zamyka a nie jest podtrzymywana np przez za krótka linkę gazu.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 435 gości